מהפכת ניפוק התרופות של סופר-פארם יוצאת לדרך: תרופות מרשם עד הבית

תספק תרופות מרשם עד הבית למבוטחי שלוש קופות החולים המובילות

החל מהשבוע, מבוטחי קופות החולים כללית מכבי ומאוחדת יוכלו להזמין תרופות מרשם באתר בסופר-פארם אונליין ולקבל אותן במשלוח עד הבית או באיסוף עצמי מהסניף הקרוב לביתם

מהפכת ניפוק התרופות של סופר-פארם יוצאת לדרך: החל מהשבוע, למעלה מ-90% מהציבור הישראלי, מבוטחי קופות החולים –כללית, מכבי ומאוחדת – יוכלו להזמין תרופות מרשם דרך אתר סופר-פארם אונליין ולקבלן במשלוח עד הבית או באיסוף עצמי מהסניף הקרוב לביתם בהתאם לבחירתם. זאת ללא צורך להמתין בבית המרקחת לליקוט התרופות. רוקחי הרשת יעניקו מענה רוקחי Online למטופלים עם שאלות נוספות, מטופלים שנוטלים את הטיפול התרופתי בפעם הראשונה ולכל המעוניין.

תהליך ההזמנה כולל מספר שלבים פשוטים. כל שצריך הוא להיכנס ללשונית בית המרקחת באתר סופר-פארם אונליין וללחוץ על תרופות מרשם. בהזנת מספר תעודת זהות וטלפון נייד, ישלח ללקוח קוד מזהה חד פעמי אותו יידרש להזין באתר. הלקוח יוכל לבחור האם לאסוף את התרופה באחד מ-256 סניפי סופר-פארם בפריסה ארצית או לקבל משלוח עד הבית בהזנת כתובת המגורים. בכל הזמנה מעל 249 שקלים משאר מוצרי סופר-פארם המשלוח ניתן ללא עלות, בסכום הנמוך מכך המשלוח בעלות של 29.90. בנוסף ניתן להזמין תרופות באיסוף עצמי אקספרס, מהסניף הקרוב לבית הלקוח, תוך שלוש שעות ללא עלות.

המחיר המוצג ללקוח כולל את הנחת קופת החולים, במידה וקיימת כזאת והתשלום מתבצע בכרטיס אשראי (לקוחות כללית יוכלו לשלם באמצעות הוראות הקבע לקופה). קבלת התרופות, באיסוף עצמי ובמשלוח, תתבצע בהצגת תעודה מזהה בלבד. האיסוף/קבלת המשלוח תתבצע על ידי מקבל המרשם. בנוסף, בעת ההזמנה ניתן למנות מיופה כוח שיאסוף התרופות או יקבלן במשלוח בהצגת תעודה מזהה המשלוחים מתבצעים על גבי רכבים ייעודיים מבוקרי טמפרטורה לשילוח בטוח של התרופות. כלל תרופות המרשם זמינות למשלוח ואיסוף עצמי למעט תרופות נרקוטיות, תרופות המאוחסנות בקירור והכנות רוקחיות.

איסוף/משלוח התרופות אפשרי למחזיקי מרשם דיגיטלי בלבד. איסוף עצמי יתאפשר תוך כשלוש שעות מרגע ההזמנה והמשלוח יגיע עד הבית ביום למחרת ובהתאם למדיניות המשלוחים של רשת סופר-פארם.

בשנה שעברה השיקה רשת סופר-פארם שירות מענה רוקחי בצ'אט עם רוקחי הרשת באתר "סופר-פארם אונליין". השירות בצ'אט ניתנים ללא עלות וזמינים לכלל הציבור הרחב, ללא צורך בהשתייכות לקופת חולים או במתן פרטים מזהים. השירות פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות  9:00-21:00 וביום שישי בין השעות 09:00-13:00. הצ'אט מספק מענה מהיר לצרכיהם השונים של הלקוחות, ולהתמודדויות יום יומיות לדוגמת חום גבוה בקרב ילדים, שילוב בין תרופות שונות, תוספי תזונה מומלצים וכדומה.

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: "עמלנו רבות על מנת להביא את הבשורה בהקדם האפשרי וזאת בכדי להקל מעט על ציבור לקוחותינו המתמודדים עם שלל מחלות החורף. כבר החל מהשבוע, ניתן להזמין תרופות ולקבלן עד הבית. מדובר במהפכה שירותית עבור מגוון רחב של לקוחות, מבוגרים, הורים לילדים, חולים העושים שימוש בטיפול תרופתי קבוע וכל מי שמתקשה להגיע לסניף. בית המרקחת הוא ליבה הפועם של רשת סופר-פארם ואנחנו עובדים בכל עת לשפר ולשדרג את השירות".

קרדיט תמונת הנושא: חן גלילי

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן