בית הצעירים "ורדיאל 17" פותח את שעריו במסיבת בלוק מטורפת

שי צברי ומוזיקאים מתכנית "סינתיסייזר" בהופעת רחוב * אימפרוביזציה של תלמידי הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין בשיתוף הקהל  * דוכני אוכל בטעם מקומי * תערוכת צילומי אינסטגרם מהווי השכונה

עיריית תל אביב יפו גאה להציג את בית הצעירים החדש "ורדיאל 17" באירוע שכונתי יוצא דופן שיתקיים ביום שלישי ה-24 באפריל החל מהשעה 18:30 בנוכחות ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי ותושבי השכונה.

"ורדיאל 17" הנו חלק מרשת בתי הצעירים אותה מפעילה יחידת הצעירים העירונית ונותנת מענה לצעירים בגילאי 18-35. רשת זו כוללת את את בתי הצעירים "מזא"ה 9", "יפת 83" בעג'מי, "הספרייה" בכולבו שלום ובקרוב "קשת 2" בקרית שלום.

במהלך הערב יופיעו במסיבת בלוק D.J גל כדן, שי צברי טריו והמוזיקאים חן לוי, NOMKE ואדיר לוי, שלוקחים חלק מדי שבוע באקסלרטור הראשון מסוגו שמתארח ב"ורדיאל 17" ביוזמת עמותת 'סינתיסייזר'.

בתוך המרכז יתקיים מופע האימפרוביזציה "תמונות תקוואיות" עם שחקני הסטודיו של יורם לוינשטיין בשיתוף הקהל ותוצג תערוכת אינסטגרם to.the.tikva.market של ענבר מנינגר שמציגה את הזוויות המיוחדות של דרום העיר. והכל יחד עם ניחוחות וטעמים משוק התקווה בדוכני אוכל מפנקים.

הקמת "ורדיאל 17" מאפשרת לצעירים המתגוררים בשכונות דרום מזרח העיר לקיים מפגש קהילתי יום-יומי. המרכז ייתן במה לתכנים תרבותיים מגוונים, לסייע ליזמות חברתית וקהילתית, להעניק ליווי אישי וכישורי חיים ולעודד תרבות צעירה ומקומית.

עיריית תל אביב יפו מאמינה בכוחם של צעירים לשנות ועל כן, ב"ורדיאל 17" יפעלו תכניות מגוונות שמטרתן לתת לצעירי דרום העיר כלים שבעזרתם הם יוכלו להשפיע על השכונה והעיר בה הם חיים. ורדיאל 17 ישמש כפלטפורמה להוצאה לפועל של יוזמות צעירות בעלות ערך חברתי וקהילתי. בין השאר יוענק במקום ייעוץ בנושאי: השכלה, תעסוקה, מלגות, חיילים משוחררים ועוד.

כבר בתקופת ההרצה שלו, התקיימו בבית הצעירים ערבי תוכן ותרבות שונים בשיתוף צעירי האזור. בית הצעירים נתן במה לדיון גם בנושאים שלא דוברו בעבר כמו ערב בנושא חטופי תימן ו"זיכרון בסלון" מנקודת מבטם של יוצאי תוניסיה.

ההווי המיוחד לשכונה לא פסח גם על עיצוב הבית ולכן בית הצעירים מעוצב בקפידה ובסטנדרט גבוה ובצבעוניות עליזה על מנת לייצר תחושה של מקום צעיר ונגיש. בנוסף, נעשה מאמץ לרכוש ציוד רב ככל הניתן מבתי עסק מקומיים או כאלו בעלי ערך חברתי כלשהו כמו למשל עבודות עץ שהוצבו בכניסה למרכז, בעיצובם ובייצורם של A.I.R שהינו עסק חברתי הממוקם בדרום העיר ומעסיק עובדות ועובדים שנפלטו ממעגל הזנות.

הציבור ותושבי השכונה מוזמנים להגיע לאירוע הפתיחה של בית הצעירים "ורדיאל 17" וליהנות משלל הפעילויות המתקיימות במקום. לפרטים: https://www.facebook.com/vardiel17/

קרדיט תמונות: ענבר מניניברג

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן