מוסדות התרבות של תל אביב-יפו נערכים לפתיחת התרבות בהתאם לאישור הממשלה

מוסדות התרבות של תל אביב-יפו נערכים לפתיחת התרבות בהתאם לאישור הממשלה

היום הציגה עיריית תל אביב-יפו את המתווה לפתיחת מוסדות תרבות עם סיום הסגר ובהתאם לאישור הממשלה.

בשבוע שעבר גיבשה העירייה מתווה להחזרה מידית של מוסדות תרבות בעיר והציגה אותו לממשלת ישראל.

המתווה מבוסס על העקרונות הבאים:

  • כל השוהים במוסד התרבות יהיו מחוסנים.
  • המופעים והאירועים יתקיימו באולמות קטנים ובהגבלת תפוסה.
  • בכל המופעים והאירועים תישמר ההקפדה על כללי התו הסגול.

המתווה ויישומו הוצגו בשני מוסדות תרבות תל אביביים. כמו כן הוצגה היערכות מוזיאון תל אביב לאמנות וחשיפה לתליית התערוכה החדשה "שמש גדולה צהובה" של האמן אלכסנדר קאלדר. בנוסף בתאטרון הקאמרי הוצגה קריאה מתוך חזרות של דרמה קומית ישראלית חדשה שנכתבה במהלך הקורונה, ועוסקת בחייהם של השוהים במלונית קורונה. שחקנים: קרן מור ונדב אסולין. 

טניה כהן עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות: "במוזיאון תל אביב לאמנות, אנחנו ערוכים לפתוח מחדש את שערינו לקהל הרחב, מיד עם תום הסגר. המוזיאון הוא אחד המרחבים הבטוחים ביותר לביקור ואנו מקפידים לשמור על כל ההנחיות של משרד הבריאות. המוזיאון שהיה פתוח לקהל בין הסגרים ע"פ תקנות התו הסגול (הזמנת כרטיסים מקוונת, בדיקת חום, שמירת מרחק וויסות כמות אנשים בחלי התצוגה ובאולמות) משך עשרות אלפי מבקרים בני כל הגילאים והוסיפה "הקהל הישראלי משתוקק לחוויות תרבותיות בלתי אמצעיות, למפגש אמיתי עם אמנות משובחת ואני מזמינה את כולם להגיע ולבקר בביטחון מלא, בתערוכות הנפלאות ובאוספים הישראלים והבינלאומיים, בגלריות השונות ובגן הפסלים של מוזיאון תל אביב".

בימים אלה נערכים מוסדות התרבות העירוניים להפעלה מיידית של המוסדות עם מופעים ואירועים המותאמים למתווה זה, וכן לחשיפה של תכנים חדשים מיד עם שובו של עולם התרבות לפעילות מלאה.

קרדיט תמונת הנושא – גיא יחיאלי.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן