מועצת העיר תל אביב-יפו: נחתם הסכם קואליציוני בין סיעת "תל אביב 1" לסיעת "מהפך ירוק בת"א"

הסכם קואליציוני נוסף למועצת העיר ה-20 של תל אביב-יפו נחתם אתמול (ב') בין סיעת "תל אביב 1" לסיעת "תנועת מהפך ירוק בת"א" בראשות ראובן לדיאנסקי. במסגרת ההסכם הוחלט על שיתוף פעולה במגוון נושאים כגון שיפור איכות האוויר, תחבורה, שטחים ירוקים, חופים נקיים, פסולת ומחזור, בעלי חיים, חינוך, תרבות ואמנות, דיור, שירות ושיתוף הציבור ועיר חופשית.

הוסכם כי נציג הסיעה ישתלב בהנהלת העירייה וימונה לתפקידים שונים וביניהם ממונה על תחום קשרי ממשל, ממונה על נושאי תשתיות ירוקות (מחזור וחיסכון במים ואנרגיה) וכן יכהן כיו"ר ועדת בע"ח וטבע עירוני. כמו כן, לסיעה יהיה נציג בוועדות שונות כגון איכות הסביבה ונכסים.

חתימת ההסכם (באדיבות דוברות העירייה)

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי: "תל אביב-יפו כמרכז המטרופולין הגדול במדינה משמשת מודל ודוגמא בנושאים רבים והאחריות היא גדולה. אני מברך על שיתוף הפעולה עם חבר המועצה ראובן לדיאנסקי שביקש להיות שותף לאחריות הזו".

יו"ר סיעת "תנועת מהפך ירוק בת"א" ראובן לדיאנסקי: "אני מתחיל את הקדנציה הקרובה חדור מוטיבציה ועם רצון אמיתי לפעול למען התושבים, ולמען העיר שלנו. כממונה על תחום קשרי ממשל אני מתכוונן לפעול מול השלטון המרכזי בקידום נושאים הקשורים לעיר תל אביב יפו. אני סבור שבשלו כעת התנאים בכדי שתנועת מהפך ירוק בת"א בראשותי תוכל להשפיע מבפנים ומאמין שהשותפות הזו תביא להישגים".

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן