הודעה משותפת עיריית תל אביב- יפו וכיבוי הצלה מחוז דן: על פי החלטת בית המשפט צו הסגירה לתחנה המרכזית החדשה ייכנס לתוקף בתחילת דצמבר 2021

הודעה משותפת עיריית תל אביב- יפו וכיבוי הצלה מחוז דן: על פי החלטת בית המשפט צו הסגירה לתחנה המרכזית החדשה ייכנס לתוקף בתחילת דצמבר 2021

עיריית תל אביב-יפו ורשות הכבאות הודיעו לבעלי התחנה המרכזית כי ע"פ החלטת בית המשפט צו הסגירה לתחנה המרכזית החדשה ייכנס לתוקף בתחילת דצמבר 2021.

 

כזכור, התחנה המרכזית נמצאת בהליך משפטי בהיעדר רישיון. לצורך קבלת הרישיון על המחזיקים להשיג אישור לרישיון עסק או להיתר זמני ממספר גורמים: רשות הכבאות, משרד הבריאות,  המשרד להגנת הסביבה וכן יש צורך להשלים את מילוי הדרישות בנושא נגישות במבנה.

 

מאחר והנהלת התחנה המרכזית לא פעלה להשגת כלל האישורים ההכרחיים הנדרשים למבנה, העירייה נדרשת לסגירתה בהתאם לצו השיפוטי.

 

בדיון שהתקיים בשבוע שעבר בין גורמים מקצועיים מעיריית תל אביב-יפו והרשות הארצית לכבאות והצלה מחוז דן נדון נושא העדר אישור הרשות לכבאות והצלה לקניון התחנה המרכזית. רשות כבאות והצלה הבהירה כי אינה יכולה לתת אישור להמשך פעילות הקניון כל עוד ישנן כ-400 חנויות בבעלות פרטית אשר בתוכן נמצאים לכאורה חומרים דליקים ולא קיימים בהן סידורי בטיחות אש הולמים.

 

משכך הוחלט כי על פי החלטת בית המשפט לעניינים מקומיים שניתנה ביום 7.10.2021 ייסגר הקניון על כל חנויותיו והעסקים הפועלים בו, לרבות אלה הפועלים עפ"י רישיון כדין, ביום 5.12.2021.

 

מאחר והמעבר לקומות ממסוף התחבורה נעשית בפועל דרך הקניון עצמו, לא יתאפשר מעבר. המשמעות היא שכל עוד הצו בתוקף –  הן החנויות והן מרכז התחבורה הראשי יידרשו להפסיק את פעילותם.

 

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן