הרוג ו-5 פצועים בקריסת תקרת בניין בדרום ת"א

תקרת בניין ברחוב הרצל בת"א קרסה. מותו של פועל אחד נקבע במקום; חמישה פועלים נוספים נפצעו

אדם אחד נהרג וחמישה נוספים נפצעו כתוצאה מקריסת תקרה בבניין ברחוב הרצל בת"א. כוחות משטרה והצלה שהוזעקו למקום חילצו מבין ההריסות שישה פועלים. מותו של אחד הפועלים נקבע במקום. חמישה פועלים נוספים נפצעו, מהם אחד באורח בינוני והשאר באורח קל. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

צוותי מד״א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לסה"כ 5 נפגעים, בהם:

• 1 הרוג – גבר כבן 30, פועל שעבד במקום ונקבר תחת ההריסות וחולץ כשהוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב-מערכתית. הפאראמדיקים והחובשים של מד״א החלו מיד להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה אך פציעתו הייתה קשה ביותר ובתוך זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

• 4 פצועים קל – פועלים שעבדו במקום נפגעו ולאחר שחולצו צוותי מד״א העניקו להם טיפול רפואי כשהם סובלים מפגיעות קשות בגפיים וחבלות בכל חלקי גופם. לאחר הטיפול הראשוני בשטח הם פונו באמבולנסים וניידות טיפול-נמרץ של מד"א לבתי החולים וולפסון (2) ואיכילוב (2).

חובש כונן במד"א, פייד רודניצקי, שהגיע ראשון למקום, סיפר:

"הייתי בסמוך למקום וקיבלתי קריאה במירס הכוננים של מד"א על אירוע של קריסה במבנה. הגעתי במהירות עם הרכב הפרטי שלי, והבחנתי בענן אבק ובהמולה של אנשים שכיוונו אותי להגיע לפצוע. על המדרכה ראיתי צעיר כבן 20 כשהוא יושב בהכרה מלאה, פצוע ברגלו, עם חבלות בראשו ובכל חלקי גופו ונאנק מכאבים. התחלתי להעניק לו טיפול רפואי כשבמקביל מחלצים את שאר הפועלים מהמבנה ומגיעים כוחות גדולים נוספים של מד"א.".

כוחות ההצלה פועלים בזירה - צילום: דוברות מד"א
Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן