חדש בתל אביב: 'ארץעיר פאב מקומי 2.0' נפתח ברמת החייל

ארץעיר – פאב מקומי 2.0 נפתח ברמת החייל בהשקעה של כ- 2.5 מיליון ש"ח. במקום יוגשו למעלה מ40 סוגי בירות ישראליות ואוכל מעולה

בימים אלו נפתח 'ארץעיר'- פאב מקומי 2.0, ברמת החייל, בהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח על ידי שלושה קצינים במיל': אורן בלנק, קובי יצחק ומוטי סולומון. פאב 'ארץעיר' שהוקם ברמת החייל מושתת על ערכי הישראליות והחברתיות ומציע חוויה ישראלית, איכותית, תל אביבית וכשרה. גולת הכותרת של 'ארץעיר' היא המבחר המרשים של בירות ישראליות – 'ארץעיר' הינו הפאב מהיחידים בארץ המגיש מבחר בסדר גודל כזה של בירות ישראליות בלבד! הכולל מעל 40 סוגי בירות המיוצרות במבשלות שונות מהארץ בלבד, כגון – בזלת , עמק האלה, נגב, מלכה, אלכסנדר, שפירא, הדובים, פאבו, ג'מס, רונן ועוד רבות, טובות וישראליות. באירוע הפתיחה של הפאב נעשה כבוד לבירות הישראליות ונחגוג בפסטיבל בירה עם עשרות ברזים, של בירות כחול-לבן, מוזיקה מעולה ואוכל איכותי וכשר.

פאב ארץעיר צלם אסף קליגר

במסגרת החוויה הישראלית ב'ארץעיר' הקו הקולינארי גובש גם הוא על ערכי הישראליות ובהתאם לכך בפאב יוגשו המנות הכי ישראליות ב3 גדלים שונים : קטנה , אישית וחלוקה. בין השאר יוגשו מנות ישראליות כגון: שניצלונים בציפוי פרורי לחם וביסלי, כבד קצוץ, קציצות ירק, פיתה עם נקניק, חלה של שבת, ממולאים, פיתה על הגז, לצד רטבים ייחודיים למקום – רוטב חזרת חריף, רוטב טחינה-עגבניות על האש, שום לימון ועשבי תיבול, מיונז חזרת, רוטב חריימה זאת לצד מנות פופולאריות כגון המבורגר מעולה ושיפודי אנטריקוט עשויים בדיוק כמו שצריך.
פאב 'ארץעיר' המושתת, כאמור, על ערכי הישראליות עוצב בסגנון ייחודי על ידי האדריכלית המובילה אלונה אליאסי שעיצבה בין השאר את מסעדת פרונטו ויקי כריסטינה וקפה לנדוור. בתהליך התכנון והעיצוב שילבה אלונה אלמנטים ייחודים כגון תריסים ישנים, דלתות עתיקות, צינורות ברזל חשופים כאשר תהליך העיצוב שאב השראתו מישראל של פעם ומכברת הדרך העצומה שהמדינה ואנחנו, הישראלים, עשינו עד לישראל של היום. הפאב מאופיין בפריטי ריהוט אקלקטיים המאפיינים את הישראלים ומשלב סגנונות שונים מתקופות שונות.

פאב ארץעיר צלם אסף קליגר
פאב ארץעיר צלם אסף קליגר

פאב ארץעיר , הברזל 34 רמת החייל תל אביב, 03-6427945

שעות פתיחה: כל יום(למעט שישי) מ19:00 עד לאחרון הלקוחות

כשר בהשגחת הרבנות תל אביב

לאתר הפאב – לחצו כאן

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן