האתר הקהילתי של שכונות דרום תל-אביב חוגג שנה להיווסדו

בימים אלה ממש מסיים האתר הקהילתי שנה ראשונה לפעילותו.
האתר הוקם ועלה לאוויר במהלך חודש מאי 2012 כיוזמה פרטית של תושב שכונת שפירא ומאז הוא מתופעל בהתנדבות מלאה למען תושבי שכונות דרום תל אביב יפו.
אלפי גולשים מבקרים באתר מדי שבוע, קוראים כתבות ואף מגיבים ומשתפים תוכן ברשתות החברתיות.
במהלך השנה הראשונה הפך האתר הקהילתי לכלי תקשורת חשוב בקרב שכונות דרום תל אביב, כתבות ופרסומי האתר נחשפו לעשרות אלפי גולשים בארץ ובעולם ולא אחת הוא הוזכר בכלי התקשורת הארציים בעקבות כתבות ומידע בלעדי שחשף (כתבה 1 / כתבה 2 / כתבה 3 / כתבה 4 / כתבה 5).
לא אחת הועלו באתר ידיעות בלעדיות שחלקם הוזכר בכלי התקשורת במועד מאוחר יותר וחלקם האחר לא פורסמו כלל וזאת למרות שהביאו מידע עובדתי ומאומת.
תחקיר בלעדי ומיוחד של האתר הקהילתי אשר חשף כיצד משטרת ישראל לא מדווחת באופן שוטף על מעורבותם של מסתננים בפשיעה אף פתח את מהדורת "צינור לילה" של ערוץ 10 בינואר 2013 וזאת בעקבות מקרה האונס האכזרי של הקשישה בת ה-83 שארע בשכונת נווה שאנן בתחילת השנה.
לאתר הקהילתי דף פייסבוק בו ניתן להתעדכן גם דרך הרשת החברתית בכל פרסום חדש – לחצו כאן.
קצת עובדות ומספרים על השנה שחלפה:
עד היום פורסמו באתר הקהילתי 952 כתבות.
באתר מופיעות כיום למעלה מ-1300 תמונות.
קרוב ל-1000 תגובות גולשים עברו אישור ומוצגות כיום באתר.
באתר הקהילתי יש כיום 38 קטגוריות שונות ו- 24 עמודי אינפורמציה.
האתר משתף כיום פעולה הדדית עם אתרים אחרים ברשת כגון האתר "הקול היהודי" ואחרים.
מרביתם הגדול של הגולשים לאתר מגיעים מהעיר תל-אביב, העיר השנייה ממנה מגיעים גולשי האתר היא ירושלים ואחריה רמת-גן, חיפה, ראשון לציון ויתר ערי ישראל.
לאתר הקהילתי קהל גולשים מכובד גם מחו"ל, מרבית הגולשים מחוץ לישראל מגיעים מארה"ב ואחריהם מדורגים הגולשים מאנגליה, קנדה, גרמניה, צרפת ויתר ערי אירופה. באתר ביקרו גם גולשים מהרשות הפלשטינאית, מצרים, תורכיה ויתר מדינות העולם.
עד לפני מספר שבועות התפרסם באתר הבלוג האישי "החיים על פי מאי" אשר הועבר לאתרה הפרטי של תושבת דרום תל-אביב הגב' מאי גולן. אלפי גולשים נהנו לצפות מדי שבוע בפרסומי הבלוג, להגיב ולשתף וחשיפת הבלוג באתר העלתה לא אחת את בעיית המסתננים בשכונות דרום העיר לסדר היום הציבורי.
הכתבה הנצפית ביותר באתר עד כה הייתה החשיפה הבלעדית לתקיפתו של חייל לוחם בצה"ל על ידי חבורה של מסתננים. אחריה מדורג המאמר "אני מאשים".
האתר הקהילתי ימשיך בפעילותו למען קהילת תושבי דרום תל-אביב יפו וציבור גולשיו בעיר ומחוצה לה גם בעתיד ובהזדמנות זו נאחל חג שבועות שמח לכל בית ישראל.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן