משטרת ישראל ממשיכה לפעול כנגד בתי עסק לא חוקיים בדרום העיר

במהלך החודשים האחרונים נעשים מאמצים רבים על ידי שוטרי מחוז תל אביב למזער את תופעת בתי העסק הבלתי חוקיים שמנוהלים על ידי נתינים זרים בדרום העיר.

הבסיס לפעילות המאומצת של שוטרי המחוז הינה הנחייה של מפקד המחוז, ניצב בנצי סאו, הנובעת מהחלטת היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, שלא לאפשר קיום בתי עסק ללא רישוי.

מדובר בפעילות שנערכת מזה מספר חודשים במהלכה נעשו ביקורות בבתי עסק נוספים ומתוכם רק במסגרת הפעילות האחרונה נמצאו 5 בתי עסק ללא אישורי רישוי עסקים.

בנוסף התגלו המקומות כמקומות המסכנים את שלום הציבור ובטחונו בשל בעיות בטיחות קשות כמו חיבור גז וחשמל פיראטים, מקומות ללא יציאות חירום ועוד…

במהלך הפעילות נתנו השוטרים לבתי העסק צו סגירה מנהלי למשך 30 יום, ובתום תקופה זו, אם לא יעמדו בתנאי הרישוי, דלתות העסקים ירותכו.

ממחוז תל אביב של המשטרה נמסר כי בכוונתם להמשיך בפעילות מסוג זה עד למזעור התופעה בכלל.

בימים הקרובים נעלה באתר כתבה מקיפה שכוללת ראיון אישי וסיור שערכנו עם סגן ניצב מיכה גפני, מפקד יחידת מג"ב 101 אשר פועלת סביב השעון 24/7 בשכונות דרום תל אביב.

בראיון נלמד להכיר את מיכה האיש, את הדרכים בו הוא מוצא לנכון להתמודד עם המצב בשכונות הדרום ואת אופי הפעילות בשטח, החל מפריסת הכוחות וכלה בסיור ומידע מעניין על המתרחש בנווה שאנן.

בהחלט יש למה לחכות…

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן