יוזמה חדשה של האתר הקהילתי של שכונות דרום תל-אביב : סיור וירטואלי בשכונות דרום תל-אביב !

מתי לאחרונה יצא לכם להגיע ולהסתובב בשכונות דרום ת"א ? מתי עברתם ברחובותיה של שכונת נווה שאנן הוותיקה בדרככם לתחנה המרכזית ? לרבים מאיתנו שכונות דרום ת"א ואזור התחנה המרכזית הם זיכרונות של תקופה אחרת, כמו שנאמר בשיר במפורסם של להקת טיפקס "הייתי יורד בתחנה הישנה, והיא היתה לי מדינה אחרת"… (כנראה שגם היום היא סוג של מדינה אחרת).

מהיום באמצעות טכנולוגיית google-street-view אתם יכולים לטייל בתחנה המרכזית וברחובות שכונות דרום תל-אביב מהכורסא מול המחשב בחדר הממוזג מבלי באמת להגיע למקום ! מה שבטוח שדרום תל אביב של היום היא לא מקום שנעים להסתובב בו. הסיור אינו כולל את המדרחוב של נווה שאנן כי לשם לא התאפשר להגיע ולצלם מסיבות מובנות.

התמונות צולמו לפני למעלה משנה כך שברור לכולנו שהמצב של היום הוא גרוע הרבה יותר, ובשעות הערב והלילה גם סיור וירטואלי הופך למסוכן ומחריד…

בתמונה הבאה אתם כבר בשכונת נווה שאנן בתל אביב – לחצו עליה עם סמן העכבר ותטיילו

View Larger Map

סמן העכבר על התמונה ילווה בעיגול בהיר. באמצעות העכבר ולחצן שמאלי תוכלו פשוט להצביע על נקודה בתמונה וללחוץ עליה וכך תנוע לעבר הנקודה. כמו כן בלחיצה קבועה על לחצן שמאלי והזזת העכבר באותו הזמן תוכלו להסתובב 360 מעלות ולשנות כיוון, כך בעצם תוכלו לנוע לכל נקודה ברחוב ואף לעשות זום לתמונות (אפשר לנוע גם כנגד התנועה בכביש, אין כאן שוטר וירטואלי שייתן לכם דו"ח :-)), ניתן גם להשתמש בעיגול הכיוונים בצד שמאל למעלה על גבי התמונה.

מומלץ במהלך הסיור ללחוץ play ולשמוע שיר מדהים ונוסטלגי שמזכיר נשכחות ומעביר ברבים מאיתנו צמרמורת בכל פעם מחדש שהוא מתנגן… (לפחות בי, כמי שיצא לו להסתובב רבות ברחובות נווה שאנן בצעירותו) 

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן