האם רון חולדאי ועיריית ת"א מפחדים מגרפיטי המחאה של תושבי שכונת שפירא? נמחקו כתובות הגרפיטי שאיירו התושבים על גדרות פרוייקט "גני שפירא"

החיכוכים בין עיריית תל-אביב לתושבי ופעילי שכונת שפירא ממאנים להסתיים. כפי שדיווחנו כאן באתר בכתבה שעסקה בנושא פרוייקט "גני שפירא" והגדרתו כדיור בר-השגה, בסוף השבוע האחרון יצאו פעילי ותושבי השכונה לארוע מחאה ודאגו לאייר את מחאתם בצורה ציורית בהפנינג גרפיטי שכונתי על גדרות הפרוייקט שהוקמו בלב השכונה.

בשעות האחרונות הסתבר כי ככל הנראה עיריית תל-אביב לא ראתה בעין יפה את מחאתם המקורית של התושבים ומישהו דאג להגיע למקום ולמחוק את האיורים מהגדרות.

כך כתבה לפני שעה קלה בפייסבוק של עיריית ת"א תושבת השכונה:

"רון חולדאי, טייס לשעבר, מנהל בית ספר לשעבר, ראש עיר בהווה, פוחד ממחאה של ילדים. אחרת איך אפשר להסביר את הפועל שהגיע הבוקר עם פח צבע אפור דוחה למתחם המגודר בשכונת שפירא ומחק את הגרפיטי שציירו ילדי השכונה בשבת כמחאה על גזל השטח הציבורי הפתוח

לטובת השיכונים המיוחצנים שלו? עכשיו האנשים השקופים של שכונת שפירא גם מחוקים. ומעט הצבע שהבאנו ללב הפצוע של השכונה נמחק גם הוא. כי הצבע, כידוע, הוא אויבה הגדול של העריצות. העריצות אוהבת אפור."

מאד ייתכן שלא נאמרה המילה האחרונה וקיימת סבירות שבמוצ"ש הקרובה שוב יגיעו למקום תושבי השכונה להפנינג מחאה מחודש.

להלן קישורים לכתבות שנערכו באתר בנושא, אנו נמשיך לעקוב ולדווח:

https://www.south-tlv.co.il/article4100

https://www.south-tlv.co.il/article3374

 

התמונות באדיבות וועד פעילי השכונה – דף הפייסבוק.

 

בשבוע שעבר בכתבה

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן