ארגוני הסיוע למסתננים פתחו בפרובוקציה חדשה בשכונות דרום ת"א

קמפיין חדש מתוזמן, מאורגן וממומן של ארגוני הסיוע למסתננים אשר החל בימים האחרונים מעלה את חמת זעמם של תושבי דרום תל-אביב. 

למשכימי הקום בשכונת שפירא בדרום תל אביב ציפתה השבוע הפתעה לא נעימה. במהלך פרסומי פרובוקטיבי נתלו על לוחות המודעות בשכונה עשרות מודעות מטעם ארגוני הסיוע למסתננים בהן הם קוראים תיגר על הפעלת מתקן השהייה למסתננים בחולות תוך כדי ניסיון הסתה של ציבור התושבים כנגד ממשלת ישראל.

הארגונים אשר דורשים את פירוק מתקן חולות ובכך בעצם את שחרורם של אלפי מסתננים השוהים בו ואשר עשויים להגיע לשכונות דרום תל-אביב, מפעילים על תושבי השכונה מניפולציה זולה ומכוערת בכך שכביכול מנסים לתאר מצב בו העלות הכספית הכרוכה בהפעלת המתקן צריכה להיות מופנית לשכונות ולתושבים.

יש לציין כי מדובר בארגונים אשר עתרו מספר פעמים לבג"צ כנגד חוק ההסתננות החדש של ממשלת ישראל ואשר בעקבות עתירותיהן ביטל בג"צ לאחרונה את החוק וקבע כי יש לשחרר את השוהים במתקן חולות.

כפי שכבר סקרנו באתר מבחינתם של תושבי דרום תל-אביב ביטול החוק משמעו מכת מוות לשכונות והם אף ערכו מאז אותה ההחלטה מספר הפגנות ועצרות מחאה, ורק לפני שבוע שהו במשך מספר ימים באוהל מחאה מול כנסת ישראל ונפגשו עם חברי כנסת ושרים.

כך זה נראה בלוחות המודעות בשפירא (מדף הפייסבוק של דרום העיר)

בסיעת דרום העיר, מיהרו אמש להגיב לקמפיין הפרובוקטיבי והיו מי שהגדירו אותו במשפט: "אין גבול לרשעות, אין גבול לטמטום, אין גבול לאטימות".

כך כתבו בדף הסיעה ברשת הפייסבוק:

"לא, זה פשוט לא ייאמן…

ארגוני הסיוע למיניהם פתחו בקמפיין (כמובן אנונימי…) על לוחות המודעות בשכונות דרום העיר תחת הסלוגן ״הכסף קבור בחולות״, כלומר – במקום שהמדינה תשקיע במתקן חולות כמתקן שהייה למסתננים בנגב, שתשקיע בשכונות בדרום ת״א.

כמה פטתי?בגינת דה-מודינה בשפירא, על לוח המודעות, מופיעות המודעות האלו היום המכריזות:

-״כאן היתה יכולה להיות גינה ציבורית!״

וואלה??

אולי כבר יש פה גינה ציבורית?.. כזו שהתושבים בשכונה נלחמו שנים לקבל ואז הגיעה האוכלוסיה האפריקאית (שהיתה יכולה אולי להיות בחולות אגב, אם זה היה מתקן יותר גדול ופועל קצת יותר טוב…) והשתלטה על הגינה בכל סופי השבוע…

-״כאן היה יכול לקום בית ספר!״

וואלה??

אולי בדיוק שתי מטר מכאן יש את בית ספר שרשים שתושבי השכונה בחלקם פוחדים לשלוח אליו את ילדיהם בגלל מעשי האלימות הקשים של מסתננים שיכורים מהחמארות שסביבו, ומעדיפים לשלוח ילדים קטנים בהסעות למרכז העיר?…

-״כאן היה יכול להיות דיור ציבורי!״

וואלה???

אולי יש פה בדיוק מאחורי השלט את מתחם הדיור בר-השגה הראשון מסוגו בעיר (ובארץ)? רק חבל שהתושבים שזכו לגור בו בחלקם התחרטו בגלל הרעש הנוראי בסופי השבוע, בו מתרכזת האוכלוסיה האפריקאית מכל הארץ בגינות דרום העיר למגוון טקסים, ואלו שלשמחתנו כן הגיעו ממשיכים לסבול מזה…

-״כאן היתה יכולה לקום ספריה/מתנס״

אז זהו שבמרחק 150 מטר יש בדיוק כזה מרכז קהילתי עם ספרייה יפה, שעבר לאחרונה שיפוץ מאסיבי ע״י העירייה, ואחד הדברים החדשים (יחסית) שהותקנו בו היו מצלמות לאחר מעשי אלימות והשחתה קשים…מצד?…

אחר כך אותם ארגונים מתפלאים שלא אוהבים אותם בשכונות.. .

חברים, תשפכו פה גם מיליארד שקל, עד שלא יצאו מהשכונות אותם עשרות אלפים שהגיעו הנה באדיבות ממשלת ישראל, אפשר גם לזרוק את הכסף הזה ישירות לים.

ורק תעשו טובה אל תדברו בשמנו על ״טובת תושבי דרום תל אביב״…"

מודעת הנגד של פעילי שכונות דרום תל-אביב

אגב,

ספק רב אם ניתן למצוא את אותן המודעות גם בשכונת נווה שאנן או שכונת התקווה הסמוכות, שם כבר מספרם של המסתננים גובר על מספר תושביהן הישראליים של השכונות…

בהזדמנות זאת נמליץ לכם לקרוא את כתבת התחקיר המקיפה שערכנו באתר לפני מספר חודשים תחת הכותרת: "הכסף הגדול של ארגוני הסיוע למסתננים והשפעתו על זכותם של תושבי דרום ת"א לחיים נורמליים" ושמדברת בעצם על פעילותן של אותם הארגונים.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן