החלה ההרשמה לכנס הפעילים השנתי של תנועת "ישראל שלי" שיתקיים ב-4/3/13

תנועת "ישראל שלי" תקיים בשני, כ"ב באדר, 4/3/13, באולם נופים במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב את הכנס השנתי של פעיליה תחת הכותרת "עושים ציונות".
עיקר הכנס יעסוק בנושא ההסברה ברמה המדינית לאומית ובמהלכו ישא דברים ד"ר יועז הנדל, לשער ראש מטה ההסברה במשרד ראש הממשלה.
הכניסה לכנס חופשית אך מחייבת הרשמה מראש דרך אתר התנועה.
ישראל שלי היא התנועה הלאומית-ציונית הגדולה בארץ.
מעל 94,000 חברי ישראל שלי עושים פעולות קטנות וגדולות למען הציונות באופן יומיומי.
מפיצים מידע, מפגינים, מתקשרים לנבחרי הציבור ועוד.

רקע על תנועת "ישראל שלי" מתוך אתר ויקיפדיה:
ישראל שלי היא תנועה ישראלית, המגדירה את עצמה כתנועה לעשייה ציונית המשתייכת למחנה הלאומי. התנועה מקיימת פעולות מחאה, פועלת להפצת תכנים פרו ישראליים ומגיבה על התבטאויות נגד מדינת ישראל ונגד חלקים בחברה הישראלית‏. התנועה הוקמה בתחילת שנת 2010 על ידי איילת שקד ונפתלי בנט, וכיום (2012) עומדים בראשה שרה העצני-הכהן ושחר קוטינסקי.
התנועה הוקמה בתחילת שנת 2010 על ידי איילת שקד ונפתלי בנט, שעבדו יחד קודם לכן בלשכתו של בנימין נתניהו בעת שכיהן כיושב ראש האופוזיציה. התנועה משתפת פעולה עם מועצת יש"ע מבחינה לוגיסטית ובתחום ההסברה.
בשנת 2012 פרשה איילת שקד מתפקיד יו"ר התנועה על מנת להצטרף להתארגנות פוליטית עם נפתלי בנט, "ישראלים". ההתארגנות החדשה חברה כעבור זמן קצר למפלגת הבית היהודי.
התנועה עוסקת בפעילות יחסי ציבור והסברה ברשת האינטרנט בכלל וברשתות חברתיות בפרט. לתנועה פעילות רחבה בדפי הפייסבוק שלה שקיימים בשפות עברית, אנגלית, רוסית וערבית. לדף התנועה בעברית בפייסבוק רשומים מעל 90,000 משתמשים, מתוכם כ-60% מתחת לגיל 24, ולדף באנגלית מעל 25 אלף.
התנועה מארגנת גם פעולות מחאה ציבוריות והפגנות כנגד פעילות שלדעתה מהווה ‘דה-לגיטימציה’ למדינת ישראל מצד חוגי שמאל קיצוניים וגורמים בינלאומיים, ואף "טרור שקט", וכן נגד פעילות שנתפשת על ידה כאנטי ציונית, באקדמיה ובמקומות אחרים.
בשנת 2011 החלה התנועה לפתוח סניפים מקומיים ברחבי ישראל, ולה סניפים בחיפה, רעננה, טבריה, באר שבע, מודיעין, ראשון לציון, וגבעת שמואל.
התנועה ניהלה קמפיין ציבורי לשינוי אופי תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל בטענה שהתחנה נשלטת על ידי אנשי שמאל, אינה מתייצבת לימין חיילי צה"ל בעת מלחמה ומשמשת כבמה לחמאס, לאנשי שמאל הפועלים נגד חיילי צה"ל, לאנרכיסטים ולגורמים רדיקליים אחרים.
ב-29 ביולי 2011 הודיעה התנועה על תמיכתה במחאת האוהלים אך הסתייגה מכך שבין ראשי המחאה נמצאים סרבני גיוס וכאלה שהוגדרו על ידה כאנשי שמאל פוסט-ציונים היוצאים בגלוי נגד חיילי צה"ל‏[10]. ב-3 באוגוסט השתתפו פעילי התנועה בהפגנה של כמה מאות פעילים, שהתקיימה ליד המאהל בשדרות רוטשילד יחד עם תנועות אם תרצו, בני עקיבא ופעילי ימין שקראו להורדת יוקר המחייה תוך שהם מביעים תמיכה בבנימין נתניהו ובחוק הוד"לים. ב-1 בספטמבר חשפה התנועה בכלי התקשורת שדפני ליף חתמה בשנת 2002 על "מכתב השמיניסטים" שהודיעו על סירובם "להיות חיילים של הכיבוש".
החל משנת 2011, עם עליית מספר המסתננים ומהגרי העבודה לארץ, עוסקת התנועה בהגברת המודעות הציבורית לתופעה וקיימה הפגנה עם ועד תושבי דרום תל אביב מול מצודת זאב, בדרישה מהממשלה לשים סוף לזרם המסתננים‏.
התנועה מקדמת את תוכניתו של נפתלי בנט להחלת הריבונות הישראלית על שטחי C ביהודה ושומרון, והפיכת כחמישים אלף פלסטינים הגרים בהם לאזרחי ישראל.
לפי אתר התנועה באינטרנט, העקרונות והיעדים של התנועה הם:
שמירה על צביון מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, והתנגדות לתפיסה שעליה להפוך ל’מדינת כל אזרחיה’.
חיזוק של אזרחים ערבים הרוצים בטובת ישראל, תוך כדי נחישות אל מול "גיס חמישי" והחלת חובת גיוס על הציבור הערבי‏.
תגבור לימוד ערכי ציונות ויהדות במערכת החינוך.
התנגדות ל"התערבות-יתר" מצד מערכת המשפט (ובמיוחד בית המשפט העליון) בקביעת צביונה של המדינה.
הגנה על חיילי צה"ל מפני תביעות משפטיות בינלאומיות, אשר יוזמות לדבריה תנועות שמאל‏.
שאיפה לכלכלה חופשית לצד רגישות חברתית.
הסברה בינלאומית – שיפור מעמדה הבינלאומי של ישראל על ידי הדגשת עובדות כמו היותה של ישראל "אי של דמוקרטיה" ושייכותה של ארץ ישראל לעם היהודי.
לדף הפייסבוק של "ישראל שלי" – לחצו כאן.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן