הודעת מזכיר הממשלה, אביחי מנדלבליט, בתום ישיבת הממשלה מיום 20 באוקטובר 2013

הודעת מזכיר הממשלה, אביחי מנדלבליט, בתום ישיבת הממשלה מיום 20 באוקטובר 2013

א.      בפתח הישיבה אמר ראש הממשלה:

"מחרתיים אנחנו הולכים לבחור ראשי ערים, ראשי מועצות, ראשי יישובים במדינת-ישראל. אלו בחירות חשובות לאזרח, האזרח קובע במידה רבה את המגע הישיר, הניהול הישיר וההנהגה הישירה ביישובו, ולכן חשוב מאוד להנחיל מסר אחד – הוא לא מקורי, אבל הוא חשוב – לכו להצביע.

אני מעביר את השרביט לשר הפנים שיסביר למה צריך להצביע ואיך צריך  להצביע, בבקשה."

שר הפנים, גדעון סער:

" תודה, ראש הממשלה.  חשוב להצביע, קודם כל, כי לרשות המקומית יש השפעה דרמטית על מעגלי החיים שלנו בדברים הכי יסודיים, החל מהניקיון ברחוב ועד החינוך שהילדים שלנו מקבלים, ואפילו השפעה של תפקוד הרשות על ערך הנכסים שלנו, על ערך הקניין הפרטי שלנו, בכל דבר ועניין אנחנו מושפעים. ההכרעה היא הכרעה לחמש שנים, לא הכרעה שיש סימן שאלה לכמה זמן היא.

אנחנו, במשרד הפנים, בימים האחרונים, ממקדים את אותו קמפיין פרסומי שהובלנו לעידוד ההצבעה, לעידוד ההשתתפות בבחירות לרשויות המקומיות, גם בהצבעה בשני פתקים – זה כבר לא קיים בבחירות הכלליות, ולכן לא כולם יודעים את העובדה הזאת שלמועצת הרשות מצביעים בפתק אחר מאשר לראש הרשות, והדבר הזה הוא חשוב ביותר.

יש הרבה מאוד צעירים שמצביעים. בניגוד לבחירות לכנסת,  בגיל 17 אפשר כבר להצביע בבחירות לרשויות המקומיות. רוב שכבת י"ב בבתי הספר התיכוניים מצביעה בבחירות הללו.

הרשויות המקומיות, ככלל, מתחזקות. הן נכנסות לתחומים שבהם הן לא היו קיימות בעבר, או כמעט ולא היו קיימות, גם בנושא ביטחון פנים, גם בנושא תכנון ובנייה, עם הרפורמה. הן עתידות להיות – וכך זה בכל העולם המערבי המתקדם – יותר חזקות, ולכן חשוב מאוד לאזרחי ישראל ללכת להצביע ולהשפיע, ואני מברך אותך, ראש הממשלה, שעם המסר הזה פתחת את ישיבת הממשלה היום. "

ראש הממשלה המשיך ואמר:

"אנחנו כבר אמונים, מזה ארבע שנים, על פעולה מאוד נמרצת למען האזרחים הוותיקים שלנו. החודש אנחנו מציינים את החודש הבינלאומי של האזרח הוותיק, אם אינני טועה, ויש פה שינוי גדול, ברכה גדולה. תוחלת החיים בישראל היא מן הגבוהות בעולם, היא ממש במעלה הרשימה, נשים קצת יותר מגברים, אבל גברים גם כן,  יחד נעים על הזמן במעלה העקומה.  אנחנו חיים יותר זמן, וחיים יותר טוב.

הדבר הזה גם מציב אתגר מאוד משמעותי – כיצד להעסיק באופן פרודוקטיבי את האזרחים הוותיקים שלנו, או כיצד הם יעסיקו את עצמם.

אני מדבר על העסקה במובן כפול:  העסקה ממש – זה לא שייך לדיון שלנו היום, אבל אנחנו מקיימים על כך דיונים.  תעסוקה, יזמות, פעילות כלכלית מכבדת ומפרנסת לאלו מהאזרחים הוותיקים שרוצים בזה.

הדבר השני זו פעילות התנדבותית.  פעילות התנדבותית זו היא מושא הדיון שלנו היום, ואני מעביר את הדיון אליך, השר אורבך."

השר לאזרחים ותיקים, אורי אורבך:

" תודה , אדוני ראש הממשלה.  אנחנו נסקור היום את  פעילות המשרד  בהתייחס לתופעה הברוכה בהזדקנות האוכלוסייה. בהצעה שאנחנו נעלה היום, כדי שהממשלה תתמוך, אנחנו מציעים בה  מסלול,  שבו לאזרחים ותיקים, לגימלאים, תהיה אפשרות לעשות שנת שירות בעצם בתחומים רלבנטיים,  בכל התחומים של משרדי הממשלה.    משרד החינוך הוא שותף מלא שלנו במיזם הזה,   וכך אזרחים שגמרו 40 – 45 שנות עבודה, יוכלו בהחלט לתת לעצמם ולחברה עוד שנה. זה אומר שהאזרחים הוותיקים אינם חיצוניים למדינה, אלא הם אזרחי המדינה, הם נכנסים למסגרת של התנדבות, שלפעמים יכולה להימשך אח"כ בתעסוקה חלקית כזו או אחרת.

המטרה של המשרד שלנו, ושל ראש הממשלה והממשלה, לשנות את היחס לאזרחים הוותיקים. הם לא גמרו את חלקם באוכלוסייה. הם אזרחים ותיקים עם המון ניסיון, עם המון יכולות ואם אנחנו לא נתכנן – וזה מה שהוועדה הבין- משרדית עומדת לעשות בעניין –  את כל העתיד, את 20 – 30 השנים הנוספות של הפורשים מהעבודה, אנחנו עלולים להגיע לקשיים בתחום האקטואריה, בתחום התעסוקה, בתחום הבריאות והסיעוד.

לכן אני מודה לאדוני שהוא מאפשר לי היום לשטוח את משנתי, שאני מקווה שתהיה גם משנתה של הממשלה בתחום החשוב הזה, כי כל השרים פה  יהיו בתחום זה עוד 20 – 30 שנה. לא מדובר על הזקנים של היום, אנחנו מדברים עלינו."

לבסוף אמר ראש הממשלה:

"בשבוע שעבר נפתח סבב שיחות נוסף בין המעצמות ואיראן. אסור לשכוח שהמשטר האיראני הוליך שולל באופן שיטתי את הקהילה הבינלאומית.  כאשר הם התחילו את השיחות ב-2006, לאיראן היו 167 צנטריפוגות.  היום, על אף כל האיסורים וכל ההבטחות, יש להם למעלה מ-18,000 צנטריפוגות. כלומר, הם עלו יותר מפי מאה תוך כדי שיחות  שקראו להם להפסיק את ייצור הצנטריפוגות  שקשורות בהעשרה.  תוך כדי כך שהיו החלטות של מועצת הביטחון, והן שרירות וקיימות, שאוסרות עליהם לעשות את התהליך הזה של ההעשרה, או של ייצור הצנטריפוגות,  ולמרות זאת הם ממשיכים.

אני חושב, שבמצב הזה, כל עוד איננו רואים מעשים במקום מילים,  הלחץ הבינלאומי צריך להימשך.  יתר על כן, הוא צריך להיות מוגבר. ככל שהלחץ יגבר, כך הסיכוי שתהיה התפרקות של ממש של תכנית הגרעין הצבאית  האיראנית יגבר,   וככל שהלחץ קטן, הסיכוי הזה קטן בהתאם.

אני רוצה גם להזכיר, שקיימת סכנה של מתן לגיטימציה בינלאומית למשטר סורר, למשטר שמשתתף בימים אלה ובשנתיים האחרונות בטבח ההמוני של אזרחים,  של נשים, ילדים וגברים בסוריה. משטר שממשיך גם בימים אלה, כל הזמן, במסע טרור בינלאומי בחמש יבשות.  משטר שקורא להשמדתה של ישראל, ומשטר שמתעלם ומפר ברגל גסה את החלטות מועצת הביטחון בענייני הגרעין.  אני חושב שהגישה הנכונה אל מול משטר כזה היא כבדהו, חשדהו ולחצהו. "

***

ב.

  1. השר לאזרחים ותיקים, אורי אורבך ומנכ"ל משרדו, אהרון אזולאי סקרו בפני הממשלה את נושא האזרחים הוותיקים. במסגרת הסקירה, הוצגו הנושאים הבאים:

העלייה בתוחלת החיים, בארץ ובעולם; הצפי לגידול בהוצאות לנוכח העלייה בתוחלת החיים; הגידול בתשלומי הביטוח הלאומי; הצורך ביצירת תנאים להמשך העסקתם של אזרחים הוותיקים במעגל העבודה או במסגרות התנדבותיות; והצורך ליצירת תנאים לעיסוקי פנאי לאוכלוסייה הוותיקה. כן הוצגו תכניות להערכות הטיפול בהזדקנות האוכלוסייה.

המצגת שהוצגה בפני הממשלה – מצ"ב.

  1. בתום הדיון החליטה הממשלה כדלקמן:

                                     א.   להקים ועדת היגוי בין-משרדית (להלן – ועדת ההיגוי) שעניינה קידום הקמת מערכת התנדבותית אזרחית במסגרתה תינתן האפשרות לאזרחים ותיקים לבצע תקופת התנדבות במסגרות פעילות לתועלת הציבור, הקהילה והחברה (להלן – תקופת ההתנדבות). זאת, באופן שיביא לידי ביטוי את כישוריו, יכולתו וניסיונו של האזרח הוותיק וכן לקדם את הקשר הבין דורי וחינוכו של הדור הצעיר במתן כבוד לדור האזרחים הוותיקים.

                                     ב.   בראשות ועדת ההיגוי יעמדו מנכ"ל המשרד לאזרחים ותיקים ומנכ"לית משרד החינוך, או מי מטעמה ובהשתתפות נציגים ממשרדי הממשלה הבאים: ראש הממשלה, משרד הרווחה והשירותים החברתיים, משרד הבריאות, משרד האוצר, משרד הכלכלה, משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משרד הביטחון, המשרד לביטחון הפנים, המשרד להגנת העורף, משרד התיירות, משרד העלייה וקליטה, המשרד להגנת הסביבה, המשרד לפיתוח הנגב והגליל וכן נציג של המוסד לביטוח לאומי.

                                      ג.    ועדת ההיגוי תגיש דוח לשר החינוך ולשר לאזרחים ותיקים (להלן – השרים) על האופן המומלץ לקידומה של תקופת ההתנדבות בהיבטים השונים, כגון: הפעלת מערכת, פיקוח, אופן הגיוס, יעדים משמעותיים לגיוס של המתנדבים, הכשרה, ביטוח נדרש, שימור ההתנדבות והיקפה במסגרת המשאבים הקיימים. זאת, בשים לב לצורך במניעת דחיקת עובדים קיימים משוק העבודה, ולמניעת דחיקתם של מתנדבים חרדים, ערבים ובעלי מוגבלויות משירות אזרחי ולאומי. מובהר כי אין בהמלצות ועדת ההיגוי כדי לחייב את המשרדים החברים בוועדה בביצוע פעולות או בהעמדת תקציבים.

                                     ד.   ועדת ההיגוי תגיש המלצותיה לשרים עד ליום 2 בפברואר 2014.

                                     ה.   השרים לאחר קבלת המלצות ועדת ההיגוי, יקבעו את המתווה, ומשרדיהם יפעלו להוציאו אל הפועל במסגרת המשאבים הקיימים.

***

ג.        הממשלה דנה היום על הכרזת על מצב חירום לפי סעיף 38 לחוק יסוד: הממשלה, והחליטה כדלקמן:
להציע לכנסת להכריז על מצב חירום, לפי סעיף 38 לחוק-יסוד: הממשלה, לתקופה של שנה אחת, בהמשך להכרזה הקודמת של הכנסת מיום א’ באב התשע"ג (8 ביולי 2013), שתוקפה עד יום כ"ח בטבת התשע"ד (31 בדצמבר  2013). כל אחד ממשרדי הממשלה, בתיאום עם משרד המשפטים, יפעל לקידום הניתוק של החקיקה שבתחום אחריותו מהזיקה להכרזה על מצב החירום, ובכלל זה קידום חקיקה ראשית וחקיקת משנה, שתאפשרנה את ביטול הצווים לפי חוק הפיקוח על מצרכים ושירותים, התשי"ח-1957.

השרים ידווחו לממשלה על פעולותיהם לשם ביצוע החלטה זו עד ליום כ"ח בטבת התשע"ד (31 בדצמבר 2013).

***

ד.      הממשלה דנה היום בהקמת מתקן נייח לשיקוף מכולות במעבר הגבול אלנבי והחליטה כדלקמן:
על מנת לשפר ולייעל את תהליך מעבר הסחורות המועברות לרשות הפלשתינאית במעבר אלנבי ועל מנת לאפשר הצבת מערכת רדיוגרפיה (מתקן נייח לשיקוף מכולות)
(להלן – המשקף) במעבר:

1 .      להקים אתר לבדיקות מכס ושיקוף מכולות שבו יוצב המשקף במעבר הגבול אלנבי בין ישראל לירדן (להלן – האתר והפרויקט בהתאמה),  ובכך לאפשר את פתיחת מעבר אלנבי למכולות ולסחורות בקירור.

2 .      להטיל על מנהל רשות המיסים להגיע להסכם עם רשות שדות התעופה (להלן – רש"ת) לצורך ביצוע עבודות פיתוח התשתיות והבינוי הייעודי במתחם הפרויקט אשר ימומן בהתאם לחלוקה כאמור בסעיף 3.

3 .      עלות ביצוע הפרויקט בסך כולל של 35 מיליוני ש"ח בשנים 2013 עד 2014 תמומן בהתאם לחלוקה הבאה:

מקור

סכום

(במיליוני ש"ח)

מנהלת תיאום הפעולות בשטחים, המנהל האזרחי, באמצעות תקציב הוצאה מותנית בהכנסה

17.5

המשרד לשיתוף פעולה אזורי

8.75

רשות המסים

8.75

***

ה.      הממשלה דנה בהקמת חברה ממשלתית ייעודית לשם קידום דיור להשכרה במסגרת הפרויקט הלאומי לדיור והחליטה כדלקמן:

בהמשך להחלטות הממשלה מס’ 301(דר/2) מיום 30.5.2013, שעניינה "פרויקט לאומי לדיור" ומס’ 770(דר/31) מיום 9.10.2013, שעניינה "הקמת חברה ממשלתית ייעודית לשם קידום דיור להשכרה במסגרת הפרויקט הלאומי לדיור" –

לקבוע כי ליישום הפרויקט הלאומי לדיור, יש צורך מיידי בהקמת חברה ממשלתית, בהתאם לחוק החברות הממשלתיות (להלן – החוק), התשל"ה-1975, בבעלות מלאה  של  המדינה, לשם קידום דיור להשכרה במסגרת הפרויקט הלאומי לדיור, (להלן – החברה). החברה תהווה זרוע ביצוע של הממשלה לעניין תקנות חובת המכרזים, התשנ"ג-1993 לצורך תכנון, ביצוע וקידום פרויקטים לדיור, והכל בהתאם למדיניות מועצת מקרקעי ישראל, והכל כמפורט להלן:

  1. שם החברה

דירה להשכיר- החברה הממשלתית לדיור להשכרה בע"מ או או אם שם זה לא יאושר על ידי רשם החברות – שם דומה שיאושר על ידו. 

  1. מטרות החברה

2.1.    איתור של מתחמי קרקע לפיתוח (בסעיף זה – המתחמים).

2.2.    קידום תכנון סטטוטורי במתחמים, לרבות במסגרת הליך תכנוני ייעודי, ככל שיקבע בחקיקה, ואישור תכנון זה במוסד תכנון.

2.3.    ביצוע הסדרי קניין ופדיון קרקע במתחמים.

2.4.    ניהול הפיתוח של המתחמים, לרבות בקרה על גופי הפיתוח.

2.5.    ניהול שיווק המתחמים במכרזי קרקע, במתכונת דיור להשכרה.

2.6.    הפעלת מנגנוני פיקוח ובקרה על הזוכים במכרזי שיווק של מתחמים המיועדים לדיור להשכרה.

  1. מבנה ההון של החברה

3.1.    ההון הרשום של החברה במועד הקמתה יהיה 1,000 ₪ מחולק ל-1,000 מניות רגילות בערך נקוב של 1 ₪ כל אחת.

3.2.    ההון המונפק של החברה במועד הקמתה יהיה 1,000 ₪ מורכב ממניות רגילות בנות 1 ₪ ערך נקוב כל אחת.

3.3.    הזכויות   הנלוות  למניות:  כל  המניות תהיינה  שוות בזכויותיהן ותהיינה בעלות זכויות  להצבעה  באסיפה הכללית,  מינוי דירקטורים  ובלבד שהדירקטורים בחברה יתמנו כקבוע בסעיף 6 להלן, זכות לקבלת דיבידנד וזכות לקבלת יתרת נכסי החברה בפירוק.

  1. תקנון החברה

תקנון  ההתאגדות  של  החברה יהיה  תואם  את הוראות   חוק  החברות,  התשנ"ט – 1999 והחוק, יכלול את ההוראות הכלולות בהחלטה זו ויאושר בידי רשות החברות הממשלתיות לפני רישום החברה.

  1. מקורות המימון של החברה

המקורות לפעילות השוטפת של החברה יהיו מתקציב המדינה. התקציב התפעולי השוטף של החברה יעמוד על סך של 8 מיליוני ₪ לשנה ועם הקמתה תתוקצב לשנתיים מראש. ההון העצמי של החברה, לטובת קידום תכנון פרויקטים יעמוד על 20 מלש"ח לכל שנה בשנתיים הראשונות.

  1. דירקטוריון החברה
    דירקטוריון  החברה לא יפחת מ- 4  ולא יעלה על 9 דירקטורים, כדלקמן:

6.1.    ששה עובדי מדינה: שלושה עובדי משרד האוצר, עובד במטה רשות מקרקעי ישראל, עובד משרד הבינוי והשיכון ועובד במנהל התכנון במשרד הפנים.

6.2.    שלושה  נציגי ציבור ובהם מתכנן ערים בעל 5 שנות ניסיון, ומהנדס אזרחי/מנהל פרויקט בתחום עבודות התשתית, בעל 7 שנות ניסיון.

6.3.    הממשלה רושמת לפניה את הודעת שר האוצר כי בכוונתו למנות כדירקטורים ראשונים מטעם המדינה, בכפוף לאישור הוועדה לבדיקת מינויים, שני עובדי מדינה מטעם משרד האוצר.

6.4.    שר הבינוי והשיכון, שר הפנים ורשות מקרקעי ישראל יעבירו את פרטי המועמדים לדירקטורים מטעמם ללשכת שר האוצר לצורך הסדרת מינויים, תוך שבעה ימים ממועד החלטה זו.

  1. השר האחראי

שר האוצר.

  1. אופי החברה

החברה  תהיה חברה פרטית מוגבלת  במניות. המדינה תהיה  בעלת מניות יחידה בחברה.

  1. להטיל על צוות המנכ"לים, כמשמעותו בסעיף 3ד(א) לתקנות חובת מכרזים, תשנ"ג-1993 (להלן – התקנות), לבחון את עמידת החברה בתנאים המפורטים בסעיף 3ד(ב)(1)(א) לתקנות, ולקבל החלטה בעניין בתוך 30 יום.
  2. התקבלה החלטה בדבר עמידת החברה בתנאים כאמור בסעיף 1 לעיל – להטיל על שר האוצר לפעול לעיגון העקרונות המפורטים בהחלטה זו בהסכם מסגרת שייחתם עם החברה, בהתאם לתקנות חובת המכרזים, התשנ"ג – 1993.
  3. להטיל על שר האוצר לפעול למתן הסמכויות הנדרשות לחברה לפי החלטה זו בהתאם לחוק נכסי המדינה, התשי"א-1951.
  4. החברה תבצע את מירב מטרותיה באמצעות גורמי חוץ עמם תתקשר לפי כל דין.
  5. הממשלה רושמת לפניה כי עד להקמת מוסדות החברה תקבל החברה שירותים מקצועיים מחברת ענבל.
  6. הממשלה רושמת לפניה את הודעת שר האוצר כי בטרם סיום פעולות הערכות החברה לביצוע מטרותיה, המלצות הוות הבין במשרדי בהתאם להחלטת ממשלה 301, יובאו לאישור ועדת שרים לענייני דיור.

***

ו.        עוד דנה הממשלה באישור הסדר תגמול לפורשים משירות המדינה בשל הגבלות לאחר פרישה, והחליטה כדלקמן:

  1. בהמשך לסעיף 3 להחלטת הממשלה מס’ 5382 מיום 10 במרץ 2013, שעניינה "תגמול לפורשים משירות המדינה בשל הגבלות לאחר פרישה", לאשר את הסדר התגמול לפורשים משירות המדינה בשל הגבלות לאחר פרישה, המצורף להחלטה זו (להלן – ההסדר).
  2. ההסדר יחול על מי שיפרוש משירות המדינה מיום 20 באוקטובר 2013 עד ליום 19  באפריל 2015. כמו כן, ההסדר יחול, בהתאמות ובשינויים המחויבים שיקבע הממונה על השכר, לגבי מי שביום 20 באוקטובר 2013 טרם חלפה שנה ממועד פרישתו משירות המדינה וזאת לגבי התקופה שמיום 20 באוקטובר 2013 ועד תום שנה ממועד פרישתו משירות המדינה.
  3. ההחלטות בדבר מתן תגמול, בהתאם להסדר, יפורסמו באתר האינטרנט של האגף לשכר והסכמי עבודה במשרד האוצר או של נציבות שירות המדינה, בהתאם לכללים שיקבעו הממונה על השכר ונציב שירות המדינה.
  4. להטיל על הממונה על השכר:

                                 א.         להביא בפני הממשלה תוך 90 יום ולאחר התייעצות עם ראש הממשלה, שר הביטחון והשר לביטחון הפנים, המלצה לגבי תחולת ההסדר על פורשים מכוחות הביטחון, בשים לב להסדרי הפרישה הקיימים בהם, ובכפוף לקבלת כל המידע הנדרש לו לצורך כך, לפי שיקול דעתו, מכוחות הביטחון.

                                 ב.         להגיש לממשלה, עד חודש לפני תום התקופה האמורה בסעיף 2, דוח המסכם את יישום ההסדר עד לאותו מועד, שיכלול, בין היתר, התייחסות לעניינים הבאים: מספר הפורשים שפנו בבקשה לקבלת תגמול ומספר הפורשים שבקשתם אושרה, התגמול הממוצע לפורש בשים לב לדרג משרתו ועלות ההסדר בכללותו.

  1. להסמיך את הממונה על השכר ונציב שירות המדינה לבחון, בתיאום עם היועץ המשפטי לממשלה, התניית תשלום התגמול לפי ההסדר, בביצוע מטלות עזר, בהיקף סביר, אשר אינן כרוכות בהפעלת סמכות, בקבלת החלטה או במתן המלצה, לשם שימור הזיכרון הארגוני והעברת התפקיד בצורה מסודרת.
  2. הממונה על השכר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הממונה על התקציבים ונציב שירות המדינה יגבשו, עד חודש לפני תום התקופה האמורה בסעיף 2, נהלים כלליים, שעל-פיהם שיעור הפיצוי ייקבע לפי סיווג המשרות השונות, באופן שיגביר את הודאות, ככל הניתן, בעת המינוי למשרה.
    הכללים יובאו לאישור הממשלה עד ה-31 בדצמבר 2014.
  3. לעניין החלטה זו:

"שירות המדינה" – משרדי הממשלה ויחידות הסמך, למעט כוחות הביטחון.

"כוחות הביטחון" – צבא הגנה לישראל, משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר, שירות הביטחון הכללי והמוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים.

***

ז.       שר הרווחה והשירותים החברתיים, מאיר כהן ומנכ"ל משרדו, מנחם וגשל, הציגו בפני הממשלה, באמצעות מצגת, את עיקרי דו"ח הביניים של הצוות הבינמשרדי לאסדרת הטיפול באוכלוסיית האנשים עם אוטיזם. בסקירה הוצגו הנושאים הבאים:

היקף הבעיה, הבעיות המרכזיות להתמודדות בטיפול באנשים עם אוטיזם, עיקרי עבודת הוועדה הבינמשרדית, הצעות לפתרונות וקווים להמשך עבודתה של הוועדה.

הממשלה החליטה כי הדו"ח הסופי יוגש באפריל 2014 ויכלול גם את הנושאים הבאים:

-          תמחור המענים להשלמה ולפיתוח

-          קביעת סדרי עדיפויות לביצוע

-          הצעה לתקציב רב שנתי

-          תקציב גרעוני לשנת 2014 להנעת התהליך

-          קדימות להשלמת הדו"ח בעבודת משרדי הממשלה.

בדיוניה תתן הוועדה קדימות לנושאים הבאים:

-          מכוני אבחון

-          תכניות לגיל הרך – מלידה עד 3 שנים

-          מסגרות תעסוקתיות חברתיות לבוגרים

-          מענה מוסדי למקרים מורכבים

-          הסעים

***

ח.      הממשלה החליטה בהתאם לסעיף 12 לחוק שירות המדינה (מינויים), התשי"ט-1959, למנות את אבי ברגר לתפקיד המנהל הכללי של משרד התקשורת.

תוקף המינוי החל מיום כ"ח בחשון התשע"ד (1 בנובמבר 2013).

 
כוכב 12 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (4 הצבעות, ציון ממוצע: 3.50 מ- 5)

אין תגובות

פרסם תגובה

הלנה אור - עיצוב גרפי

מדור חוק ומשפט

מדור חוק ומשפט

Funzing-F

תגובות אחרונות