אתר אינטרנט חדש עלה לאוויר בתל־אביב-יפו

שידור חי מרצועת חוף ימה של העיר * גובה הגלים וטמפרטורת המים * עדכון און-ליין על הנעשה בעיר * אתר אישי לכל תושב (דיגיתל) * הזמנת תורים מקוונת * קטעי וידאו מתחלפים ברקע האתר 

עיריית תל־אביב-יפו השיקה אתר אינטרנט חדש, ראשון מסוגו, אשר עתיד להעניק שירותים חדשניים למגוון רחב של גולשים, תושבי העיר והבאים בשעריה. האתר החדש שמושק בימים אלו, מציע פעולות חדשניות המאפשרות צפייה בשידור חי ברצועת חוף ימה של העיר, בדיקת גובה הגלים, מצב הים ומהירות הרוח. האתר, ידידותי, נוח לשימוש וממוקד, מרכז בתוכו את כל עולמות התוכן שיש לעיר להציע ומאפשר קבלת מידע בנושאי תיירות, תרבות, מקומות בילוי, פרויקטים עירוניים, שירותים, חינוך ועוד. 

אתר האינטרנט החדש שם דגש על חווית המשתמש, ומשקף את החדשנות והמרכזיות של עיריית תל-אביב-יפו. כמו-כן, לצד המחשבה על רווחת הציבור והמשתמשים הוקדשה תשומת לב מיוחדת לשיפור ולהנגשת האתר במלואו וללא תוספים חיצוניים כך שיהיה מותאם לאוכלוסיית המשתמשים המגוונת של העיר ולבעלי מוגבלויות ויקל על חיפוש והתמצאות במידע הרב והשירותים שמוצעים. האתר כיום הוא מהמתקדמים שבערי העולם.

תוכן האתר וארכיטקטורת המידע שלו נשמרה, על ידי חלוקה פשוטה וידידותית לשלושה אזורים מרכזיים בהתאם לקהלי היעד של העירייה, בהם: תושבים, עסקים ומבלים. עלותו של האתר החדש עומדת על מעל למיליון וחצי שקלים. האתר הוקם בשתי שפות נוספות: ערבית ואנגלית והותאם לשימוש במכשירים ניידים.

האתר החדש הינו פרויקט משותף של לשכת דובר העירייה, מינהלת הידע העירוני ואגף המיחשוב. פיתוח האתר נעשה על ידי אגף המיחשוב, לצורך אפיון האתר ועיצובו נבחרו מומחי Aman UI&Design אשר הובילו את תכנון ממשק המשתמש ואת עיצוב האתר.

דרור ישראל, מרכז פעילות האינטרנט בלשכת דובר עיריית תל-אביב-יפו: "בתהליך גיבוש הקונספט, החלטנו לבנות אתר המשקף את העושר התרבותי והמגוון שיש לעיר להציע, בשילוב השירותים העירוניים. כמו כן, הושם דגש מרכזי על עיצוב חדשני וייחודי, תוך שמירה על חווית המשתמש של הגולשים." 

ליאורה שכטר, מנהלת אגף מיחשוב ומערכות מידע: "רוח החדשנות וההתחדשות שהעירייה מובילה בשירות לתושב, הכתיבה גם הקמה של אתר אינטרנט חדש, אתר המדגיש את השירותים הנפוצים לתושב ואף ממנפת את הפעילות הקהילתית בעיר. האתר מתבסס על ממשק משתמש אינטואיטיבי וחדשני, המשלב באופן אינטגרלי את הרשתות החברתיות, סרטונים מהווי העיר, חלקם בזמן אמת, כלי מיפוי מתקדם ועוד."

זוהר שרון, מנהל מינהלת הידע העירוני: "מינהלת הידע העירוני, מקדמת בשנים האחרונות את תפיסת התוכן, במרכזה עומדים שלושת קהלי היעד אותם משרתת העירייה: תושבים, בעלי עסקים והבאים בשעריה. במסגרת בניית האתר החדש, נעשתה עבודת תוכן מקיפה במטרה לקדם את השקיפות ולהנגיש את המידע והשירותים, בין היתר באמצעות ניווט מתקדם ואפשרויות סינון וחיפוש, כך שכל גולש יוכל למצוא את מבוקשו בקלות."

קישור לצפייה באתרים עירוניים בעולם – מי הכי יפה?

תל אביב – www.tel-aviv.gov.il

ניו יורק – http://www1.nyc.gov/

ברלין –  http://www.berlin.de/en/

ברצלונה –  http://www.barcelona.cat/en/

פריז – http://next.paris.fr/english

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן