המהפכה הצרכנית חברתית של קופיקס מגיעה לסופר

המהפכה הצרכנית חברתית של קופיקס מגיעה לסופר

"קופיקס" משיקה רשת סופרמרקטים במחיר אחיד כשתציע את כל מוצריה ב-5 שקלים

הרשת החדשה מציעה קונספט צרכני חדש שיוביל לשינוי בהרגלי הצריכה של הישראלים: קניה ממוקדת וחכמה של כמויות קטנות וחסכוניות ובמחיר אחיד, בסניפים עירוניים ונגישים. אפשר להנות ממחירי מבצע מבלי הצורך לקנות כמויות גדולות ולשלם מראש.

ישראל מהמובילות במדינות הOECD בהשלכת אוכל לאשפה, והספקים גורמים ללקוחות לקנות בכמויות גדולות ומיותרות ולשלם מראש עבור הזכות לשמש כמחסן ומממנים.

• סופר קופיקס תציע מוצרים של יצרנים וספקים מהמובילים בשוק כגון תנובה, טמפו, חוגלה, אוסם ועוד, לצד יצרנים קטנים ומותג פרטי של הרשת.

• אבי כץ: "השינוי המהותי שהובלנו בקופיקס והתמיכה הציבורית לה זכינו, עודדו אותנו להוביל מהלך משמעותי ביותר בתחום הצרכני- הקמת הרשת שתשנה את הרגלי הצריכה ותפעל לטובת הצרכן. ניתן להרוויח פחות על אותו מוצר, למכור הרבה יותר, להיות הוגן עם הצרכן ובסופו של דבר להרוויח ולהמשיך להתפתח"

הסניף הראשון של "סופר קופיקס" הושק אתמול (ג’) ברחוב הרצל 102 בתל אביב. שני סניפים נוספים יפתחו בתל אביב הרצליה ופתח תקוה בשבועות הקרובים, הרשת מתכננת לפתוח עוד כ100 סניפים נוספים, בכל רחבי הארץ.

סניף "קופיקס" שיוצב בכניסה לכל סניף, יעצים את חווית הביקור בסופר ויציע את מגוון המוצרים שבתפריט קופיקס, לקונים ברשת החדשה.

רשת "סופר קופיקס" החדשה, משנה את כללי המשחק גם בתחום הרשתות ותציע לצרכנים מגוון של למעלה מ-600 מוצרים המובילים את סל הקניות המשפחתי ב-5 שקלים.

הקמת הרשת הינה מהלך צרכני כלכלי משמעותי הצפוי, לגרום להזלת המחירים בשוק כולו- לטובת הצרכנים ולשינוי משמעותי בהרגלי הצריכה- בדיוק כפי שעשתה רשת קופיקס. הרשת תמכור מוצרים מובילים ואיכותיים, של טובי היצרנים בארץ, במחיר של 5 שקלים בלבד למוצר .

"סופר קופיקס" תציע לצרכנים מוצרים איכותיים במחיר אחיד והוגן לצד חוויית קניה פשוטה, מהירה וקלה לתקצוב . סניפי הרשת יוקמו על שטח של 150- 400 מ"ר.

מגוון המוצרים ברשת יורכב הן ממותגים ידועים והן ממותג פרטי ואריזות בכמויות המתאימות למחיר תוך הקפדה על כך שהמחיר ביחס לכמות יהיה משתלם.
המוצרים שחלקם מוצעים באריזות מוקטנות מאפשרים קניה חכמה מדויקת וחסכונית המתאימה למגוון קהלי יעד ולכל מי שרוצה להנות ממוצרים טריים, לחסוך ולא לקנות כמויות מיותרות שעלולות להגיע אל פח האשפה.

בין הספקים המרכזיים ברשת ניתן למצוא ספקים ויצרנים גדולים כגון : תנובה, חוגלה קימברלי, אוסם, שטראוס, טמפו ועוד לצד ספקים ויצרנים קטנים יותר: פוליבה, עדנים, סאסא פק, דוידוביץ ועוד.

בין מגוון המוצרים ניתן יהיה למצוא: ירקות ופירות טריים ארוזים, מוצרי חלב של תנובה, סלטים מצוננים –מעדני מיקי, פירות וירקות קפואים, אביזרי טיפוח והיגיינה, חומרי ניקוי-סנו חוגלה, תבלינים, חטיפים, מרקים ותבשילים, מוצרי יסוד, משקאות, מוצרי בשר ועוף קפוא, שימורים, משקאות אלכוהול, מוצרי בישול ואפיה, לחמים, כלים חד פעמיים, מוצרי נייר, חיתולים-חוגלה, פסטה, קטניות ועוד.

חלק מהמוצרים הותאמו כך שיוכלו להימכר ב-5 שקלים תוך שמירת הקונספט של קניה חסכונית ומשתלמת. לדוג’ – חוגלה קימברלי תייצר עבור סופרקופיקס מארז של ארבעה גלילי נייר איכותי- לילי, פסטרמה תימכר במארז של 100 גר"רטבים שונים בגדלים של 250 – 350 גר’, 2 מלאווח ימכרו במארז, גבינת נפוליאון של תנובה ועוד.

"סופר קופיקס" יציע גם מוצרים ב"מותג פרטי" וביניהם : קטשופ באריזה של 350 גר’, אקונומיקה בקבוק של ליטר, שוקולד למריחה 400 גר’, מגוון עוגיות במארזים של 150 גר’, מים מינרלים במארז 3 יחידות של חצי ליטר, פיצוחים באריזות של 150 -200 גר’, ירקות קפואים 350 גר’ , ועוד.

יזם ובעלים של רשת קופיקס וסופר קופיקס, אבי כץ: "לנגד עיניי עומדת בראש ובראשונה המלחמה ביוקר המחיה. בזמן שכולם מדברים, אנחנו פועלים. "קופיקס" הוכיחה שאפשר לשנות סדרי עולם בתחום הקפה, ותעשה זאת שוב בתחום הסופרמרקטים. ניתן להרוויח פחות על אותו מוצר, למכור הרבה יותר, להיות הוגן עם הצרכן ובסופו של דבר להרוויח ולהמשיך להתפתח. התרגשנו מאוד מההתלהבות הרבה של היצרנים המובילים בארץ, מהיצירתיות והנכונות "ללכת איתנו" ולהתאים מגוון עצום של אריזות לקונספט של רשת קופיקס. אין ספק ש"הרוח הגבית" שקיבלנו מהם לצד התמיכה הציבורית –מחזקת ומעודדת להמשיך בדרכנו"

מנכ"ל הרשת, חיים אהרון:" המהלך של הפיכת קופיקס לחברה הנסחרת בבורסה, תומך בהשקעה שנדרשה להקמת רשת סופרקופיקס החדשה. הציבור , שישקיע ברשת יוכל להפוך לשותף אמיתי להצלחת קופיקס וסופרקופיקס וליהנות מהרווחים.

גיל אונגר ממיסדי קופיקס:"קניה שוטפת בסופר קופיקס תחסוך למשפחה מאות שקלים בחודש! בכסף שמתפנה אפשר לממן עוד חוג לילד, זוג נעליים נוסף נסיעה לחו"ל אחת לשנה.

רשת קופיקס" שהקימה את סניפה הראשון בספטמבר 2013, עוררה טלטלה בשוק הקפה והמזון, והוכיחה שאפשר גם אחרת. מונה כיום למעלה מ80 סניפים, והיא צפויה לסיים את שנת 2015 עם 100 סניפים.

 
כוכב 12 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (4 הצבעות, ציון ממוצע: 4.50 מ- 5)
הוסף תגובה

תגובות (1)

  1. משה 03/06/2015 להגיב
    נכון הכול 5 שח. אבל זה יקר. בשוק יותר זול מקופיס. עובדים על אנשים בעינים. אני היתי שם אולי 2 דברים או 3 דברים שזה זול. למשל מלפפונים במלח בקופסאות 5 שח או פתיתים של אורז 5 שח השאר עובדים בעינים.

פרסם תגובה

Funzing-W

מדור חוק ומשפט

מדור חוק ומשפט

Funzing-F1

Funzing-P

תגובות אחרונות