עיריית תל-אביב-יפו תוסיף סייעות בכל גני הילדים לגילאי 3

לקראת שנת הלימודים תשע"ד, תקצה עיריית תל-אביב-יפו סייעת נוספת בכל גני הילדים, שבהם לומדים ילדים בגילאי 3, בנוסף לצוות הקיים (גננת וסייעת בכל כתת גן). המהלך נועד להקל על קליטתם של הילדים במערכת החינוך העירונית בגן ולסייע בתהליך הגמילה מחיתולים. מדובר בתוספת של כ-150 סייעות, שגיוסן ייחל בימים הקרובים, והעסקתן תימשך מספר חודשים, עד לקליטתם המוצלחת של הילדים, והשלמת תהליך גמילתם מחיתולים.

יוזמה זו מהווה מהלך משלים לקליטת ילדים בגילאי טרום-טרום חובה בגני הילדים העירוניים. בשנים האחרונות עושה העירייה מאמצים אדירים לתת מענה לכל ילדי העיר בגילאי 3, עקב הגידול העקבי במשפחות צעירות המבקשות להתגורר בעיר, ולנוכח יישום המלצות ועדת טרכטנברג.

עיריית תל-אביב-יפו משקיעה למעלה מ-200 מיליון שקלים במבצע בינוי ושיפוץ כתות גן חדשות. בחודשים הקרובים תשלים את הכשרתן של כ-70 כתות גן חדשות לקראת שנה"ל תשע"ד, המתווספות ל-40 הכתות שנבנו לקראת שנת הלימודים החולפת (תשע"ג). בשנת הלימודים הקרובה יצטרפו לגני הילדים העירוניים למעלה מ-3,000 ילדים חדשים, וכלל הנרשמים שובצו בגנים העירוניים. בכך מקדימה העירייה בשנה את לוחות הזמנים שנקבעו על ידי משרד החינוך.

ראש העירייה, רון חולדאי: "אנו רואים את עצמנו מחויבים לספק חינוך ממלכתי ציבורי איכותי לכל ילדי העיר, החל מגילאי 3, ומשקיעים בכך מאמצים ומשאבים עצומים. אני שמח שבזכות התגייסותם של כלל אנשי העירייה למשימה, אנחנו מצליחים לעמוד ביעדנו, להקדים את לוחות הזמנים ואפילו להקצות משאבים נוספים להקלה על השתלבותם של ילדי הגיל הרך במערכת החינוך העירונית".

המידע מאתר העירייה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן