טקס חילופי מפקדים במחוז ת״א

ניצב דוד ביתן, נכנס היום (חמישי) לתפקידו כמפקד מחוז ת״א במשטרה בטקס שנערך במטה מחוז ת״א. ניצב ביתן החליף את ניצב משה (צ׳יקו)אדרי אשר שימש כמפקד מחוז ת״א במהלך השנתיים האחרונות ופורש לאחר 32 שנות שירות . 

הטקס התקיים במעמד השר לביטחון פנים, ח״כ גלעד ארדן, המפקח הכללי,רב ניצב רוני אלשיך, סגל הפיקוד של משטרת ישראל ומג"ב, שותפים לדרך, משפחות שכולות, מתנדבים ובני משפחותיהם הנרגשים של המפקדים.

השר לביטחון פנים, ח״כ גלעד ארדן בירך את שני המפקדים ואמר:

״השיטור הרגלי, כוח שיטור בעל חשיבות עליונה, המסייר ברחובות ששמם הוא אמנם הכי עברי וציוני שיש – גינת לוינסקי, רחובות "הגדוד העברי" ו"שדרות הר ציון" – כוח שמביא ביטחון אישי למקום ולנושא שנעשה סלע מחלוקת גם בעצם ימים אלו. חשוב לי להבהיר לכולם – ממשלת ישראל תעשה הכל כדי לדאוג לתושבי דרום תל אביב ותפעל כנגד מפרי חוק שמסתננים לארץ באופן לא חוקי, בדיוק כפי שכל מדינה מתוקנת מחוייבת לעשות כלפי תושביה. לתושבי האיזור אני מבטיח – נמשיך לעשות הכל כדי לוודא שהגדוד העברי יחזור להיות עברי. נעשה זאת מתוך כבוד אדם, מתוך דבקות בערכים דמוקרטיים ובראש ובראשונה מתוך אחריות לאזרחי ישראל״.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, אמר:

״כל החלפת פיקוד היא שילוב נכון בין המשכיות, מסורת ארגונית מקצועית ונסיון מצטבר, לבין התחדשות, שאילת שאלות חדשות, וגיבוש תשובות מתחדשות, מול השינויים סביבנו. זו הזדמנות ציבורית להיפרד מצ׳יקו לא רק כממ"ז יוצא, אלא כקצין עתיר זכויות הפורש ממשטרת ישראל. אין ספק כי תחסר לנו בארגון, לא רק בשל הניסיון והידע, אלא גם ואולי בעיקר- בשל האדם שבך. אתה מותיר לבא אחריך מחוז עוטר בשבחים והישגים. מחוז איתן, מאורגן ומקצועי, ערכי ונחוש״.

למפקד המחוז הנכנס, ניצב דוד ביתן, אמר המפכ"ל:

״מילאת לא מעט תפקידי מפתח בארגון. אתה איש משטרה בכל רמ"ח אבריך, איש של נועם הליכות ואצילות. מאמין ביכולותיך ובכישוריך, להוביל את המחוז ואת אנשיו ביד נאמנה ובטוחה. מאחל לך הצלחה רבה ומשוכנע, שבזכות מסירותם, כישוריהם ויכולתיהם של מפקדי שוטרי, לוחמי ומתנדבי המחוז המיוחד הזה, תבנה, תמשיך ותטפח מחוז מצוין. מחוז עם גישה שירותית מול האזרחים הנורמטיביים מחד, מחוז נחוש וחסר פשרות במאבקו בפשיעה מאידך."

ניצב משה ( צ׳יקו) אדרי, שסיים היום את תפקידו ציין בנאומו:

״היום אני מסיים תפקידי כמפקד מחוז ת״א ושירות ארוך ומאתגר במשטרת ישראל. זכות גדולה נפלה בחלקי להיות חלק מפיקוד משטרת ישראל בשנים האחרונות, שאין יותר ממנה לסמל את השמירה על חברה שוויונית ודמוקרטית.

העשייה המשטרתית הינה עבודה מורכבת. למדנו, שיפרנו ובנינו תהליכים, שבהם חתרנו למצוינות…

פעלנו בנחישות מול ארגוני הפשיעה אך יחד עם זאת, היינו משטרה למען הקהילה בפרויקטים למען קשישים, אוכלוסיות ייחודיות ונוער בבתי הספר ובשכונות קשות יום…

שוטרים, שוטרות ביחידות השטח והמטה, אתם מקור כוחי לפיקוד. מבקש להודות לכם על עשיה משפיעה בכל תנאי. מחויבותכם היא הנשק הכי חשוב שלנו..

ראשי הרשויות ושותפנו בגופים האזרחיים, צעדתם איתנו כתף אל כתף.. יחד יצרנו במחוז תל אביב מציאות טובה יותר…

מבקש להדגיש כי לאורך השנים וגם כאן במחוז, לרגע לא נשכחו הגיבורים האמיתיים, אלו שחרפו את נפשם ובגבורתם הצילו חיים. מכאן אבקש לשלוח לפצועי המחוז ולבני משפחותיהם חיבוק ענק.״

למפקד המחוז הנכנס, ניצב דוד ביתן, אמר המפקד היוצא:

״ניצב דוד ביתן, ידידי וחברי. אני מוסר לך את הפיקוד על המחוז, שזכה לקבל מפקד ערכי ועתיר נסיון משטרתי, מבצעי, פיקודי וניהולי . אני מאחל לך הצלחה רבה.״

מפקד מחוז ת״א הנכנס, ניצב דוד ביתן אמר:

״אני נכנס לתפקיד מחוז ת״א ביראת כבוד, עם תחושת סיפוק מן העבר וההווה ותחושת אחריות ומחויבות רבה אל העתיד, כשהתכלית הינה להבטיח בטחון אישי לתושבי מחוז תל אביב.

זהו עבורי ציון דרך משמעותי בשירות בן שלושים ואחת שנים.

מחוז תל אביב הינו מחוז מורכב ודינמי , הנדרש לשורה של משימות ואתגרים מדי יום. מאפייניו הייחודיים של המחוז, נובעים מעצם היותו ״המטרופולין״ המרכזי במדינה , המגלם בתוכו אוכלוסיות רב תרבותיות ורב גוניות, מרכז סחר כלכלי, תרבותי וחברתי.

עיני הציבור נשואות כולן לעברינו, שוטרי מחוז תל אביב. נקבל את האזרח שומר החוק בפנים מאירות ונפעל בתקיפות וביד ברזל כנגד העבריין הפועל בדרכים בלתי נורמטיביות.

אני מאמין בשותפות ובשיתופי פעולה. זהו המפתח לעמידה איתנה במשימותינו הרבות ובכלל זאת, המשימה החשובה של הגברת תחושת הבטחון של האזרח, התושב ובאי המחוז.

מפקדים, שוטרים, לוחמים, מתנדבים , ראשי רשויות מקומיות וכמובן משרדי ממשלה, ארגוני החירום וההצלה, גופי אכיפה וכן אנשי התקשורת המלווים את עשיית המחוז בכל יום, כולם יחד מהווים שותפים טבעיים לעשייה, לדרך ולחזון״

ניצב ביתן הודה למפקד המחוז היוצא, ניצב משה ( צ׳יקו) אדרי, על עשייתו רבת השנים ואמר:

״ …בסימן ט״ו בשבט, ברור לך צ׳יקו, כי הפירות שהניבה העשייה המחוזית בפיקודך, הם פירות שנשתבחה בהם ארץ ישראל… הפירות שהמחוז יזכה להם בשנה הקרובה יהיו מתובלים בניחוח מתוק של פרי עמלך ועשייתך המרשימה ביותר כמפקד מחוז תל אביב."

המידע באדיבות דוברות משטרת ת"א.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן