הנהלת עיריית תל-אביב-יפו אישרה אמש, יום א', 11/11/12, את צו הארנונה לשנת 2013

הנהלת העירייה, בישיבה משותפת עם ועדת הכספים, אישרה הערב את צו הארנונה לשנת 2013, והעבירה אותו לאישור מועצת העיר * גם השנה הוצע להכפיל את תעריפי הארנונה לדירות מגורים ריקות שלא נעשה בהן שימוש תקופה ארוכה * לא יועלו תעריפי הארנונה מעבר לעדכון חלקי של המדד, כמחויב בחוק * תשלום הארנונה הדירתי בעיר תל-אביב-יפו הוא בין הנמוכים בקרב הרשויות בישראל

הנהלת העירייה, בישיבה משותפת עם ועדת הכספים, אישרה הערב את צו הארנונה לשנת 2013, והעבירה אותו לאישור מועצת העיר, אשר תתכנס ב-26.11.12. העירייה החליטה שלא להעלות את תעריפי הארנונה, מעבר לעדכון חלקי של המדד כמחויב על פי חוק, בשיעור של 2.3%.

כמו כן, לאחר שבשנה שעברה לא התקיים שינוי חקיקתי בנושא, גם השנה תובא לאישור מועצת העיר יוזמת העירייה להכפלת תעריפי הארנונה לדירות מגורים ריקות, שלא נעשה בהן שימוש תקופה ארוכה. זאת מתוך מגמה לעודד השכרת דירות אלה, ובכך להגדיל את היצע הדירות בעיר.

עיריית תל-אביב-יפו לא העלתה באופן ריאלי את תעריפי הארנונה במשך שנים רבות, מעבר לעדכון הנדרש בחוק. בשנת 2011 החיוב הממוצע למבני מגורים עמד על 42.20 ₪. יצויין כי בשנת 2010, תשלום הארנונה למגורים בעיר (תעריף משוקלל) היה הנמוך ביותר מבין 9 הערים הגדולות ועמד בממוצע על 41.29 ₪ למ"ר.

השוואת ממוצעי תעריפי חיוב מגורים בין הרשויות לשנת 2010

המידע מאתר העירייה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן