פעילות משפחתית מהנה וחינמית לימי חג הפסח, אוריגמי – אומנות קיפולי הנייר בשיעורי זום

כל מה שצריך זה סקרנות, דפים צבעוניים וזוג ידיים, אין צורך במספריים, דבק או קישוטים הכול מבוסס על קיפולי ניירות צבעוניים

המרכז הישראלי לאוריגמי מזמין אתכם לשיעורי אונליין חינמיים לכל המשפחה. על הדרך מפוגגת הפעילות את הפחד של הילדים מגאומטריה ומפתחת את יכולות המוטוריקה והחשיבה. 

paul jakson 24-8-151538

להצטרפות לשיעור אונליין חינם בזום הירשמו בלינק:

https://lp.origametria.co.il/למידה-מרחוק/

Origametria – המרכז הישראלי לאוריגמי מתגייס לעזרתכם ומציע שיעורי אוריגמי אונליין חינם לפי גילאי הילדים. פעילות כייפית, יצירתית ומאתגרת, המתאימה  לכל המשפחה. התורמת ליכולות המוטוריקה העדינות ופיתוח של חשיבה מתמטית מגילאים צעירים ועד בני נוער.

למי שלא מכיר? אמנות האוריגמי ("קיפולי נייר") בנויה על יסודות המתמטיקה ומגיעה אלינו מיפן. כל מה שצריך הוא דפים צבעוניים, ידיים סקרניות ואפילו אין צורך במספריים, דבקים או קישוטים: הכל מבוסס על קיפולי ניירות צבעוניים, ההופכים ליצירות אמנות מושכים עבור כל הגילאים.

העיסוק באוריגמי הוכח כאמנות תרפיותית של ממש וכבסיס לחינוך לעיצוב ולמתמטיקה, כפי שמספרת מירי גולן – מנהלת המרכז לאוריגמי: "קיפולי הנייר מבוססים על חישובים גאומטריים, שהביאו אותי לכתוב תכנית ייחודית ללימודי גאומטריה דרך אוריגמי לילדים בבתי הספר. מדובר באמנות המעודדת את הילדים לחקור וללמוד את הגאומטריה בצורה כייפית ומשעשעת, בעיקר בגילאים צעירים של היסודי, ובכך גם לפוגג את הפחד מפני המקצוע. מורים למתמטיקה שמלמדים את האוריגאמטריה מדווחים על שיפור בהישגי התלמידים ועלייה במוטיבציה ללימוד גיאומטריה.

המרכז הישראלי לאוריגאמי נוסד בשנת 1993 על ידי מירי גולן – אמנית ומורה לאוריגאמי,אשר שמה לעצמה למטרה לקרב את הקהילה לאוריגאמי ולפתח את המודעות לתרומת אמנות זו בתחומים שונים. בשנת 2000 הצטרף למרכז פול ג´קסון (אנגליה) – אמן נייר בינלאומי האוצר בתערוכות חשובות ומלמד בשנקר ואוניברסיטאות ברחבי העולם אוריגמי כאמנות עכשווית. המרכז לאוריגאמי מקדיש את כל הכנסותיו מהוראה ומהוצאת ספרים  עבור פיתוח  אמנות האוריגאמי  ובהקת  תערוכות , פסטיבלים, פרויקטים וכנסים. הוראת אוריגאמטריה וטרום אוריגאמטריה מאפשרת לתלמידים רבים לקדם את יכולתם הפרונטלית בגיאומטריה ובמתמטיקה באמצעות אוריגאמי.

***

המרכז הישראלי לאומנות האוריגמי

לפרטים נוספים והזמנת ערכות אוריגמי –  052-4267484.

אתר www.origami.co.il

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן