השר בנט בכנס בדרום תל-אביב: "נפעל בנחישות להוצאת המסתננים מהמדינה"

מפלגת הבית היהודי קיימה הערב כנס בדרום תל אביב בנושא ״המצב החברתי ושיקום השכונות״.

במהלך הכנס הציגה חברת הכנסת איילת שקד, שהפעילה במהלך הקדנציה לשכה בדרום תל אביב, את תוכנית המפלגה לשיקום השכונות.

התוכנית בנויה על שני מרכיבים עיקריים: הקמת צוות היגוי להוצאת המסתננים מחוץ לשכונות ע״י השבתם לארצם או לפתרונות שהייה אחרים בארץ באופן זמני (כגון במקומות עבודה בחקלאות), ובמקביל הקמת הרשות לשיקום השכונות שתפעל לחיזוק התשתיות והקהילה הישראלית בדרום תל אביב ובערים נוספות.

ח״כ שקד ציינה למשל כי לא ייתכן שישנם בארץ תומכי משטר אריתראי המקבלים הגנה כאילו היו מבקשי מקלט בעוד שברור שהם מהגרי עבודה.

שקד זכתה למחיאות כפיים ומחמאות מצד הנוכחים שזכרו לה את עמידתה העיקשת לצידם במאבק לחירות שכונות דרום תל-אביב וטיפול בבעיית המסתננים.

השר נפתלי בנט, ציין אף הוא כי מפלגת הבית היהודי לא מוכנה להשלים עם מציאות של עשרות אלפי מסתננים בשכונות וכי בכוונתו להמשיך ולפעול בכל הכוח לשינוי המצב במסגרת הממשלה הבאה.

לדבריו יש מי שנהנה משהייתם של המסתננים בישראל (אותם הוא מכנה מבקשי עבודה) ובמסגרת תפקידו כשר הכלכלה בממשלה היוצאת הוא אף דאג להפעיל כוח גדול של פקחים אשר הגיעו לאזור תל-אביב וקנסו מעסיקים שנהגו שלא כחוק בעת שהעסיקו מסתננים.

בנאומו בפני קהל הנוכחים באולם הזכיר בנט את דברי האומן יאיר גרבוז אמש בכיכר רבין בהם טען שתומכי הימין הינם ״קומץ״, ובתגובה אמר כי הקומץ הזה הם האנשים הפשוטים שאוהבים את הארץ, שנלחמים על הארץ, ושרוצים להמשיך לגור בה בביטחון, והם אלה שיביאו לכך ששלטון הימין יימשך.

עוד ציין בנט את מאבקי הבית היהודי בעיקר במשרד הכלכלה והבינוי לטובת הורדת יוקר המחיה, העלאת שכר לעובדים במשק (בין היתר בתחומי האבטחה והניקיון) ולהגדלת היצע הדירות החדשות על מנת להביא להורדת מחירי הדיור.

בנט סיכם כי מפלגת הבית היהודי הינה מפלגה חברתית מהשורה הראשונה המחוברת לשטח ולכן יודעת לקדם את הצרכים האמיתיים העולים מהאזרחים.

אורח הכנס, שחיזק את דברי בנט, היה עידן יו״ר מחוז ת"א בארגון נכי צה"ל, שסיפר כי הסיעה היחידה שפעלה לטובת נכי צה"ל בכנסת הנוכחית היתה הבית היהודי, כאשר ח״כ ניסן סלומינסקי היה זה שדאג להקלות והטבות לנכי צה"ל, וסגן השר וורצמן היה זה שקידם את יום ההוקרה הלאומי לנכי צהל שנערך השנה בפעם הראשונה. ״זו מפלגה חברתית באמת״ אמר.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן