אם את שרה מיד-אליהו ? מחפשים אותך !

בתחילת השבוע קיבלנו פניה טלפונית מיוחדת במינה. על הקו הזדהתה אישה בשם מיכל והציגה את עצמה כמנהלת פורום לחיפוש קרובים ומכרים. מיכל סיפרה שהחליטה ליצור עימנו קשר בעקבות פניה שקיבלה שריגשה אותה עד מאד וקשורה בסיפור ישן שהחל את דרכו בשכונת יד-אליהו. 
בפנייתה ביקשה מיכל את רשותנו להיעזר באתר ולהפיץ דרכו את סיפור המקרה בתקווה שהגברת אותה מנסה מיכל לאתר תימצא לבסוף. הסיפור המעניין נגע ללבנו וריגש אותנו ואכן בלי לחשוב פעמיים החלטנו לפרסמו באתר.
חנן רפאל פרוינד שמשקיע את מרצו בחיפוש אחר "שרה מיד-אליהו" כתב לנו את סיפור המקרה במלואו וצירף גם את תמונתה של שרה:
"רפי שירת בחיל ההנדסה כחייל בודד, שריד יחיד למשפחה בת 5 נפשות. הוריו ואחיו נפטרו בזה אחר זה והוא אומץ על ידי סבי וסבתי, ד"ר יחזקאל ואסתר הסגל מרחוב יהודה הלוי 112 תל אביב.

רפי הוצב בתקופה שלאחר מלחמת ששת הימים במוצב החרמון. ב 20/11/67 נעלמו עקבותיו יחד עם ניסים אפריאט, חייל מילואים. כל החיפושים אחריו עלו בתוהו, כולל מאמצים בינלאומיים.

רק לאחר הפשרת השלגים, ב 20/3/68 רועים סוריים מצאו את גופותיהם במערה בצד הסורי.

רפי הובא בטקס צבאי לקבר ישראל וכך נסתם הגולל על משפחת וורצל.

בתקופה זו רפי היה חבר של בחורה בשם שרה, משכונת יד אליהו. ידוע לנו שהקשר בינהם היה אמיץ ונמשך כ 4 שנים.

רפי היה קשור אליה עד מאוד, נפש קרובה בטרגדיה המשפחתית האישית שלו.

אנו עוסקים כיום באיסוף המידע הדל על רפי מתוך רצון להקים לו שם לדורות הבאים.

נשמח עד מאוד לאיתורה של שרה, כדי להכירה ולקבל מידע נוסף על אישיותו וחייו."

רפי ז"ל ושרה

האתר הקהילתי של שכונות דרום תל אביב מבקש את סיועכם ציבור הגולשים בכלל ותושבי יד-אליהו בפרט להפצת הכתבה, לאיתורה של שרה וסגירת המעגל עבור משפחתו של רפי ז"ל.

מי שבידיו מידע שיכול לסייע באיתורה או לחילופין אם שרה או בני משפחתה נחשפים לסיפור המקרה ורוצים ליצור קשר נא עשו זאת דרך עמוד "צור קשר" באתר.

בעקבות פרסום הכתבה באתר הקהילתי של שכונות דרום תל אביב, פורסמה באתר MYNET ובגיליון ידיעות תל אביב כתבת המשך בה ראיון עם קרוב המשפחה שמחפש אחר שרה.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן