בוקר שישי בנווה-שאנן, ניסיון אונס של צעירה בידי מסתנן – "הוא ברח כי התחלתי לצעוק"

"הוא דחף לי אצבע למכנסיים והוא ברח כי התחלתי לצעוק", אמרה הצעירה הנסערת, "אני לא נושמת".

צרחות אימים הבוקר לפנות בוקר (ו') בשכונת נווה-שאנן בדרום תל אביב. מסתנן אפריקאי מנסה לאנוס בכח ומבצע מעשה מגונה בצעירה ישראלית אשר מצליחה לבסוף להניס אותו אחרי שצרחה לעזרה במשך מספר דקות.

בתיעוד וידאו מהמקום נראה כי תושבי הרחוב אשר שמעו את צרחות הצעירה ניגשו אליה וניסו להרגיע אותה.

"הוא דחף לי אצבע למכנסיים והוא ברח כי התחלתי לצעוק", אמרה הצעירה הנסערת, "אני לא נושמת" מספרת כשהיא מתייפחת והשכנים סביבה.

תושב המקום, יוחנן חי ראובני, תיעד את המתרחש ושיתף בעמוד הפייסבוק שלו: "עוד מעשה אונס. השעה 05.50 ובדרך לבית הכנסת אני שומע צרחות אימים של בחורה יהודיה. בת ישראל שזועקת לעזרה. בחור סודאני על אופנים ניסה לאנוס אותה".

הפוסט אותו שיתף יוחנן ובו תיעוד המקרה

לכתבה ובה הסרטון: לחצו כאן.

שפי פז מובילת מאבק התושבים שיתפה אף היא את הסרטון וכתבה:

"כמה מקרים כאלה קורים בלי שיש מי שיצלם אותם? בחורה יוצאת מהבית בשעות הקטנות של הלילה, בחור על אופניים רואה, עוצר, מנסה, שולח ידיים, נוגע, היא צורחת, הוא ממשיך, היא צורחת, הוא נבהל ובורח. השכנים יוצאים. משטרה. תלונה. מה הסיכוי שימצאו אותו? צעיר אפריקאי על אופניים. יש המון כמוהו. ואולי היא לא תתלונן בכלל. לא נעים לה. היא הרי תלתה לא מזמן שלט נגד הגירוש במרפסת".

מקרה זה מצטרף לרצף ארועים אלימים של השבועות האחרונים בדרום העיר. דקירות, קטטות המוניות, ארועי שוד ומקרי תקיפה המצטברים לאחרונה למה שנראה כרף פשיעה שמזמן לא היה ידוע במחוזות דרום ת"א.

גם אתמול (חמישי) הועלה לפייסבוק סרטון אלימות קשה נוסף בו נראה מסתנן אפריקאי מטפס על עץ לאור יום, בלב ליבה של שכונת נווה-שאנן (רחוב שדרות הר ציון) כאשר הוא בורח ממספר מסתננים הממתינים לו למטה לפגוע בו.

בלית ברירה לבסוף הוא ירד מהעץ והם הפליאו בו את מכותיהם.

תקציר של פרעות המסתננים בשבועיים האחרונים:

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן