מועצת העיר תל אביב-יפו: נחתם הסכם קואליציוני בין סיעת "תל אביב 1" לסיעות "הליכוד" ו"יש עתיד"

הסכם קואליציוני שני למועצת העיר ה-20 של תל אביב-יפו נחתם אתמול (א') בערב בין סיעת "תל אביב 1" לסיעות "הליכוד" ו"יש עתיד". במסגרת ההסכם הוחלט על שיתוף פעולה במגוון נושאים כגון חינוך והשכלה גבוהה, דרום העיר, הגברת הביטחון האישי, דיור והתחדשות עירונית, ספורט, תחבורה ציבורית, תרבות, נוער וקהילה, רווחה ושירותים חברתיים, פיתוח העיר ועידוד עסקים, איכות הסביבה, עלייה וקליטה, זכויות אדם וכן שיפור השירות לאזרח.

הוסכם כי הסיעות ישתלבו בהנהלת העירייה. נציגי "הליכוד" ימונו לתפקידים של יו"ר איגוד ערים דן לתשתיות ואיכות סביבה, משנה לראש העירייה, ממונה על פיתוח עסקים, יו"ר וועדות להתחדשות עירונית, מיגור אלימות וסגן יו"ר וועדת הספורט. נציג "יש עתיד" יכהן כיו"ר הוועדה לקידום וריכוז הפעילות העירונית לפתרונות דיור בר השגה ומ"מ/סגן יו"ר ועדת החינוך, וכן יהיה חבר בכל ועדה שתוקם בנוגע לעניין שיפור הביטחון האישי בעיר.  כמו כן ישולבו נציגי הסיעות בוועדות המרכזיות ובמועצת המנהלים של התאגידים העירוניים.

ראש העירייה רון חולדאי מסר כי הוא שמח על ההסכמות. "אני מברך את חבר המועצה החדש ניר סיביליה על הצטרפותו וכן את הכוחות הותיקים ארנון גלעדי ודן להט מסיעת יש עתיד. אני מאמין כי נמשיך לשתף פעולה לטובת העיר ותושביה".

ראש סיעת הליכוד ארנון גלעדי ציין כי סיעת הליכוד תמשיך לפעול להעצמה וחיזוק שכונות דרום העיר על ידי תוספת עוגנים של מוסדות אקדמיים, דוגמת המכללה האקדמית ביפו, מכללת אפקה ויוזמות נוספות. בנוסף גלעדי ביקש לחדד את חשיבות הטיפול המקיף בנושא עובדים הזרים והמסתננים לצד חיזוק הספורט והנגשתו לכלל תושבי העיר וכן פיתוח העסקים והמרחב הציבורי, השווקים והמדרחובים בעיר.

ראש סיעת יש עתיד עו"ד דן להט הדגיש את נושא החינוך בכלל ואת נושא הדיור בר ההשגה כמשימה לאומית בפרט. "תל אביב יפו משמשת מודל בתחום הדיור בר השגה שיש לפתחו עבור רשויות נוספות, ואני מקווה שנוכל לסייע למשפחות הצעירות בתחום זה".

קרדיט תמונה: דוברות עיריית תל אביב יפו.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן