לבטל את מחנה המעצר למסתננים ולהקים תחתיו מיד מחנה פליטים זמני

על הצעד שעל נבחרי העם ובראשם ראש הממשלה לנקוט בו מיד בעניין המסתננים לנוכח פסיקת בג"ץ.

***

כל מה שראש הממשלה וממשלת ישראל צריכים לעשות ומיד, לנוכח פסיקת בג"ץ בעניין המסתננים , הוא  רק לבטל את מחנה המעצר למסתננים ולהפוך אותו למחנה פליטים זמני כעיר אוהלים רחב ידיים שיוקם יחד איתו .

***

מחנה פליטים  זמני הינו דבר המקובל והנהוג בעולם . זאת ועוד , בזמן הקמת המדינה הוקמו ברחבי ישראל מעברות ומחנות אוהלים בהם שכנו את  העולים החדשים היהודים רובם כאמור בני עדות המזרח אלה המתגוררים בשכונות ובעיירות הפיתוח אותם כבשו היום המסתננים.

***

על מדינת ישראל לפנות לשם מיד ב " תכנית פינוי " ( בדיוק כמו ב " בתכנית ההינתקות " הגירוש של יהודים בטרנספר בכוח מבתיהם ע"י ממשלת ישראל שאותו בג"ץ כידוע אישר ) את כל המסתננים/פליטים מתוך השכונות אותן הם כבשו , ובהן מתגוררות כאמור השכבות החלשות והדל בעם ישראל שאין להם את הממון והאמצעים להילחם על זכויותיהם , ולדאוג לספק כמובן למסתננים/פליטים האלה את כל מה שדרוש להם לצורך חיים ולהגנה עד שיתאפשר פינויים מחוץ לגבולות המדינה .

***

זהו הצעד המידי , המידתי, המאוזן והחוקי בנסיבות החמורות שנוצרו דה פקטו ודה יורה , שיאזן באופן מידתי בין זכותם של תושבי ישראל ובפרט השכבות החלשות לחיות בביטחון בשכונותיהם לבין מתן הגנה לפליטים .

***

זו תהיה גם מנהיגות אמת של עם המגן על בניו ובפרט על החלש בבני עמו ושל דמוקרטיה מתגוננת , ובהיותה של ארץ ישראל בית יהודי לעם ישראל ולא למסתננים. למרות שברור לנו שיש כמובן כאלה הנמנים על עם ישראל שאין להם אלוהים ואשר הם לא מאמינים כלל בתורת ישראל ובזכותו של עם ישראל על ארץ ישראל.

***

ובנוסף ואם נדרש,  יש לשקול גם לבטל את החתימה של ישראל על אמנת הפליטים של האו"ם שהוא כידוע גוף " פרו ישראל " .

***

ומילה נוספת ברשותכם על הסתננות בחסות המשפט וארגוני השמאל, ועל מוסר וצדק בעם ישראל.

אמת הצדק והמוסר מחייבים את כל מי שמסייע למסתננים/פליטים במעשה ו/או במחדל להישאר בארץ ישראל וזאת על חשבון הדל והשכבות החלשות בעם ישראל, שיעבור תחילה יחד עם רעייתו וילדיו להתגורר בשכונות בהן מתגוררות השכבות החלשות ויחד עם המסתננים ממדינות עולם שלישי.

***

על כל אלה המסייעים למסתננים מרחוק, להעתיק מיד את מקום מגוריהם לשכונות דרום תל אביב , ו/או לשכונות בדימונה , ערד , פרדס כץ , באר שבע , אילת ועוד אשר נכבשו ע"י המסתננים/פליטים.

***

שכן , עם כל הכבוד,  זו אינה כמובן חוכמה וזה אינו מוסרי וצודק לסייע למסתננים / פליטים על חשבון השכבות החלשות והדל בעם ישראל ובאותה נשימה רק לטעון בהבל פה שמבינים את הכאב של השכבות החלשות , וכל זאת כאשר אתם מתגוררים בשכונות יוקרה רחוקות ומנותקות כמו לדוגמא : שכונת רחביה בירושלים או שכונת קיסריה או שכונת רמת אביב ג.

***

ועוד מילה ברשותכם על גודל המחדל והאיוולת .

מדובר כאמור בעשרות אלפי שוהים זרים בלתי חוקיים , רובם ככולם מהגרי עבודה כפי שניתן לראות בסרטון הבא , ואשר הסתננו לישראל בניגוד לדין , כאשר אף אחד במדינה לא טרח לבדוק כדין את עברם הפלילי או הבריאותי ולקבל מהם את כל המסמכים אותם דורשת מדינת ישראל בחוק מכל מי ששוהה ועובד בה כזר. כגון " תעודת יושר מאומתת " ואישורי בריאות ורובם מועסקים במסעדות ובמגע עם מזון תוך חשש כבד לסיכון בריאות הציבור וחיי הסועדים.

***

צפו בבקשה בסרטון הבא הוא טוב יותר מאלף מילים .

****

אסור לכולנו לשכוח שעל כף המאזניים עומד למבחן האמון של הציבור הרחב, ובפרט של השכבות החלשות בעם ישראל במערכת המשפט והצדק ובבית המשפט העליון, שכן בהעדר אמון הדרך לאנרכיה חלילה תהיה קצרה ומסוכנת. ולכן, דווקא כל מי שחרד לשמירת אמון הציבור במערכת המשפט חייב להדיר שינה מעיניו ולבקר את פסיקת בג"ץ ששגה לדעתי קשה בפסיקתו, אם כי עליו לשמור על ביקורת עניינית ומכובדת כמובן. 

" אַשְׁרֵי מַשְׂכִּיל אֶל דָּל ;  בְּיוֹם רָעָה יְמַלְּטֵהוּ יְהוָה. " תהילים מ"א.

עו"ד נבון קצב , עו"ד ופובליציסט.

י"ג תשרי תשע"ד

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן