צהרי שבת בדרום ת"א: גופת אישה מבותרת נמצאה במזוודה ברחוב ההגנה

גופת אישה בשנות ה-30 לחייה נמצאה מבותרת במזוודה ברחוב ההגנה בדרום תל אביב. הגופה נמצאה כשראשה ערוף וכלל הנראה חלקי גוף אחרים אינם בנמצא.

כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ומבצעים סריקות באזור בניסיון לאתר קצה חוט וחלקי גופה נוספים. אחד מהחוקרים שהיו בזירה אמר כי "מדובר באירוע מזוויע. הגופה נמצאת במצב נורא וברור שרק פסיכופת עומד מאחורי אירוע כזה".

מחקירה ראשונית עולה כי אזרח ישראלי שעבר סמוך לגשר ההגנה הבחין במזוודה וכשביקש להזיזה, הבחין שהיא כבדה. האזרח פתח את המזוודה וגילה בתוכה את הגופה.

חוקרי ימ"ר תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה גדי אשד, הגיעו לזירת האירוע וככל הנראה יהיו אחראים על החקירה בשעות הקרובות תוציא המשטרה צו איסור פרסום על החקירה.

סגן מפקד מרחב יפתח, סגן-ניצב יוסי שפרלינג, אמר כי "סמוך ל-12:25 התקבל אירוע על תיק חשוד. צוותים של מרחב יפתח וחבלנים שהגיעו גילו הופתעו לגלות גופה במקום. אנחנו בפעולות ראשונות של חקירה".

זירת הארוע
מנסים לאתר קצה חוט

במשטרה מקווים כי העובדה שהגופה נמצאה בתוך מזוודה תקל עליהם לגלות את זהותו של הרוצח. גורמים במשטרה אמרו כי לא ברור כיצד הצליח אדם להתהלך עם גופה בתוך מזוודה ולהניח אותה במקום שבדרך כלל הומה אדם.

מדובר בגרם מדרגות שמוביל לתחנת הרכבת, סמוך לתחנה המרכזית. האזור משמש למעבר לשכונת התקווה ושוהים בו בדרך כלל עשרות עובדים זרים שמתגוררים באזור. אחת האפשרויות היא שהרוצח הבחין בעוברי אורח ואז הניח את המזוודה וברח מהמקום.

דובר מד"א, זכי הלר, סיפר: "קיבלנו קריאה על אישה כבת 30 עם סימני אלימות קשים, שנמצאה ברחוב ההגנה בתל אביב. פרמדיקים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה". חקירת הרצח הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב והמשטרה מתכננת להוציא צו איסור פרסום על כל פרטי החקירה.

יצויין כי זהו רצח שני השבוע של אישה בתל אביב. ביום שלישי האחרון רצח אזרח אריתריאי את אשתו ברחוב השתולים, לא הרחק מהזירה אתמול, ולאחר מכן הועבר לבית החולים איכילוב במצב קשה לאחר שניסה לשים קץ לחייו.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן