חולדאי- תתעורר! תושבי דרום העיר אינם הפקר! עצרת מחאה – יום ג' 31/3/15

מזה מספר שבועות חשים תושבי דרום תל אביב כי שוב חלה התדרדרות קשה בתחושת הבטחון האישי בשכונותיהם. ניסיון האונס של צעירה ישראלית על ידי מסתנן שנחשף לתקשורת לאחר שהודלף השבוע על ידי התושבים העלה עוד יותר את חמתם. 

הערב (ראשון) נודע כי בעקבות המצב החליטו קבוצות של סטודנטים מתנועת "אם תרצו" ומצעירי הליכוד לשלב ידיים יחד עם תושבי דרום תל אביב ואזרחים מודאגים מכל הרבדים ולמחות יחדיו בעצרת מחאה כנגד ההפחדה ואלימות המסתננים הגואה והמתגברת בשכונות דרום תל אביב. 

המארגנים הרואים בראש העיר רון חולדאי כאחד האשמים במצב קוראים לציבור הרחב להגיע ביום שלישי הקרוב (31.3.2015, י"א ניסן תשע"ה) בשעה 18:00 לעצרת מחאה מול ביתו.

תחת הכותרת "חולדאי- תתעורר! תושבי דרום העיר אינם הפקר!" הם הקימו את האירוע ברשת הפייסבוק ושם רשמו: 

"אנו בתנועת אם תרצו בשיתוף פעולה עם צעירי הליכוד הליכוד וכן עם פעילים בולטים בנושא מצוקת תושבי דרום ת"א, נעמוד בעצרת מחאה ביום שלישי הקרוב בשעה 18:00 מחוץ לביתו של רון חולדאי, אנו מתכוונים למחות על חוסר המעש שלו ושל עיריית תל אביב שהפקירו את ביטחונם של תושבי השכונות בדרום לפשע, אלימות וזלזול מתמשך בכבודם במצד מהגרי עבודה הנמצאים פה בניגוד לחוק, אנו קוראים לכולם לבוא ולהשמיע יחד איתנו דרישה לשים קץ להפקרות.

כששכונות שלמות בעיר מרכזית בישראל נראות יותר כמו מדינת עולם שלישי מאשר עיר מרכזית בישראל, כשילדים וזקנים כבר לא מסוגלים ללכת בבטחה ברחובות העיר, הגיע הזמן להודות שמי שהיה אמון על בטחוננו ורווחתנו נרדם בשמירה, אנו חייבים לקחת את העניינים בידיים ולדרוש את מה שמגיע לנו, מגיע לנו שכונות בטוחות, מגיע לנו לראות את ילדינו מחייכים, מגיע לנו לקבל יחס מהעירייה שלנו!

אנו נקיים עצרת מחאה שקטה מול ביתו של רון חולדאי – יוכבד בת מרים 15, תל ברוך, צפון תל אביב –  יום ג', 31.3.2015, י"א ניסן תשע"ה – בשעה 18:00.

נפגש ברחוב יוכבד בת מרים פינת רחוב חנה רובינא, תל אביב יפו, משם נצעד יחד אל מול ביתו של ראש העיר.

אנו מודים לכל תושבי דרום תל אביב שהתגייסו לאירוע ולתנועת אם תרצו וצעירי הליכוד שהתגייסו לסייע לנו בהפקת האירוע.

ארגונים נוספים שרוצים לקחת חלק מוזמנים ליצור קשר – alon.s@imti.org.il

קווי תחבורה המגיעים 2 דקות הליכה ממקום העצרת:

47,48,49,95,121,127,220,230,247,521,570,572,575

יש לרדת ברחוב בני אפרים פינת חנה רובינא.

כאמור האירוע יתקיים מחוץ לביתו של רון חולדאי, ביוכבד בת מרים 15, תל ברוך, צפון תל אביב."

לקישור לארוע ברשת הפייסבוק – לחצו כאן 

הארוע באישור משטרת ישראל

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן