חילופי פיקוד במחוז תל אביב

בטקס שהתקיים במחוז תל אביב התמנה ניצב משה (צ'יקו) למפקד המחוז והחליף את מפקד המחוז היוצא, ניצב בנצי סאו

בטקס שהתקיים אמש (שני) במחוז תל אביב התמנה ניצב משה (צ'יקו) אדרי למפקד המחוז והחליף את המפקד היוצא, ניצב בנצי סאו. בטקס השתתפו מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, השר לביטחון הפנים, גלעדן ארדן וקציני ושוטרי מחוז תל אביב.

"יש לי הכבוד והעונג להעביר את הפיקוד על מחוז תל אביב לעמיתי, ניצב אדרי, בתום תקופה מאתגרת שנפרשת על פני כמעט שלוש שנים", אמר ניצב סאו. "אני גאה בעשרות אלפי לוחמים, שוטרים ומתנדבים עליהם פיקדתי. הם נתנו בי אמונה וצעדו בעקבותי אל משימות מורכבות".

"ביום זה בו מסיים המפקד היוצא את תפקידו לאחר שהוסיף את חותמו למורשת המפוארת של מחוז ת"א, אני מקבל עלי להמשיך בדרך וברוח המפקד תוך חתירה להתחדשות ויצירתיות שהבאת למחוז", אמר ניצב אדרי. "גאה להיות חלק ממשפחת מחוז תל אביב".

ניצב משה (צ'יקו) אדרי, נשוי ואב לשלושה, שירת בסיירת גולני שירות צבאי כסגן מפקד הסיירת. הוא התגייס למשטרה ליחידה 33 ושירת בה כקצין אגף מבצעים. ניצב משה אדרי סיים תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל באוניברסיטת בר אילן ותואר שני ללימודי המזרח התיכון באוניברסיטת תל אביב. בנוסף, הוא סיים קורס מתקדם פיקוד ומטה וקורס בכירים.

לאורך 23 שנות שירותו במשטרה שירת ניצב אדרי בתפקידים שונים בהם מפקד תחנת טייבה, מפקד תחנת כפר סבא, מפקד יחידת אתגר, מפקד מרחב יפתח, מפקד מרחב ירקון. בתפקידיו האחרונים כיהן כמזכיר ביטחוני לשר לביטחון פנים, ראש אגף התנועה ומפקד מחוז ירושלים.

חבר מועצת העיר ויו"ר ועדת הביטחון חיים גורן רשם בדף הפייסבוק שלו:

בנצי סאו, הממ״ז היוצא, נכנס לתפקידו לפני כשלוש שנים- בשיאה של כניסת המסתננים לדרום תל אביב.

די מהר הוא קלט את עוצמת הבעיה, הוציא לפועל את תכנית ״רחובות בטוחים״ שהגבירה משמעותית את הכוחות הפועלים בשכונות, פעל באופן נמרץ בכל הדרגים להסביר ולהמחיש את חומרת התופעה ולהביא להתמודדות אמיתית, לפחות בהיבט המשטרתי, עם אובדן הביטחון האישי בשכונות.

אגב, ראו את זה גם בטקס, כאשר כל הדוברים (השר, המפכל, הממז הנכנס, וכמובן הוא עצמו) הזכירו את בעיית הזרים בדרום ת אביב כאחד הדברים הקשים והחשובים ביותר לטיפול.
תודה רבה בנצי בשם תושבי דרום תל אביב, בשם העירייה, ובשמי !

בנצי אמר לי אחר כך שהוא רוצה להמשיך ולעזור לנו בהתמודדות בדרום תל אביב ואני מאמין ומקווה שאיפה שתהיה נמשיך לשתף פעולה. בהצלחה רבה בהמשך!

(המידע באדיבות אתר משטרת ישראל, תמונה ראשית מדף הפייסבוק של חיים גורן).

Print Friendly, PDF & Email
דילוג לתוכן