פרויקט חברתי חדש – נותנים גב לילקוט

מידי שנה, לקראת פתיחת שנת הלימודים, ילדים מתעקשים לקנות ילקוט עם דמות חדשה . הורים מרגישים שהילקוט נמצא במצב טוב ושההשקעה הכספית מיותרת, אך לא רוצים לדחות את בקשת הילד ולפגוע בהתרגשות חזרתו לבית הספר. פרויקט חדש מציע פתרון ומאפשר לשדך את התיקים שאינם בשימוש לילדים שאין באפשרות הוריהם לרכוש תיק חדש מידי שנה.
הילד גדל ומאס בילקוט הספיידר-מן מהשנה שעברה? ישנם ילדים רבים שישמחו להתחדש בילקוט, המהווה הוצאה לא מבוטלת להוריו. לקראת פתיחת שנת הלימודים, פרויקט חברתי חדש מבקש לשדך בין הצדדים.
בעוד שחלק מן הילדים נאלצים להתפשר על איכות התיק ומראהו, ישנם ילדים רבים הזוכים להחליף תיק להתרענן בחדש, ומאפסנים בארון את הילקוט הישן הנותר חסר שימוש. לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרבה, פרויקט "נותנים גב לילקוט" מבקש לשדך בין הורים שיש להם עודף תיקים שאינם בשימוש ומעוניינים למסור ילקוטי ילדיהם, לילדים אחרים שישמחו לקבלם. החל מסוף שנת הלימודים סניפי HOUSE IN ייערכו לקבלת הילקוטים שייתרמו, ומה-1 באוגוסט יוכלו המעוניינים לבחור ילקוט מאלו שנתרמו. בהמשך, חלק מהתיקים יחולקו למשפחות מעוטי יכולת ברחבי הארץ.
מילי עשור, מבעלי הרשת, מסבירה: "הפרויקט נוצר מתוך החוויה שלנו כהורים, כאשר מדי שנה אנו נוכחים לראות שבכיתות הנמוכות הילדים רוצים תיק חדש, מה שמוביל לכך שבסוף השנה הם נשארים עם תיק שאין מה לעשות איתו ואין למי להעבירו, וכך נערמים להם עשרות תיקים בארון הילדים או בבוידעם, לכן החלטנו להעמיד את הסניפים לעידוד הפרויקט. פרויקט התיקים הינו חלק מערכי הליבה החברתיים של הרשת, הדוגלת בנתינה ובאחריות חברתית, הן בייצור הפריטים והן בפרויקטים החברתיים השונים לאורך כל השנה. למדנו לנצל את רצפת המכירה לפרויקטים חברתיים, מסוג זה, שיש ביכולתם לתרום לחברה".
רשת "האוס אין"-למידע על נקודות איסוף התיקים:
09-7417079
www.housein.co.il
רשת "האוס אין-מעצבים חדרים בריאים" הוקמה בשנת 1989 ונחשבת לותיקה ולמובילה בישראל בתחום הריהוט לילדים ולנוער, עם עיצוב וייצור רהיטים כחול-לבן מעץ מלא ובהתאמה אישית, עם עיצוב קלאסי ועל-זמני של חדרי ילדים ונוער שמצליח לשמור על רלוונטיות גם בבגרותם. הרשת הינה היחידה בענף המעניקה לכלל מוצריה אחריות מלאה ל-5 שנים, זאת בזכות איכות החומרים והקפדה על שימוש בחומרים וצבעים בריאים וטבעיים בלבד. "האוס אין" חרתה על דגלה את נושא האחריות החברתית תוך שילוב פרויקטים חברתיים בסניפיה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן