השרים שקד וארדן סיירו הערב בשכונות דרום תל-אביב; בהמשך נערך דיון בלשכת שר הפנים

שרת המשפטים שקד והשר לביטחון פנים ארדן הגיעו הערב לסיור בשכונות דרום תל אביב ומפגש עם התושבים במטרה לבחון את המצב בשטח ואת ההתמודדות עם בעיית המסתננים. בהמשך נערך דיון בלשכת שר הפנים סילבן שלום

במהלך סיור השרים הם נפגשו עם ממלא מקום המפכ"ל בנצי סאו, מפקד מרחב יפתח דוד גז וקציני משטרה בכירים נוספים וקיבלו סקירה על המתרחש.

השרים קיימו דיון עם נציגי התושבים והבטיחו להמשיך ולפעול למענם במטרה להשיב את השקט לשכונות, את תחושת הביטחון לתושבים ולהוציא את אלפי המסתננים מתחומי ישראל.

אין זו הפעם הראשונה בה השרה שקד פוגשת את תושבי דרום תל אביב ומסיירת במקום, אולם הפעם זהו הסיור הראשון שלה ושל ארדן כחברי ממשלה מן המניין.

יש לציין שבלט בהיעדרו בסיור הערב שר הפנים שלום שעד כה מיום קבלתו את תפקיד שר הפנים עדיין לא הביע דעתו בסוגיית המסתננים ולא הגיע לסיור באזור אולם נפגש עם נציגות התושבים לדיון בלשכתו בסיום הסיור הערב.

כך כתבה הערב שרת המשפטים שקד בדף הפייסבוק שלה:

"קיימתי היום ישיבה וסיור עם גלעד ארדן השר לבטחון פנים במטרה לאחד כוחות ולהפעיל את כל האמצעים של מערכת אכיפת החוק לשיפור המצב בשכונות דרום ת"א.

משרד המשפטים, משרד בטחון הפנים ומשרד הפנים עובדים ביחד על מנת להאיץ את עזיבת המסתננים ולתת ביטחון אישי לתושבים."

השר ארדן העלה פוסט משלו ובו כתב:

"קיימתי היום סיור באזור גן לוינסקי בדרום תל אביב ובחנתי מקרוב את המצב בשטח.

באמצע הסיור קיבלתי את ההודעה על פציעת החיילים בפיגוע הדריסה. אני מאחל להם רפואה שלמה ומשבח את הקצין הגיבור סגן דניאל אלבז שניטרל את המחבל רגע אחרי שנפצע.

הפיגוע הזה הוא חלק מתעשיית הרצח והטרור שההנהגה הפלשתינית מטפחת ולא מנסה להילחם נגדה. בזמן שאנחנו נלחמים בטרור מבית ומחוץ, הם משלמים משכורות למחבלים וקוראים כיכרות על שמם של רוצחים מתועבים. זה ההבדל בינינו לבינם.

ועכשיו בחזרה לסיור,

בצהריים קיימתי ישיבה עם שרת המשפטים איילת שקד וגורמי המקצוע על מנת לבחון לעומק את אופן הטיפול בנושא המסתננים.

בתוך עמי אני חי, אני רואה את הסבל של התושבים בדרום תל אביב. אי אפשר להתעלם מכך. פגשתי בסיור תושבים, שמעתי את זעקתם. בסוף כשאתה יוצא מהמשרד ונחשף לקושי באופן ישיר, אתה לומד הרבה יותר. לכן אני מקפיד להגיע לשטח.

כשהייתי שר הפנים בקדנציה הקודמת קידמתי חקיקה ופעלתי להוצאתם של המסתננים הבלתי חוקיים מישראל, ואכן היו הישגים, אבל צריך להמשיך ולפעול בנחישות.

כיום במסגרת תפקידי כשר לביטחון הפנים, הנחיתי את המשטרה להמשיך להשקיע מאמצים רבים בכדי להשיב את הביטחון לתושבים ולנקוט באפס סובלנות כלפי מי שמפר את החוק.

מגיע לתושבי דרום תל אביב לחיות בביטחון אישי ואני מתכוון לפעול לשם כך."

המפגש בלשכת השר שלום (תמונה מדף הפייסבוק של חיים גורן)

חיים גורן, תושב שפירא וחבר מועצת העיר מטעם סיעת 'דרום העיר', אשר נפגש עם שר הפנים בלשכתו, סיכם בדבריו ואמר:

"אנחנו חוזרים ואומרים כל הזמן – הממשלה חייבת להיכנס חזק לתמונה בסוגיית המסתננים ולייצר סוף סוף תוכנית אסטרטגית ופרגמטית להתמודדות עם התופעה ולהצלת שכונות דרום תל אביב.

היום הגיעו אלינו שרת המשפטים איילת שקד ושר בטחון הפנים גלעד ארדן לסיור בשכונות, יחד עם מ"מ המפכ"ל בנצי סאו (לאחר פגישה מקדימה) ולאחר מכן נפגשנו גם עם שר הפנים סילבן שלום בלשכתו.

שלושת השרים הם החשובים לענייננו ואם הם באמת ייקחו את העניינים לידיים כפי שהצהירו ודיברו, אני רוצה להאמין ולקוות שאנחנו אכן בדרך הנכונה."

התמונות מדפי הפייסבוק של השרים.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן