תושבי דרום תל-אביב במכתב לשר אהרונוביץ: "רוצים להגיד תודה"

לאור פעילות המשטרה וכוחות מג"ב בשכונות דרום תל-אביב בשבועות האחרונים, אשר החלה כפי שדיווחנו באתר לאחר ביקור השר לביטחון פנים וצמרת המשטרה בשכונת נווה-שאנן ומפגש עם נציגי התושבים, פנו השבוע תושבי דרום תל-אביב במכתב לשר אהרונוביץ, בו הביעו תודה והערכה רבה לפעולותיו ולפעולות המשטרה.

יש לציין כי בתקופה האחרונה יותר ויותר תושבים עימם שוחחנו אכן ציינו בפנינו כי יש תחושה בשטח שהשכונות חוזרות אל תושביהן.

חלקם דיווח כי סוף סוף קיימת הרגשה כי תחושת הבטחון אט אט חוזרת אליהם, "עצם הנוכחות של שוטרי מג'ב בגינות הציבוריות מעצימה את תחושת הבטחון שלנו" אמרו.

"זה לא נורמלי שבלב מדינת ישראל אנחנו צריכים כוחות משטרה ומשמר הגבול כדי להרגיש בטוחים, אבל כשמרבית תושבי השכונות הינם מסתננים אז כנראה שאין ברירה. זה אמנם לא הפתרון והמהלך הגדול שיציל את השכונות, אבל זה בהחלט צעד שמקל ומשפר את תחושות התושבים ביומיום", אמרה בתחושה מעורבת, אחת מפעילות השכונה עימה דיברנו השבוע.

חשוב להדגיש כי גם בשטח מורגש השינוי, זה התחיל במדרחוב נווה שאנן שפונה מרוכלות לא חוקית ובפעילות כנגד העסקים הלא חוקיים, נמשך בקורס התגוננות לקשישי דרום העיר ובטקס הדלקת נרות משותף עם מפקד תחנת שרת.

נראה כי אכן שיתוף הפעולה לו זוכים לאחרונה התושבים מצידה של המשטרה משאיר להם פתח של תקווה לעתיד טוב יותר.

להלן תוכן המכתב כפי שהתקבל במערכת האתר:

לכבוד

מר יצחק אהרונוביץ

השר לבטחון פנים

כבוד השר,

בעקבות דריסת נערות ע"י מסתנן בדרום ת"א הגענו לביתך ע"מ למחות על אזלת ידן של הרשויות ועל תחושת חוסר הבטחון שחשים תושבי דרום ת"א.

פתחת בפנינו את ביתך ואת ליבך ושטחנו בפניך את תחושותינו הקשות בטיפול בנושא המסתננים. זו הפעם הראשונה שחשנו שיש מי שמוכן להרתם למשימה – להחזיר את הבטחון והסדר לתושבי השכונות.

השכלת לצרף לפגישה בתחנת שרת את כל הגורמים העירוניים והאחרים על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר.

למודי הבטחות ואכזבות לא תלינו תקוות רבות לשינויים בשטח.

לשמחתנו, כבר למחרת היום שכונות דרום ת"א, בדגש על אזור התחנה המרכזית הישנה, החלו להראות אחרת. כוחות שיטור רבים, בנקודות מרכזיות, הוצאת הרוכלות הבלתי חוקית ממדרחוב נוה שאנן, סגירת "חמארות" בשעות הלילה ובדיקת רכבים ורשיונות נהיגה למסתננים.

מפקד המחוז ניצב בנצי סאו ועוזרו פקד רותם וסקר לא חוסכים במאמצים ע"מ להחזיר את הבטחון והסדר לשכונות.

כשר הממונה על משטרת ישראל אנו מבקשים להביע בפניך את הערכתנו הרבה למפקד המחוז ניצב בנצי סאו על המקצועיות, העקביות, הדבקות במשימה והאנושיות.

ניצב בנצי סאו ועוזרו פקד רותם וסקר נרתמו למשימה הן ברמה המשטרתית והן ברמה הקהילתית. דלתם פתוחה בפנינו בכל עת וכל מצוקה ו/או בעיה מטופלים מיידית והם נמצאים עמנו בקשר שוטף.

בנוסף אנו מבקשים שתעביר את הערכתנו הרבה למפקד תחנת שרת, למפקד המרחב, למפקד יחידת שחר 101 של מג"ב וכן לכל כוחות המשטרה ומג"ב העוסקים במשימה.

אנו חשים בשינויים המסתמנים בשטח.

אל לכם להרפות את ידיכם. רק אכיפת החוק והחזרת הסדר על כנו יביאו לשינוי המיוחל בדרום תל-אביב.

על החתום,

פעילי סיעת דרום העיר (השם שמור במערכת)                                                

העתק:

מר בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל

מר גדעון סער, שר הפנים

מר יאיר לפיד, שר האוצר

מר רון חולדאי, ראש העיר תל-אביב

רב ניצב יוחנן דנינו, מפכ"ל המשטרה

מר חיים גורן, חבר מועצת העיר – סיעת דרום העיר

פעילות התושבים מחלקות שתיה חמה עם חיבוק לכוחות הביטחון
Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן