חדש – אתר אינטרנט יחודי לתל אביב יפו והמיועד לתיירות נכנסת

אתר אינטרנט חדש לתל-אביב-יפו עולה לאוויר ביוזמת משרד התיירות, עיריית תל-אביב-יפו והתאחדות המלונות תל-אביב; האתר מיועד לתיירות נכנסת ויהווה פלטפורמה שיווקית ותדמיתית לשוק הבין-לאומי

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "תל-אביב מהווה עוגן משמעותי במוצר התיירותי בישראל ומוסיפה גיוון רב לאתרים הרבים הקיימים בארץ. כ- 70% מהתיירים המגיעים לישראל מבקרים בה, והיא נחשבת על ידי רבים כאחת מערי הבילוי המובילות והאטרקטיביות ביותר בעולם. תל-אביב מתחרה כיום מבחינה תיירותית עם הערים המובילות באירופה ונבחרה לאחרונה גם על ידי אתר האינטרנט של מדריך הטיולים הפופולרי "לונלי פלנט" כעיר מועדפת לבילוי".

ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי: "ראוי ונכון שכל תייר פוטנציאלי בעולם ידע מה אומר על תל-אביב-יפו מי שמבקר אצלנו ואת מה שאנו כולנו כבר יודעים – שתל-אביב-יפו היא עיר מדהימה ומפתיעה שלא רק כיף לחיות בה אלא גם לבקר בה. התיירות לעיר היא גם תיירות למדינת ישראל ולקידומה יש יתרונות ברורים כמו הגדלת מקומות התעסוקה ופריחה כלכלית ולכן חשוב מאוד לחשוף את החוויה התיירותית המיוחדת והעשירה שמעניקה תל-אביב-יפו, וכך אנו עושים".

אמש השיקו משרד התיירות, עיריית תל-אביב-יפו והתאחדות המלונות תל-אביב אתר אינטרנט חדש לשיווק תל-אביב ברחבי העולם. המיזם, בשיתוף התאחדות מלונאי תל-אביב ונציגי הקהילה הגאה בעיר, נועד לחשוף בפני תיירים את האפשרויות התיירותיות והתרבותיות הרבות הקיימות בתל-אביב.

האתר ששמו Visit Tel Aviv Yafo, בכתובת www.visit-tel-aviv-yafo.com, מציע מידע על האירועים התרבותיים בעיר, חיי הלילה, אטרקציות תיירותיות, מסעדות, מוזאונים, חדשות מקומיות ועוד. בשלב הראשון יעלה האתר באנגלית, ולאחר מכן יושק גם בצרפתית, ברוסית, בגרמנית ובאיטלקית.
בניית האתר ופיתוחו הם פרי של עבודה שנעשתה בחודשים האחרונים, בהתאם לתכנית העבודה של מינהל השיווק במשרד התיירות לשנת 2012 ובמסגרת פרויקט שיווק תל-אביב בשיתוף העירייה. בקידום האתר ברחבי העולם יושקעו כ-2 מיליון שקלים.

במסגרת פעילות ההשקה הפיקה עיריית תל-אביב-יפו סרטון בשם "Tel Aviv Urban Symphony" המציג את החיים ללא הפסקה בתל-אביב-יפו.

בשנה האחרונה השקיע משרד התיירות כ- 50 מיליון שקלים בשיווקה של תל-אביב-יפו בעולם, תוך מיצובה בדומה לערי תיירות מובילות בעולם, כעיר מודרנית של בילוי, אמנות, היסטוריה, נופש, ארכיטקטורה, קולינריה, תיירות גאה ועוד. הקידום נערך על ידי פרסום ייעודי ומשולב בתקשורת הארצית והמקומית במדינות שונות. כמו כן נערכות פעולות יחסי ציבור, אירוח מעצבי דעת קהל וגורמי תקשורת כדי לחשוף המוצר והנישות השונות הגלומות בו.

המידע באדיבות אתר עיריית תל אביב.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן