במבצע "סוף הקיץ" של רשות המיסים בוקרו כ- 150 עסקים בתל-אביב

משרד השומה תל-אביב 1 ערך ביום חמישי האחרון את מבצע "סוף הקיץ", במהלכו בוקרו 147 עסקים בתל אביב – יפו. בהם מספרות ומכוני יופי, בתי קפה ומזנונים, מינימרקטים, קיוסקים, עסקים לחומרי בניין, בתי מרקחת, בתי דפוס, שיפוצים ואתרי בניה, חנויות מחשבים ובעלי מקצועות חופשיים. ב- 16% מהעסקים שבוקרו נמצא כי בעלי העסק לא רשמו הכנסות או לא ניהלו ספרים כנדרש.

בביקורת במסעדה ביפו התגלה כי לא נרשמו הכנסות בסך של כ- 5,000 ₪. בקניית הביקורת של המבקרים הם ראו שהכסף שהם שילמו למלצר, מועבר לעובד אחר במסעדה שעמד מאחורי הקופה, וזה הכניס את הכסף למגרה מתחת הקופה, מבלי להדפיס בקופה הרושמת. בביקורת התבקש העובד לפתוח את המגירה, שם נמצאו המזומנים, שלא נרשמו בקופה.

בביקורת במספרה בתל אביב התגלה כי הרישום האחרון בספרים היה ב- 28/8/12, בעל המספרה הסביר כי העסק בשיפוצים, הוא עובד בקומה העליונה ופנקס החשבונות נמצא בקומה התחתונה. ביומן הזמנות במכון יופי תועדו שישה לקוחות ששילמו סך של מעל 1,000 ₪, מבלי שהוצאה חשבונית/קבלה. בעלת המכון הסבירה כי היא רושמת את ההכנסות עפ"י הלקוחות ביומנה רק בסוף השנה. ושני רצפים שלא רשמו הכנסות נימקו בכך שהם עובדים שנים רבות בתחום ללא תיק במס הכנסה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן