התיירות והתיירים חוזרים לתל אביב-יפו! עיריית תל אביב-יפו נרגשת לקראת שובם של התיירות והתיירים לעיר ללא הפסקה ונערכת עם שלל אטרקציות ומיזמים תיירותיים

התיירות והתיירים חוזרים לתל אביב-יפו! עיריית תל אביב-יפו נרגשת לקראת שובם של התיירות והתיירים  לעיר ללא הפסקה ונערכת עם שלל אטרקציות ומיזמים תיירותיים

החל מיום שני, 1 בנובמבר 2021, אישרה הממשלה את כניסתם של תיירות ותיירים הבינלאומיים למדינת ישראל, לראשונה מאז מרץ 2020, אז הוגבלה כניסתם בשל מגפת הקורונה. עיריית תל אביב-יפו מברכת על פתיחת השערים וערוכה לקבל את התיירות והתיירים בהתרגשות רבה.

 

עד אוגוסט 2021 נכנסו לישראל רק כ-209 אלף תיירים, מספר בלתי נתפס בהתחשב בעובדה שבשנת 2019 נכנסו למדינה מעל 4.5 מיליון תיירים שכ-75% הגיעו לבלות בתל אביב-יפו. באותה שנה, תל אביב-יפו נהנתה משיא כל הזמנים בלינות תיירים, בתנופה חסרת-תקדים של בניית מלונות חדשים ופרסום בין-לאומי נרחב בזכות תחרות האירוויזיון שהתקיימה בה. קפיצת-המדרגה התיירותית של העיר נבלמה בבת אחת בשנתיים האחרונות, כשנגיף הקורונה התפשט בארץ. למרות עצירה מוחלטת של התיירות הנכנסת לישראל, העירייה המשיכה ביתר שאת יחד עם משרד התיירות בקידום אטרקציות תיירותיות. כמו בכל הפרוייקטים ארוכי-הטווח שבניהולה, העירייה נערכה ל"יום שאחרי" ולחזרתה של התיירות, התורמת רבות לכלכלת העיר ולדמותה בעולם.

 

עם קבלת הבשורה מהממשלה על חזרת התיירות לישראל וכדי להיערך לאלפי התיירים שבתקווה יציפו את העיר נפתחו כל מרכזי המידע לתייר הפועלים כסדרם בעיר, כאשר 200 התיירים הראשונים שיגיעו יהנו מהפתעה מיוחדת. מרכזי המידע לתייר ממוקמים בכניסה לשוק הפשפשים ביפו (רחוב מרזוק ועזר); ברחוב הרברט סמואל; בשדרות רוטשילד; ובשרונה (רחוב אלוף אלברט מנדלר 11). סה"כ משרתות עמדות אלו יותר מ-150 אלף מבקרים בשנה, ומספקות מידע, הכוונה, מפות ואף שירותי תיירות בשלל שפות. בנוסף, הקימה עיריית תל אביב-יפו מערך סיורים באנגלית שיתקיימו בכל יום שבת בחודש נובמבר בשעה 11:00 ויספרו את סיפורם של יפו, נווה צדק, העיר הלבנה ושרונה.

 

בין האטרקציות והמיזמים החדשים שהוקמו בתל אביב-יפו בשנתיים האחרונות ניתן לבקר במוזיאון העם היהודי "אנו",  מוזיאון האשליות בנמל תל אביב, פארק המסילה המחבר בין נחלת בנימין לחוף הים, פעילויות שונות בשרונה- סיור במנהרה התת קרקעית, מסלול באולינג מתקופת הטמפלרים, חוברת לסיור עצמאי ב-3 שפות. כמו כן, מאז נחתמו "הסכמי אברהם", פועלת העירייה בשיתוף פעולה עם איחוד האמירויות ומקדמת סדנאות שירות לתייר והיכרות עם התייר האמירתי לבעלי תפקידים בעיר, סיורים יוקרתיים מתל אביב-יפו לירושלים ויעדים נוספים בישראל ועובדת על הקמת מיני סייט לתיירים מהאמירויות.

 

מבחינת בתי המלון בעיר, בשנתיים האחרונות נפתחו 951 חדרים חדשים ב-18 מלונות ברחבי העיר, שבין הבולטים שבהם סלינה, בובו; בראון Seaside; אסמבלאז'; מאייר האוס; וילה בראון; INK; סוהו ועוד. מלונות נוספים שצפויים להיפתח בשנים 2024-2021 הם קמפינסקי; 8 מלונות של רשת ישרוטל; מלונות של רשת בראון; מלון של רשת Meininger הגרמנית.

 

מידע נוסף לגבי שלל הפעילויות התיירותיות בעיר באתר התיירות של תל-אביב-יפו  www.visit-tlv.co.il

 

קרדיט תמונת הנושא: כפיר סיוון

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן