בשורה לתושבי תל-אביב יפו: (בקרוב) חניה בחינם בכחול לבן בכל העיר !

הקלת-מה לתושבים שסובלים ממצוקת חניה קשה: משרדי הממשלה אישרו את יוזמת העירייה, שנותנת להם יתרון על פני מבקרים חולפים בעיר.

לתושבי תל אביב-יפו מגיע מזל טוב: משרדי הממשלה אישרו היום (ב') את חוק העזר של עיריית ת"א – יפו על פטור מלא מתעריף חניה לתושבים החונים בכחול לבן ברחבי כל העיר. ההחלטה תיכנס לתוקף תוך מספר שבועות, עם פרסומה ברשומות והחלפת התימרור. על התאריך המדויק תימסר הודעה בהמשך.

האישור הינו שלב נוסף ברצף הקלות החניה לתושבי העיר, אשר החלו כבר בחודש ינואר השנה בהנחייתו של ראש העירייה רון חולדאי. בשלב א' של התוכנית הוכפל מספר החניונים בהסדר "קרוב לבית" וההנחה שניתנה לתושבים ב-62 חניונים עירוניים של אחוזת החוף הורחבה מ50% ל-75%. מטרת ההסדר החדש להקל על תושבי העיר הסובלים ממצוקת חניה קשה נוכח העובדה שתל אביב משמשת כמרכז עסקים ובילוי מטרופוליני.

ראש עיריית תל אביב-יפו אמר כי הפתרון האמיתי לבעיית החניה בעיר ממשיך להיות שימוש מוגבר בתחבורה הציבורית. "עם זאת, עד שמשרד התחבורה לא יספק מענה הולם לתושבי העיר ומבקריה בצורה של מערכת תחבורה ציבורית מטרופולינית יעילה, אנחנו בעירייה נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי להקל ולסייע", הוסיף.

בד בבד עם פעילות העירייה בתחום החניה, נמשכת הפעילות לעידוד השימוש בתחבורה הציבורית בעיר. עד כה סללה העירייה כ-54 קילומטרים של נתיבי תחבורה ציבורית וכ-120 קילומטרים של שבילי אופניים. בכל שנה בשנים הקרובות יושקעו כ-30 מיליוני שקלים בסלילת שבילי אופניים חדשים.

איזורי החניה המועדפת לתושבי הרחוב, ישארו בתוקף ללא כל שינוי מהמצב הקיים. כך שבין השעות 17:00 בערב ועד 9:00 בבוקר, או במהלך כל שעות היממה ברחובות המוגדרים לכך, תותר חניה רק לבעלי תו אזורי מתאים.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן