חזית סביבתית-חברתית חדשה לראשות עיריית ת"א

חזית סביבתית-חברתית חדשה לראשות ומועצת עיריית ת"א-יפו – "לתת לחיות-התנועה הירוקה"

סיעת "לתת לִחיות", בראשות עו"ד ראובן לדיאנסקי, חתמה השבוע על הסכם שיתוף פעולה עם מפלגת "התנועה הירוקה" במטרה לאחד כוחות לקראת ריצה משותפת למועצה ולראשות העיר תל אביב-יפו. הסיעה המשותפת תיקרא מעתה "לתת לִחיות-התנועה הירוקה" בראשות ראובן לדיאנסקי. בנוסף ללדיאנסקי, מכהנת כחברת מועצה מטעם הסיעה גם ד"ר חנה תמיר.

הסכם לתת לִחיות ומפלגת התנועה הירוקה-ראובן לדיאנסקי ואלון טל. צילום: רונן מחלב

במעמד החתימה על ההסכם וההכרזה על החזית נכחו שר הפנים לשעבר עו"ד אברהם פורז ופעילים מרכזיים של שתי התנועות. מדובר בהסכם פוליטי ראשון מסוגו בתל אביב-יפו, במסגרתו חוברים שני הגופים במטרה ליצור כוח סביבתי-חברתי חדש אשר יפעל למען הסביבה, הירוק, הטבע העירוני, החברה, החינוך, המינהל התקין, זכויות בעלי החיים ולמען איכות חיים טובים יותר בתל אביב-יפו..

עו"ד ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר תל אביב-יפו ויו"ר "לתת לִחיות": "אני גאה על כך שלתת לִחיות ומפלגת התנועה הירוקה מכריזים היום על שותפות פוליטית שמבוססת על אידיאולוגיה ועל עקרונות של פוליטיקה אחרת. בכוונתנו להביא לכך שבבחירות הקרובות, שיערכו בעוד קצת יותר משנה, נוכל להציג בפני תושבי העיר תל אביב-יפו אלטרנטיבה סביבתית-חברתית ראויה. מטרתנו היא להביא לכך שהחזית שלנו תזכה בלפחות 6 מנדטים למועצת העיר. "

מפלגת התנועה הירוקה מודיעה כי היא תומכת בראובן לדיאנסקי לראשות העיר. עו"ד ראובן לדיאנסקי על החלטתו להתמודד לראשות העיר: "אחרי חמש עשרה שנות כהונה של ראש העירייה הנוכחי אני מביא איתי מנהיגות רעננה, שאפתנית וחזקה אך גם רגישה וקשובה לבני אדם. מנהיגות דומיננטית ויצירתית שגם יודעת לנהל דיאלוג ישיר עם הציבור. מנהיגות אזרחית שמכירה את בעיותיה ואת צרכיה של העיר ומחויבת באופן אישי לתושביה. תל אביב זקוקה למהפך בשלל תחומים שהוזנחו. מהפך שישים את בני האדם, החברה והסביבה במרכז – ואת זה אני מתחייב לעשות".

יו"ר מפלגת "התנועה הירוקה", פרופ' אלון טל: "אנו מברכים על המהלך הנוכחי ורואים בו חלק מתהליך ההתחזקות וההתרחבות של התנועה הירוקה במועצות הערים בכל רחבי הארץ. אני מאמין בחיבור הטבעי הזה בינינו ובין לתת לִחיות ורואה בראובן לדיאנסקי כאיש המתאים ביותר להוביל את החזית הסביבתית-חברתית שאנו משיקים היום.

אנו עובדים כעת על הכנת יוזמות משותפות ראשונות של סניף תל-אביב של התנועה הירוקה עם סיעת "לתת לחיות", בין היתר בטיפול במצוקת זיהום האוויר בעיר ובפיתוח הטבע העירוני. שיתוף הפעולה החדש בתל-אביב יביא בשורה לכל תושבי העיר, אשר מאסו בהתנהלות הנוכחית של עיריית תל-אביב והעומד בראשה. אני משוכנע שנזכה לתמיכה ציבורית רחבה בבחירות הקרובות".

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן