עיריית תל-אביב – יפו תעלה לאתר העירוני תמונות של אופניים, טרם פינויים מהמרחב הציבורי

בנוסף, הוארכו המועדים לפינוי אופניים וגרוטאות אופניים על ידי בעליהם מהמרחב הציבורי, טרם העברתם למחסן העירוני 

בימים אלה סיימה עיריית תל-אביב – יפו עבודת מטה נרחבת, ומציגה בפני הציבור עדכון לנוהל פינוי האופניים. העדכון מסדיר ומחדד את הליך פינויים של אופניים שמישים ונטושים מהמרחב הציבורי, והשבתם לבעליהם על פי דרישה. חשוב להדגיש כי עיריית תל-אביב-יפו אינה מפנה אופניים בעלי ערך, אלא אם מדובר באופניים שהתקבלה לגביהם קריאת שירות במוקד 106+, מאחר ואלו עומדים בצורה אשר חוסמת את המרחב הציבורי.  להלן עיקרי הנוהל המעודכן:

  1. צילום האופניים טרם הפינוי והעלאת התמונות לגלריה ייעודית באתר העירייה:

במקרים בהם תתקבל במוקד העירוני קריאת שירות על אופניים המפריעים למעבר תקין, תודבק על גבי האופניים דרישה לפינוי תוך 14 יום. במקביל הם יצולמו ותמונתם תעלה לגלריה באתר העירוני (גרוטאות ובעלי ערך). בתום 14 יום, גרוטאות יועברו לגריטה, ואופניים בעלי ערך יועברו למחסן העירוני, שם יישמרו למשך 30 יום. תושבים ומבקרים אשר מזהים את אופניהם באתר העירייה רשאים לפנותם בעצמם מהשטח תוך 14 יום. בתום תקופה זו אפשר להגיע לאסוף אותם מהמחסן העירוני. במועד האיסוף יידרש הפונה למסור פרטים מזהים אישיים, לציין את המקום המדויק ממנו פונו האופניים וכן תאריך משוער של העמדת האופניים במקום.

  1. הוארכו המועדים לפינוי האופניים מהמרחב הציבורי על ידי בעליהם:

אופניים בעלי ערך הקשורות במקום אסור: 14 ימים במקום 4 ימים בנוהל הקודם. גרוטאות: 14 יום במקום 24 שעות.

חשוב להדגיש כי העירייה נתקלת זה זמן רב בתופעה של אנשים אשר משדרגים את אופניהם לאופניים חשמליים ומשאירים את האופניים הישנים במרחב הציבורי לתקופות ארוכות. למוקד העירוני מגיעות תלונות רבות על אופניים נטושים וכן על אופניים העומדים בצורה החוסמת את המעבר במרחב הציבורי. עוד יצויין כי העירייה מעודדת שימוש באופניים ברחבי העיר, ולצורך כך נסללו למעלה מ-120 ק"מ של שבילי אופניים, הותקנו כ-2,000 מתקני עיגון וקשירת אופניים לשימוש הציבור הרחב, והוקם מערך השכרת אופניים "תל-אופן" המאפשר לכל דורש לשכור אופניים. יחד עם זאת,  רואה העירייה חשיבות רבה בשמירה על הסדר הציבורי ודרכי המעבר של הולכי הרגל בעיר.

באדיבות דוברות עיריית תל אביב יפו

בקשה להחזרת אופניים

בעלי האופניים אשר זיהו את אופניהם בגלריית התמונות, ומעוניינים לקבל אותם בחזרה, יפנו אל הסיירת הירוקה (מיכל) בטלפון 03-7240868/7, 057-2502041. המענה הטלפוני יתקיים בימים א' – ה', בין השעות 09:00 – 16:00. קבלת קהל: יום ג' בלבד, בין השעות 09:00 – 16:00. תושבים המעוניינים להגיע במועד אחר מוזמנים לתאם הגעה מראש עם נציגי המחלקה בטלפון המצוין מעלה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן