מרכז רפואי איכילוב מציג: "קריירה על בטוח" – תוכנית מיוחדת להסבת אקדמאים לתואר אח/ות מוסמך/ת

בית-הספר האקדמי לאחיות ע"ש שיינברון שבמרכז הרפואי ת"א משיק את התוכנית "קריירה על בטוח", להסבת אקדמאים, של גברים ונשים בעלי תואר ראשון לתפקיד אח/ות מוסמך/ת.
מקצועה של האחות הינו בין התפקידים הבודדים במשק שמציעים ביטחון תעסוקתי כמעט וודאי. הסיבה לכך פשוטה: מחסור תמידי בכוח-אדם איכותי, לעומת ביקושים הולכים וגדלים במחלקות ובמרפאות השונות.
עבור אלפי צעירים בעלי תואר ראשון בביולוגיה, כימיה, גיאוגרפיה, תקשורת או ספרות אנגלית – תארים  שלא באמת מקנים מקצוע למי שאינו רוצה או יכול להיות מורה בבית-ספר – מדובר בהזדמנות לעלות על מסלול של "קריירה על בטוח".
בניגוד לתפיסה הרווחת של מקצוע האחות, השכר של אח או אחות מוסמכת גבוה מהממוצע במשק, ובשילוב תורנויות ניתן להגיע לשכר של כ-10,000 ₪ ברוטו כבר בשנת העבודה הראשונה.
הייחוד של התוכנית "קריירה על בטוח", מסלול הסבת האקדמאים של המרכז הרפואי ת"א, הוא בכך שהוא מציע שני מסלולי לימוד שונים:

  • המסלול האינטנסיבי:  שנתיים וחצי מרוכזות של לימודים מהבוקר עד אחר-הצהריים, ארבעה ימים בשבוע, עם חופשה בת שבועיים בקיץ וכן בחול-המועד סוכות ופסח.
  • המסלול הגמיש:  נפרס על פני שלוש שנות לימוד, חמישה ימים בשבוע בשעות 8:00-13:00. החופשות מותאמות לחופשות משרד החינוך לבתי הספר היסודיים, לרבות החופש הגדול ביולי-אוגוסט.

המסלול הגמיש מקנה בסיומו תואר אח/ות  מוסמך/מוסמכת זהה לחלוטין לזה שניתן בסיום המסלול האינטנסיבי, אך מאפשר לשמור על איזון בין דרישות הלימודים לבין עבודה, פנאי וזמן עם המשפחה.
מעבר ליציבות התעסוקתית ולמשמעות האדירה שתפקיד האחות מעניק למי שעוסק בו, קורס ההסבה במרכז הרפואי ת"א מציע יתרונות רבים למועמדים מתאימים:

  • מימון של 80% משכר הלימוד (בכפוף להתחייבות לארבע שנות עבודה לאחר קבלת תעודת הרישום הממשלתית).
  • מלגות כספיות למצטיינים בסוף כל שנה.
  • אפשרות להשתלב בעבודה בשכר באחת ממחלקות המרכז הרפואי ת"א תוך כדי הלימודים.
  • עבודה מובטחת באחת ממחלקות המרכז הרפואי ת"א, עם סיום ההסבה.

לצד העבודה כאח/אחות מוסמך/מוסמכת במרכז הרפואי, הבוגרים יוכלו להמשיך ולפתח את הקריירה שלהם במגוון התמחויות (מיילדות, טיפול נמרץ, חדרי מיון, חדרי ניתוח, רפואת ילדים ועוד), באופן שמעמיק את הידע המקצועי שלהם ומשתקף גם בשכר.
מסלול ההסבה לתואר אח/ות מוסמכ/ת הוא הזדמנות לרכוש מקצוע נדרש, במסגרת גמישה ונוחה, ולעלות על מסלול לקריירה בטוחה לחיים – ולעשות שינוי בחייהם של אלפים.

תוכנית ההסבה, בשני המסלולים, נפתחת באוקטובר 2012.  להרשמה, אנא פנו לליאורה צבי בטלפון 03-6973549
או בכתובת דוא"ל  
lioraz@tlvmc.gov.il

שימו לב: מספר המקומות מוגבל. כדי להבטיח את מקומכם באחד המסלולים, יש להירשם בהקדם. מועד הרשמה אחרון: 15.9.
הקבלה לתוכנית מותנית בראיון אישי.
התוכנית מיועדת לבעלי תואר BA (לפחות) ממוסד אקדמי המוכר בישראל על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או ע"י משרד החינוך
.
לאתר בית הספר האקדמי לאחיות ע"ש שיינברון.
Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן