עיריית תל־אביב-יפו תחמיר את האכיפה כנגד אי איסוף צואת כלבים מהמדרכות

קנסות בגובה 475 ₪ * תצפיות פקחים באזורים הבעייתיים * תגבור נקיון המרחב הציבורי

בחודשים האחרונים מתגברת ברחובות העיר תל אביב-יפו תופעת ריבוי מפגעי צואת כלבים במרחב הציבורי. תושבי העיר אף ציינו את אי שביעות רצונם ממפגע מטריד זה במסגרת סקר שביעות רצון תושבים וכן בתלונות רבות למוקד השירות 106.

בעקבות כך יוצאת עיריית תל־אביב-יפו בחודשים הקרובים בהליך מיגור ואכיפה של התופעה בכל רחבי העיר, זאת על מנת שהציבור יבין כי לעירייה אין כוונה לוותר בנושא. העירייה תאכוף נגד בעלי כלבים שלא יאספו את צואת כלבם בצורה אסרטיבית ללא ויתורים.

הפעילות תכלול:

*      מיפוי אזורים בעייתיים ותגבור האכיפה בתחומם.

*      אכיפה מוגברת- באמצעות דו"חות על סך 475 ₪.

*      תגבור הניקיון בפינות הכלבים בעיר.

*      פיזור שקיות לאיסוף צואת כלבים.

*      איסוף כלבים משוטטים.

הטיפול בצואת כלבים ברחבי העיר כולל ניקיון שוטף של המרחב הציבורי על ידי אגף התברואה ופעולות אכיפה של האגף לשיפור פני העיר כנגד בעלי כלבים שאינם אוספים את צואת כלבם. חשוב לציין שאכיפת הנושא על פי תלונות הינה בעייתית היות שכמעט בלתי ניתן לאתר באותו רגע את בעל הכלב על פי הודעה טלפונית.

תגבור האכיפה הינו חלק ממהלך כולל שעורכת עיריית תל אביב-יפו הקורא לבעלי כלבים לאסוף את צואת כלבם. בין היתר כולל המהלך קמפיין הסברה בצורה של מודעות על גבי תחנות אוטובוסים בעיר, חלוקת ערכות לאיסוף צואת כלבים, פעילויות חינוך והסברה בכ-150 גני ילדים ובכ-7 בתי ספר במסגרתן הרצו פקחי הסיירת הירוקה לילדי הגנים, הצבת מתקני שקיות איסוף (קקית) ברחבי העיר, הקמה ופיתוח של כ-70 פינות כלבים ברחבי העיר וכ-4 מקטעי חופים לשחרור כלבים.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן