כנס פעילי שכונות בדרום תל אביב: הגיע הזמן שבמועצת העיר יהיה מי שידאג לשכונות !

בהמשך לידיעה אותה דיווחנו באתר על התארגנות פעילי שכונות בדרום תל אביב להקמתה של סיעה שתרוץ לבחירות הקרובות למועצת העיר תל אביב, נערך אמש עם צאת השבת מפגש פעילים נוסף על מנת לקדם את המהלך.

במפגש נטלו חלק למעלה מ-30 תושבי דרום תל אביב מקריית שלום, יד אליהו, ש.התקווה, יפו, נווה עופר, שפירא, נווה שאנן, כפר שלם, פלורנטין ונווה צדק, מתוכם פעילי שכונות מרכזיים.

במהלך הדיון שנערך הובעה מצד כל המשתתפים ההסכמה כי איחוד כוחות של כלל שכונות דרום תל אביב תחת רשימה מאוחדת עצמאית וא-מפלגתית בעת הזו הוא צורך בלתי נמנע ויש לעשות כל מאמץ לשם כך.

לטענת המשתתפים אין כיום במועצת העיר ייצוג הולם של שכונות דרום תל אביב ואין מי שדואג לאינטרסים של תושבי הדרום: "חלק ממי שאמורים לייצג את תושבי הדרום שותפים להזנחה וההפקרה המתמשכת של דרום העיר וחלק אחר פשוט לא מתפקד. לראיה המצב בשטח בכל תחומי החיים, החל מבעיית השוהים הבלתי חוקיים שהציפו את השכונות, חוסר בפיקוח ואכיפה של חוקי הרשות על המתרחש בדרום העיר, בטחון אישי בשפל המדרגה ופערים בלתי סבירים בחינוך ורווחה שנובעים בין היתר ממדיניות של אפליה מכוונת ועוד".

במהלך השבוע הקרוב צפויה להיערך פגישת המשך בה יטלו חלק מובילי ההתארגנות וזאת על מנת לקדם מהלכים קונקרטיים להקמת הסיעה והתארגנות לקראת הבחירות הקרבות. בין היתר צפויים המשתתפים לקבוע קווים מנחים לעיצוב מצע מוסכם, לגבש את איוש הרשימה ולהקים תשתית של פעילים שיסייעו בשטח.

בסיכומו של ערב המפגש הוכתר על ידי המארגנים כהצלחה. למרות מזג האוויר הסוער הייתה נוכחות רבת משתתפים, בקרב הנוכחים הייתה תמימות דעים במרבית הנושאים שעלו לדיון, וכל משתתפי המפגש (שחלקם שמע בפעם הראשונה על ההתארגנות) הביעו את רצונם להשתתף בעשיה ולקדם את המהלך.

בשלב זה הוקמה ברשת החברתית קבוצה בשם "סיעת דרום תל אביב" אליה ניתן לצרף תומכים.

האתר הקהילתי ימשיך לדווח ולעדכן.

מבין הסיעות הרשומות מטה, מי לדעתך תייצג נאמנה את צרכי תושבי דרום העיר תל אביב יפו?

צפה בתוצאות

Loading ... Loading ...
Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן