"החזירו לנו את השכונות עכשיו!"

תושבי דרום תל אביב הפגינו הערב מול קריית הממשלה והקימו אוהל מחאה במקום. יונתן יעקובוביץ', מהמרכז למדיניות הגירה ישראלית:"העלייה לקריית הממשלה באה לסמן לממשלה כי האחריות ליצירת המחדל וכן לפתרונה, מונחת על כתפיה בלבד ועליה לעשות זאת בהקדם."

עשרות תושבי דרום תל אביב הפגינו הערב (27.10) מול קריית הממשלה בירושלים ובסמוך לבית המשפט העליון בדרישה למציאת פתרון מידי לביטול החוק למניעת הסתננות ע"י בג"ץ. התושבים פנו בקריאה לממשלה: "החזירו לנו את השכונות עכשיו!" תושבי השכונות הקימו מאהל מחאה לרגל פתיחת מושב החורף של הכנסת וחקיקת התיקון החדש לחוק למניעת הסתננות כשהדרישה שלהם מהממשלה היא לפתרון אמיתי ומקיף למצב הקשה אליו נקלעו בעקבות מה שהם מגדירים כ"מחדל ההסתננות לישראל". התושבים קראו להוציא את המסתננים מהשכונות מיד ובמקביל להשקיע בצורה מסיבית בשיקום השכונות.

שפי פז, ממארגנות המחאה ותושבת דרום תל אביב: "אנחנו לא נסתפק בתיקון קוסמטי כזה או אחר בחוק למניעת הסתננות. אנו דורשים מהממשלה להוציא באופן מידי את המסתננים מהשכונות שלו ולהחזיר לתושבים את הביטחון."

יונתן יעקובוביץ, מהמרכז למדיניות הגירה ישראלית המלווה את המאבק אומר כי לראשונה אנו עדים לחזית מאוחדת של תושבי דרום תל אביב, הדורשים מהממשלה פתרון כולל ומהיר למצוקת השכונות." העלייה לקריית הממשלה באה לסמן לממשלה כי האחריות ליצירת המחדל וכן לפתרונה, מונחת על כתפיה בלבד ועליה לעשות זאת בהקדם", סיכם יעקובוביץ'.

תושבי דרום תל אביב ישבו באוהל המחאה החל משעות הבוקר ומתכוונים לאכלס את המקום גם בימים הקרובים. חברי כנסת ועוברים ושבים הגיעו לאוהל המחאה והביעו הזדהות עם זעקת התושבים.

תושבי דרום תל-אביב דורשים פתרון אמיתי
Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן