בלעדי לאתר: 'אוהבים את תל אביב – מצילים את השכונות'; בקרוב סיעה חדשה שתרוץ למועצת העיר

עכשיו זה כמעט רישמי, בבחירות המוניצפליות הקרובות בתל אביב תהיה סיעה חדשה עצמאית א-מפלגתית שתקרא תיגר על ההזנחה המתמשכת של דרום תל אביב

אמש בשעות הערב המאוחרות נפגשו לראשונה מספר פעילי שכונות מרכזיים מדרום תל אביב יחד עם קבוצת תושבים נוספת מרחבי העיר במטרה לקדם הקמתה של סיעה חדשה אשר תתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר במטרה "להציל את דרום תל אביב" כפי שהם מגדירים זאת.

מדובר בהתארגנות שקרמה עור וגידים בחודשים האחרונים ונועדה ליצור במועצת העיר כוח אשר ימנע וימחוק אחת ולתמיד את הפערים ההולכים וגדלים בשנים האחרונות בין צפון העיר לדרומה.

בין היעדים המרכזיים אותם מתכוונת הסיעה החדשה להציב ניתן למנות: קידומן של פעולות מטעם העירייה על מנת לפנות את עשרות אלפי המסתננים משכונות הדרום, צמצום הפער הבלתי נסבל בין דרום העיר לצפונה בתחום החינוך, טיפול מיוחד במבנה התחנה המרכזית וקידום פרויקטים של התחדשות עירונית ודיור בר השגה בשכונות.

בקרב חברי ההתארגנות תמימות דעים כי כיום כביכול יש ראש עיר אחד ועירייה אחת לתל אביב אולם במציאות קיימות בתל אביב שתי ישויות נפרדות, האחת בצפונה של העיר והשניה בדרומה והדבר בא בין היתר לידי ביטוי באי אכיפתם של חוקי רישוי עסקים, בפערים בחינוך ובתשתיות ובהקצאה לא שיווינית של המשאבים והכספים בין חלקיה השונים של העיר, כך שלטענתם הסיכוי ליצור שיוויון בין חלקיה השונים של העיר שואף לאפס.

התארגנות שבאה מתוך תיסכול וייאוש מתמשך של תושבי דרום העיר

ראוי לציין כי החברים בהתארגנות באים עם השקפות עולם פוליטיות מגוונות. לטענתם הדאגה לאחדות ושלמות העיר היא היעד המרכזי והגורם המאחד את כולם בהתארגנות החדשה. לדבריהם אין כיום במועצת העיר ייצוג הולם של חברי מועצה שמחוייבים ודואגים במסירות לתושבי דרום העיר והמציאות הקשה בשטח היא ההוכחה לכך.

בסיום הערב היו בקרב המארגנים כאלה שאמרו  כי עוד צפויים לנו מהלכים מעניינים בקרוב וכי סיעתם החדשה הולכת להיות הפתעת הבחירות המוניציפליות של 2013.

כפי הנראה במהלך השבועיים הקרובים ייבנו המהלכים לקראת חשיפתה של הסיעה החדשה, מטרותיה, הרכבה והמצע עימו היא מתכוונת להתמודד בבחירות.

נמשיך לדווח בהמשך.

מבין הסיעות הרשומות מטה, מי לדעתך תייצג נאמנה את צרכי תושבי דרום העיר תל אביב יפו?

צפה בתוצאות

Loading ... Loading ...
Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן