עוצרים את עריצות הבג״ץ • מוצ״ש אצל אסתר חיות – תושבי דרום ת"א חוזרים להפגין

תחת הכותרת 'עוצרים את עריצות בג"ץ' ישובו במוצ"ש הקרובה פעילי שכונות דרום ת"א ותומכיהם מרחבי הארץ להפגין כנגד מה שהם מכנים 'הדיקטטורה ושלטון העריצות של בג"ץ'.

הפעילים שהצליחו לזכות עד כה באהדה ציבורית רחבה וסיקור תקשורתי בהפגנות שערכו מול ביתה של נשיאת העליון היוצאת מרים נאור, צפויים החל ממוצאי שבת הקרובה להתחיל בסבב הפגנות דומות מול ביתה של הנשיאה הנכנסת אסתר חיות.

בניגוד להפגנות הקודמות שנערכו בירושלים, הפעם ההפגנות תיערכנה בשכונת צהלה בצפון תל-אביב.

כך נכתב בדף הארוע ברשת הפייסבוק:

"אז מי באמת שולט במדינה? העם הריבון? הכנסת הנבחרת? הממשלה? או חבורה של אליטה יהירה, שמנסה להשליט עלינו את ערכי העולם ״הנאור״, שרק מחכה לרגע שמדינת ישראל תתאדה ותתפוגג?

לקראת סוף אוקטובר תעביר מרים נאור את תפקיד ״מכסחת״ הדמוקרטיה החבוטה לידיה של אסתר חיות, אבל אנחנו לא מחכים. כבר השבוע נבוא לפתח ביתה ונדרוש לשים קץ לדיקטטורה השיפוטית.

ההפגנה תתקיים ב-7.10, ב׳ חול המועד סוכות, ברחוב יהונתן 37 בצהלה, כי העליונים תמיד גרים בשכונות היפות והשקטות האלה, שבהן אין סימן לעוני ולמצוקה, שבהן לא מתגודדים ברחובות מסתננים שיכורים, שבהן לא מפנים אנשים מבתיהם. רחוק-רחוק וגבוה-גבוה מהעם.

אנחנו מתחילים בשמונה בערב ומציעים שתקדימו קצת. שומרי השבת, כמו תמיד, יגיעו כשיגיעו. וכמו תמיד, תביאו דגלים, תביאו תופים, תביאו משרוקיות וזמבורות. בואו נרים את המורמים מעם.

להסעות מדרום תל אביב: 

תחנה ראשונה בלווינסקי 138 בשעה 19.35
תחנה שנייה בדרך ההגנה 106 בשעה 19.40
תירשמו בדף האירוע ואנחנו נחזור אליכם."

תמונת הנושא מתוך דף הפייסבוק של שפי פז.

מצורפת גם תמונת הקאבר של הארוע כפי שמופיעה בדף הארוע בפייסבוק.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן