הכוחות ערוכים לימי הזיכרון והעצמאות

אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יוצבו ברחבי הארץ, על מנת לשמור על הסדר ועל הביטחון
משטרת ישראל סיימה את היערכותה ליום הזיכרון ויום העצמאות. המשטרה תפעל על מנת לאפשר לציבור לחגוג ולבלות בבטחה על ידי פריסה רחבה של שוטרים ומתנדבים.
בתקופה זו תבוצע פעילות לשמירה על הביטחון במרכזי הערים ובמקומות הומי קהל, פעילות מוגברת כנגד מבצעי עבירות ושוהים בלתי חוקיים, יוקמו מחסומים נייחים וניידים בכניסות לערים וניידות התנועה יוצבו בכבישים העירוניים והבינעירוניים. כמו כן, מוקדי 100 יתוגברו על מנת לתת מענה לפניות הציבור. ראש אגף המבצעים, ניצב ניסים מור, הנחה את כלל המחוזות והאגפים להערכות מאסיבית.
בערב יום הזיכרון אלפי שוטרים, שוטרי משמר הגבול ומתנדבי המשמר האזרחי יתפרסו ממרחב התפר ועד מרכזי הערים. בערב זה היערכות המשטרה תהיה על בסיס הערכות המצב והמידע המודיעיני. השוטרים יעסקו בשמירה על הסדר הציבורי תוך מתן דגש לאירועים ציבוריים וממלכתיים ולסיוע באבטחה באירועים ובטקסים שונים. מערך התנועה יופעל באופן מוגבר לצורך הכוונת והסדרת התנועה. מערכי האבטחה ומערכי החבלה ישולבו בפעילות המבצעית במחוזות.
ביום הזיכרון היערכות המשטרה תתוגבר. אלפי שוטרים ומתנדבים יתפרסו בבתי העלמין כדי לאבטח את הטקסים, בדגש על הטקס הממלכתי בהר הרצל. מערך התנועה יתוגבר אף הוא לצורך הסדרת התנועה במקומות הומי קהל.
בערב יום העצמאות, בכל עיר בה מתקיים אירוע המוני, תיבדק העמידה בתבחיני רישוי האירועים. במקום תוקם נקודת משטרה לנוחיות הציבור. שוטרים רבים ומתנדבים, סמויים וגלויים, יתפרסו במקומות בילוי של בני נוער ובאזורי בימות הבידור, למניעת תופעות פשיעה אופייניות (אלימות, כייסות, שימוש בסמים, בריונות ועוד). כמו כן תתוגבר האכיפה נגד עסקים המוכרים משקאות משכרים וכנגד מפעילי זיקוקים, שאינם בהתאם לחוק או בניגוד לנוהלי הבטיחות.
ביום העצמאות היערכות המשטרה תתמקד בפארקים, בגנים הלאומיים, בחופי הים ובאתרי הטבע והנופש השונים. במקומות מרכזיים יוקמו נקודות משטרה לנוחיות הציבור. בסמוך לפארקים תהיה נוכחות מוגברת של ניידות. גם ביום זה תהיה פריסה רחבה של ניידות תנועה בכבישים ושוטרי התנועה יפעלו להכוונת התנועה ופיקוח עליה, במטרה לצמצם את העומס בכבישים ואת תאונות הדרכים. יינתן דגש לכבישי גישה לפארקים ולכבישים ראשיים.
אנו מבקשים מכם לנהוג בהתאם לחוק, להישמע להוראות השוטרים, לנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים ולפנות למשטרה במקרה הצורך, על מנת ליהנות מחוויה בטוחה ושלווה.
המידע באדיבות אתר משטרת ישראל.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן