פשיעת המסתננים נמשכת; רצח בתוך המשפחה ותקיפה אלימה וברוטאלית של אזרח ישראלי

מסתנן מאריתריאה רצח הבוקר בדרום תל אביב את בת זוגו. חבורה של מסתננים תקפה באלימות קשה אזרח ישראלי לעיני משפחתו

שוב אזרחי ישראל נחשפים הבוקר לאירועי פשיעה קשים בהם מעורבים מסתננים אפריקאים. הבוקר דווח כי מסתנן אריתראי כבן 29 רצח בדקירות סכין הבוקר (יום ג') את בת זוגו, אף היא מאריתריאה בת 29, ברחוב שתולים בדרום תל-אביב.

לאחר מכן ניסה הגבר לשים קץ לחייו ונפגע באורח קשה. צוותים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה של האישה ופינו את הגבר לבית החולים איכילוב בעיר. הכוחות הגיעו בעקבות דיווח על צעקות שבוקעות מהדירה. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

פקד תחנת שכונות, סגן ניצב אלון מגן, סיפר לכתב YNET כי "סמוך לשעה 7:50 התקבל אצלנו אירוע של צעקות לעזרה. צוות סיור של התחנה הוקפץ למקום וגילה אירוע של רצח וניסיון התאבדות. מדובר במשפחה אריתריאית, בעל ואישה, שאינם מוכרים למשטרה. הם גרים כאן כמה חודשים, בני 29. עקב סכסוך כנראה הבעל דקר את אשתו וניסה לשים קץ לחייו. הוא נמצא בבית החולים במצב קשה ואנחנו חוקרים את נסיבות האירוע".

רן קלמר, פרמדיק של מד"א, אמר: "הגענו לזירה, מצאנו פצועה שכובה עם דקירות בפג גופה העליון. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה, ונאלצנו לקבוע את מותה. פצוע נוסף בזירה אותר במצב קשה, ופינינו אותו לבית החולים איכילוב".

אזרח ישראלי הוצא בכוח מרכבו והוכה באכזריות לעיני אשתו ושלושת ילדיו • בנו בן ה-5 צעק: "הם הורגים את אבא שלי"

בארירוע מחריד נוסף המדווח היום בכלי התקשורת מתואר מקרה אלימות קשה שארע בסוף השבוע בדרום תל אביב ובו שוב מעורבים מסתננים אפריקאים.

המקרה אירע בסמוך למתחם התחנה המרכזית בעת שמספר גברים אריתראים ניגשו לרכב שעמד ברמזור אדום, משכו ממנו את הנהג, כשהם מכים בו נמרצות. בני המשפחה, אשתו ושלושת ילדיו חזו במראות הקשים.
האירוע התחיל כשאחד המעורבים, שככל הנראה היו שיכורים, בעט ברכב של הקורבן. כשנהג הרכב שאל מדוע הוא עושה זאת, הם ניהלו דין ודברים במהלכם הותקף האיש על ידי מספר חשודים. בתחילה חשבו שמדובר בשוד אולם ככל הנראה מדובר בתקיפה חבלנית. בבית המשפט נאמר גם כי היו מספר עדי ראייה לאירוע.

שוטרים ממרחב יפתח שהוזעקו למקום הצליחו לעצור שני חשודים והם הובאו לבית משפט להארכת מעצר. נציג המשטרה רס"מ משה פויסטרו: "מדובר באירוע חמור, בו החשודים תקפו יושבי רכב ללא כל סיבה. האירוע החל ברחוב מטלון ונעצר ברחוב הר ציון".

כך תיארה הבוקר אשתו של המותקף את שאירע: "אני רוצה לשתף אותכם ״בחוויה״ שעברתי עם בעלי ועם 3 ילדיי הקטנים ביום שישי האחרון 29.7.2013. בסביבות השעה 09:00 רכשנו שתייה אצל אחד הסיטונאים במקום ולאחר מכן התחלנו בנסיעה לכיוון היציאה ממתחם התחנה. ברחוב לווינסקי עצרנו את הרכב ברמזור אדום כשבעלי בעצם היה הנהג ואני ו-3 ילדיי ישבנו מאחור … פתאום דלת הנהג נפתחה על ידי ארתיראי שתפס את בעלי ומשך אותו בחוזקה מחוץ לרכב … ושם כבר התחיל הסיוט של חיינו…. חבורת ארתיראים אחזה בבעלי והכתה אותו בכל גופו, בבעיטות, אגרופים, דקירות בסכין שהם הוציאו ,וגררו אותו על הכביש עד שהוא איבד הכרה!!!!! ואני … עומדת וצורחת שדי… שיפסיקו… והבן הגדול שלי שהוא בסך הכל בן 5 רואה את הכל וצורח ״ אמא הם הורגים את אבא שלי״!!!!! לא יכולתי לעזור לבעלי ולרוץ למקום אליו הם גררו אותו … פחדתי לעזוב את ילדיי והמחשבה שתיכף הם עלולים לחזור אליי ולשלושת הקטנים שלנו גמרה אותי יותר, התקשרתי בבהלה היסטרית למשטרה והם אכן הגיעו במהרה ועשו כל מה שנדרש… את בעלי פינו בדחיפות לבית החולים במצב של חוסר הכרה ודימומים וחתכים על גופו… כרגע הוא סובל מכאבי המכות היבשות, שבר באף, חתכים בגוף ובעיקר סובל מצלקת נפשית מכל האירוע… הילד שלי לא מפסיק לדבר על זה שרצו לרצוח לו את אבא ומאד מתקשה להירדם בלילות ואני… אני עדיין רואה כמו סרט נע איך עוד רגע יכלה המשפחה שלי להפוך למקרה הרצח הבא על ידי ארתיראים חסרי אנושיות ובעלי ברבריות ללא גבול!!!!! אני פונה אליכם ומבקשת ממכם כל מי שנוסע באזור התחנה אנא מכם תנעלו את דלתות הרכב והתרחקו מהמקום במהרה לפני שתהפכו להיות הקורבן הבא!!!"

אב המשפחה שהותקף. תמונה מרשת הפייסבוק

באתר משטרת ישראל שומרים על עמימות…

שוב משטרת ישראל אינה חושפת בפני הציבור הישראלי את נתוני הפשיעה האמיתיים של המסתננים. לא זו בלבד שבאתר הרישמי לא מוזכר ארוע התקיפה האלים של האזרח הישראלי, אלא שגם סיפור הרצח הבוקר (ג') זכה לידיעה עמומה שאינה חושפת את זהות הרוצח והנרצחת תוך המשכה של אותה מגמה עליה אנו מדווחים הלוך ושוב להימנע מחשיפת האמת.

כך פורסם מקרה הרצח באתר המשטרה הבוקר:

יש לציין כי כבר בעבר ערך האתר הקהילתי כתבת תחקיר בלעדית ומקיפה שאף זכתה לחשיפה בערוץ 10 ובה הוכח כי קיים חשש שמשטרת ישראל מצנזרת בכוונה מידע מהציבור בכל הקשור למעורבותם של מסתננים בפשיעה.

לאור כך, קורא בזאת האתר הקהילתי של שכונות דרום תל אביב ליועץ המשפטי לממשלה, למבקר המדינה ולחברי הכנסת והשרים, לחוקק בהקדם תקנות קשיחות שיסדירו אחת ולתמיד את חובת הדיווח על מקרים בהם מעורבים שוהים בלתי חוקיים בפשיעה, מן הראוי שהציבור בישראל יקבל את המידע המלא כפי שהוא ללא צנזור כלשהו.

כשמדובר בשוהים בלתי חוקיים, ללא אישור שהייה ושאינם אזרחים חוקיים של המדינה שביצעו פשע (ללא קשר למוצאם – אפריקאים/פלסטינאים/אירופאים וכו’), יש להקפיד על חשיפת זהותם המלאה במסגרת הדיווחים וזאת מן הטעם שיש לחשיפה זו עניין לציבור שכן מדובר בסוגיה שבמחלוקת וללא חשיפת המידע כל קבלת החלטה בעניין המשך שהייתם בארץ ואו הטיפול בהם תתבסס על סמך נתונים מוטים ולא אמינים ותחטא לאמת.

אורלי יוגיר ו-ש' משכונת התקווה, על הפחד להסתובב ברחובות דרום תל אביב 

אורלי יוגיר, מנכ"לית המרכז למדיניות הגירה ישראלית, ו-ש' ילדה בת 13 משכונת התקווה, על הפחד להסתובב לבד ברחוב בדרום תל אביב ועל היעדר שלטון החוק.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן