לקט חדשות אופנה ומבצעים עדכניים – 3/8

לקט חדשות אופנה ומבצעים עדכניים – 3/8

הדוגמנית הבינלאומית אסתי גינזבורג נבחרה כפרזנטורית מותג ההלבשה התחתונה GO-UNDER

גינזבורג, הדוגמנית הישראלית מהמצליחות בעולם, שנישאה לאחרונה לאיש העסקים עדי קייזמן תככב בקמפיין סתיו-חורף 2012/13 של המותג. תמורת הקמפיין תקבל גינזבורג כ-300,000 ש"ח לעונה.

אסתי גינסבורג צילום: רון קודמי

הדוגמנית הבינלאומית אסתי גינסבורג, נבחרה כפרזנטורית מותג ההלבשה התחתונה והפיג’מות גו אנדר (GO-UNDER). גינזבורג, הדוגמנית הישראלית מהמצליחות בעולם, נישאה לאחרונה לאיש העסקים עדי קייזמן, תוביל את קמפיין סתיו-חורף 2012/3 תמורת 300,000 ₪ לעונה.

הצילומים לקמפיין סתיו-חורף 2012/3 של GO-UNDER יערכו בביתו של צלם האופנה רון קדמי, בכפר האמנים עין הוד, שם נישאה גיזנבורג בחודש יוני האחרון.

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אופטימום, במהלך חודש ספטמבר, לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2012 ועלותו נאמדת בכ-850 אלף ₪. הקמפיין יכלול מסע פרסום נרחב באמצעי המדיה השונים, פעילויות בנקודות המכירה ומהלך אינטרנטי מתקדם.

אלברט נקרי, מבעלי חברת "GO-UNDER" מסר כי: "אסתי גינזבורג נבחרה להוביל את הקמפיין של המותג משום שהיא מייצגת בצורה מושלמת את הערכים של גו אנדר: נשיות, אופנתיות, סקסיות ופונה לתמהיל לקוחות רחב ומגוון". מאז ומעולם חרטה על דיגלה חברת גו אנדר קידומה של הישראלית החדשה – דעתנית, מצליחה ומחוברת לעם. אסתי משקפת באופן מושלם את כל היופי והאיכות של הנשים הישראליות.

עוד הוסיף נקרי שבעונה הקודמת כיכבה בקמפיין הדוגמנית והזמרת שרי גבעתי, ללאחר שהחליפה את גינסבורג ששימשה כמה עונות כפרזנטורית החברה. לדבריו: עצם ההמשכיות של גינזבורג להוביל את הקמפיין לעונה נוספת מעידה על כך שיש לה חיבור טוב עם המותג.

אסתי גינזבורג בת ה-22 נחשבת כיום לדוגמנית הישראלית המוערכת ביותר בארץ והמצליחה בעולם הדוגמנות הבינלאומי. אסתי נבחרה לאישה המשפיעה ביותר על ענף האופנה בישראל, לדוגמנית הישראלית הסקסית ביותר בעולם ע"י מגזין האמריקאי BROBIBLE. עוד לפני גיוסה נבחרה להופיע על שער מגזין Elle הצרפתי בכתבת "50 הצעירים המבטיחים בעולם האופנה". גינזבורג הופיעה לראשונה בטלוויזיה בגיל שמונה, בפרסומת לתנובה. היא השתתפה בפרסומות לחברות האופנה ברברי, פול אנד בר, קלרינס, H&M פרנץ’ קונקשן, טומי הילפיגר. בנובמבר 2006 נבחרה להופיע על שער מגזין Elle הצרפתי בכתבת "50 הצעירים המבטיחים בעולם האופנה" ומאז ככבה על אותו שער 5 פעמים רציפות.

בשנת 2009 נבחרה לככב בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד שבו כיכבה גם בשנת 2010. בחודש יוני האחרון נישאה גיזנבורג לאיש העסקים עדי קייזמן איתו היא נמצאת בזוגיות מזה שנתיים.

חברת "גו-אנדר" מתמחה בעיצוב, יצור ושיווק הלבשה תחתונה לנשים ולגברים ופיג’מות ובגדי ים לנשים. החברה פועלת בישראל מעל 10 שנים ומוצריה נמכרים ברשתות ההלבשה התחתונה המובילות בארץ.
חברת "גו-אנדר" הינה בעלת זיכיונות למותגים בינלאומיים כמו: לוני טונס, הלו קיטי, הפנתר הורוד, ועוד. כמו כן, ידועה חברת "גו-אנדר" בבחירתה בדוגמניות מובילות אשר תרמו רבות להצלחת המותג כדוגמת: לירז דרור, רותם סלע, מאיה בוסקילה.

רשת האופנה H&O משיקה את פרויקט "יפה כמו שאת" כאקט מחאה נגד משטר הרזון והפוטושופ

רשת האופנה H&O משיקה את פרויקט "יפה כמו שאת" במסגרת הפרויקט יצולמו סלבס בהלבשה תחתונה של הרשת כאקט מחאה נגד משטר הרזון והפוטושופ. במסגרת הפרויקט ייחשפו 12 נשים (אמיתיות!), לעיני המצלמות,ללא פוטושופ!

שרון דר. צילום אוהד רומנו

רשת האופנה H&O, יוצאת בפרויקט אופנה ייחודי – "את יפה כמו שאת", 12 נשים אמיתיות, ביניהן: ענת וקסמן, מאיה בצלאל, ריי שגב, יעל הדר ואיריס קול, אשר יצטלמו כשלגופן הלבשה תחתונה בלבד. מדובר בצילומים אינטימיים שיתפרסמו ללא פוטושופ.

הפרויקט הינו נדבך ישראלי במחאה שהחלה בעולם האופנה נגד משטר הרזון והפוטושופ על ידי נשים שהרגישו שאינן יכולות יותר להיכנע ל"נורמות" .

לדברי חן אשד, סמנכ"ל השיווק של רשת H&O: "עולם האופנה משתנה לחלוטין בשנים האחרונות, שינוי שהתחיל בתמונת שער של דוגמניות מלאות בהלבשה תחתונה במגזין ווג האיטלקי והמשיך בילדה בת 14 שגרמה למגזין האופנה seventeen להפסיק להשתמש בפוטושופ בתמונות שהם מפרסמים. לדבריו: רשת האופנה H&O, שמובילה את השוק היום במכירות הלבשה תחתונה, לוקחת חלק בפרויקט חשוב זה במטרה לעזור לשנות את השיח הציבורי סביב אידיאל היופי ודימוי הגוף הנשי בישראל. מגזינים, תכניות טלוויזיה וחנויות בגדים מטפחים את דימוי גוף האישה המושלמת במונחים שלרוב אינם תואמים את המציאות.

במסגרת הפרויקט אופנה רשת H&O יוצאת כנגד המוסכמות החברתיות שמדירות את הגוף הנשי המסורתי ומוחה כי שום פוטושופ לא יהפוך אותך ליפה יותר, את "יפה כמו שאת".

עוד מסר חן אשד: "אנו שמחים מאוד לתמוך ביוזמות שמשתמשות בנשים אמיתיות, ובטוחים שפעילות ייחודית זו תעזור לנו בהאדרת המראה הטבעי. כמו כן אנו רואים השתתפות בפרויקטים מסוג זה כזכות גדולה להשפיע על קהל לקוחותינו בנושא .

על רשת H&O
רשת H&O מובילה ב- VFM (Value For Money) בתחום קמעונות האופנה בישראל. הרשת מונה 39 חנויות בפריסה ארצית, המציעות אופנה לכל המשפחה, במגוון מחלקות, והיצע רחב של פריטי הלבשה, הלבשה תחתונה, הנעלה, טיפוח, קוסמטיקה ואביזרי אופנה, לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. הרשת בבעלות משפחת לבנת.

יאנה יוסף ממשיכה לעונה נוספת כפרזנטורית של רשת ההנעלה SCOOP !

סנדל מחיר 249.99 שח לאחר הנחה 99 שח. צילום שי יחזקאל SCOOP

עבור קמפיין סתיו – חורף 2012/13

השחקנית, הדוגמנית ומי שהצליחה גם מאחורי התוכנית האח הגדול, יאנה יוסף, נבחרה להמשיך עונה נוספת כפרזנטורית של רשת ההנעלה SCOOP. במסגרת זו תככב בקמפיין סתיו-חורף 2012/13 של הרשת.

הקמפיין אשר יעלה לאוויר בחודש ספטמבר, בהשקעה כוללת של כ- 3 מיליון ₪ יכלול קטלוג, מיתוג חנויות, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הארצית, במגזיני נשים, נקודות מכירה ודיוור ישיר.

רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP מסר כי: " החיבור עם יאנה יוסף, שהחל בעונה הקודמת, התגלה כמוצלח ביותר: הרשת נמצאת בצמיחה, קהל המבקרים גדל באופן משמעותי ומתברר שיאנה הצליחה להפוך מהר מאוד כמודל לחיקוי וכאייקון אופנה. על כן, אנו שמחים להמשיך עם יאנה כפרזנטורית של "SCOOP" לעונה נוספת".

לדבריו: "רשת SCOOP פונה לקהל יעד הכולל את כלל הנשים בישראל, כאשר יאנה מהווה מודל נשי וסקסי, בעיקר בקרב צעירות, ולכן ראינו בה כבחירה טבעית לפרזנטורית לעונה נוספת".

יאנה יוסף בת 23, תושבת העיר תל אביב, פרצה לתודעה בתוכנית הריאליטי "האח הגדול 4″. בימים אלה לומדת משחק ובמקביל משחקת בהצגה "מוצאים את נמו בספארי".

רשת נעלי SCOOP נוסדה לפני 17 שנים ונמצאת בבעלותם של האחים פרדי ורוני אינסאז. הרשת מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה הפונה לקהל יעד נשי צעיר ודינמי. כיום, מונה הרשת כ- 49 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ ולאחרונה יצאה הרשת גם לפעילות באירופה ופתחה חנויות בפרג.

מבצע 1+1 על כל קולקציית הקיץ בראלף לורן

מותג האופנה היוקרתי Ralph Lauren יוצא במבצע סוף עונה 1+1 על כל קולקציית קיץ 2012

מבצע סוף עונה למותג הפאשוניסטי/ האופנה הבינלאומי Ralph Lauren.
קונים פריט אחד מקולקציית קיץ 2012 ומקבלים את הפריט השני במתנה.
בין הפריטים שבקולקציית נשים ניתן למצוא: שמלות בייסיק וקוקטייל, טופים טרנדים, חולצות "בויש" מכופתרות, ג’קטים אובר סייז , חולצות פולו וטישרט, בגדיי ים ואקססוריז. בין הפריטים שבקולקציית גברים ניתן למצוא: ברמודות ,חולצות פולו, חולצות מכופתרות קלאסיות וחליפות מחויטות.

המבצע בתוקף עד לתאריך 31.8 בחנות ראלף לורן , בכיכר המדינה, רחוב ה’ באייר.

רשת טימבלרנד במבצע סוף עונה לחודש אוגוסט- 1+1

רשת טימברלנד במבצע סוף עונה לחודש אוגוסט:
1+1 על קולקציית קיץ 2012 
כל הביגוד לגברים. ו-20%-50% על מגוון נעליים.

להשיג ברשת טימברלנד, סקאל ספורט, אמפוריום ובדיוטי פרי.
רשת טימברלנד מונה כיום 12 חנויות דגל בפריסה ארצית ב:קניון הזהב ראשון לציון, קניון שרונים בהוד השרון, קניון השדרה השביעית בבאר שבע, ,בהרצלייה קניון ארנה ושבעת הכוכבים, קניון עזריאלי בת"א, קניון איילון בר"ג, גרנד קניון בחיפה, באילת בקניון מול הים ,רויאל גרדן באילת, בקניון נצרת החדש, קניון הגדול בפתח תקווה, טימברלנד OUTLET מרכז רוגובין נתניה

רשת ורטהיימר ספורט מזמינה לחגיגת נייקי בחודש אוגוסט

מבצע: חגיגת נייקי Back to School ברשת ורטהיימר ספורט

רשת ורטהיימר ספורט יוצאת לקראת חזרה לבית הספר במבצע על מוצרי הביגוד וההנעלה של המותג הבינלאומי "נייקי"

במסגרת המבצע:
פריט ראשון ב 20% הנחה
הפריט השני ב 40% הנחה

בין פריטי המבצע ניתן למצוא: נעלי הליכה, נעלי ריצה, נעלי כדורגל, חולצות נייקי לנשים, חולצות נייקי לגברים, מכנסי ריצה לנשים וגברים ועוד.

המבצע יתקיים החל מ 6.8 עד 31.8 או עד גמר המלאי.

 
כוכב 12 כוכבים3 כוכבים4 כוכבים5 כוכבים (1 הצבעות, ציון ממוצע: 4.00 מ- 5)

אין תגובות

פרסם תגובה

Funzing-F

מדור חוק ומשפט

מדור חוק ומשפט

Funzing-Fl

Funzing-Fl

תגובות אחרונות