שישי חם בתל אביב: מתנדבי ידידים חילקו מאות סלי מזון לקשישים ולמבודדים

מתנדבי ידידים בסניף תל אביב ממשיכים בשגרת העזרה והסיוע; היום (שישי) פעלו מתנדבי הסניף, בניהולו של מנהל הסניף יהונתן בישנסקי, וסגנו מרקו הרצברג, בחלוקת מאות סלי מזון לקשישים וכאלו השוהים בבידוד מתושבי העיר תל אביב.

מוקדם יותר השבוע התקבלה בהנהלת סניף תל אביב פנייה מהעירייה בבקשה לסייע בחלוקת סלי מזון בעיר. הבקשה נענתה בחיוב ויחד נקבעו יום וזמן לחלוקה. כאמור, הבוקר, בתוך כשעה וחצי, חילקו המתנדבים 300 סלי מזון לתושבים הזקוקים לכך. זאת במקביל להמשך הפעילות השוטפת של הסניף ברחבי העיר.

עם תום החלוקה המהירה, פנה יהונתן בישנסקי, מנהל הסניף, למתנדבים במילים נרגשות: ”אני נרגש כל כך מההיענות הגבוהה שלכם המתנדבים, ביניכם מתנדבים חדשים שהצטרפו אך לא מזמן. תודה מיוחדת למנהלי הצוותים הנפלאים על עבודה מעולה. אתם והמתנדבים מהווים את העוצמה של הסניף שלנו בפרט ושל ידידים בכלל. החברים מעיריית תל אביב לא האמינו שתוך זמן קצר נצליח לחלק את כל החבילות ועשיתם את זה כמו גדולים. שאפו לכל אחת ואחד מכם, גאה בכם!".

תודה למנהלי הסניף והצוותים:
יהונתן בישנסקי – מנהל סניף תל אביב,
מרקו הרצברג – סג"מ סניף תל אביב,
צהלה פרנקל – מנהלת צוות צפון תל אביב,
דרור שלכט – מנהל צוות דרום תל אביב,
ויוסי אלקבץ – מנהל צוות מרכז תל אביב.

יצוין כי מאז פרוץ משבר הקורונה, תוגבר מוקד הארגון בדגש על פניות אזרחים הנמצאים בבידוד ביתי ונזקקים לשינוע מצרכי יסוד ותרופות.

אזרחים הזקוקים לסיוע מוזמנים ליצור קשר עם מוקד הארגון בטלפון 053-3131310.

החבילות סופקו על ידי עיריית תל אביב.

קרדיט תמונות: דוברות ידידים

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן