הושלמה היערכות המשטרה ליום הבחירות

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, התייחס להיערכות משטרת ישראל לבחירות הארציות, שיתקיימו מחר (שלישי), ה-17 במרץ. "יש לנו תפקיד חיוני ומהותי לשמור על חוסנה הדמוקרטי של מדינת ישראל ועל צביונה הדמוקרטי", הדגיש המפכ"ל. "כפי שפעלנו לאורך השנים, נמשיך לשמור על תהליך הבחירות ללא מורא וללא משוא פנים, והאתגר הוא גדול".

אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרסו מחר לאורכה ולרוחבה של ישראל במטרה להבטיח הליך בחירות תקין ולשמור על הסדר הציבורי במרכזי הבילוי, בכבישים וכאמור בקלפיות השונות. היערכות גבוהה זו, המוגדרת כמבצע לאומי "מועד 2015", תחל עם בוקר יום הבחירות, תמשיך גם אחרי ספירת הקולות ועד להקמת הממשלה החדשה. השוטרים יוצבו לצד כל הקלפיות (למעלה מ-10,000 במספר), בדגש על מרכזים בעלי פוטנציאל חיכוך. בנוסף יתוגברו הסיורים וכן מוקדי החירום.
"אנחנו נמצאים כעת בישורת האחרונה לקראת המטרה שהצבנו לעצמנו – לעבור את יום הבחירות תוך שמירה על החוק ועל הסדר הציבורי, כפי שאנחנו עושים כל העת", הסביר רנ"צ דנינו. "עלינו לתת אפשרות לכל אזרח להצביע בהליך בחירות תקין ולמנוע עבירות פליליות בתוך הקלפיות, מחוץ לקלפיות וברחבי המדינה".
בשל הצפי למספר רב של מטיילים ברחבי הארץ ועומס באתרי הבילוי, הפארקים, מרכזי הנופש והקניות צפויים עומסי תנועה. מוקד אגף התנועה יעדכן את הציבור בדבר עומסי תנועה חריגים. מומלץ להיות קשובים לאמצעי התקשורת.
הציבור מתבקש לנהוג באחריות ולגלות ערנות, ולהתקשר אל מוקדי 100 בכל עת בה עולה חשד כנגד אדם או חפץ חשוד.
הכתבה באדיבות אתר משטרת ישראל.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן