שר התיירות לנדאו לתלמידי כיתה י' במגמת תיירות ביפו: "אם התייר יזכה ליחס ראוי ולשירות טוב – הוא יחזור; אתם פני העתיד של התיירות לישראל"

תלמידי ביה"ס העירוני ביפו, העתידים לגשת לבחינת בגרות במקצוע התיירות, סיירו במשרד התיירות וזכו להצצה לעולם התיירות

שר התיירות, דר. עוזי לנדאו, נפגש היום (ד') עם תלמידי כיתה י', הלומדים לבגרות במגמת תיירות, בביה"ס העירוני יפו.

תלמידי ביה"ס, העתידים לגשת לבחינת בגרות במקצוע התיירות, סיירו במשרד התיירות וזכו להצצה לעולם התיירות מן הצד הממשלתי, שמעו הרצאות על עבודת המשרד ועל התיירות כמשאב לאומי.

השר והתלמידים

השר לנדאו ברך את הילדים על בחירתם, התעניין בלימודיהם והדגיש בפניהם את חשיבות איכות השירות וחוויית התייר: "כל אדם הנכנס לישראל הוא תייר; זכרו תמיד: אם ייהנה מן החוויה, יפגוש אנשים חביבים ויהיה מרוצה מן השירות- יחזור; אם לא- ימצא מקומות אחרים. תפקידכם חשוב ביותר- אתם הפנים של ישראל עבור אותו התייר".
עוד דיבר השר לנדאו עם התלמידים על חשיבותה של התיירות כגשר בין אנשים, בין תרבויות ובין דתות.

משרד התיירות פועל רבות לעידוד פתיחת מגמות תיירות בבתי הספר התיכוניים בארץ, בין השאר באמצעות כנסים, קורסים, הרצאות, סיוע בשיווק המגמה ואירוח התלמידים במשרד.

פעילות נחושה של משרד התיירות, בשיתוף עם משרד החינוך, הגדילה והרחיבה את ההתעניינות במגמת התיירות בבתי הספר התיכוניים ובלימודי תיירות בכלל.

התוצאה: בשלוש שנים האחרונות ישנה עליה משמעותית של בתי ספר המציעים מגמת תיירות לבגרות: בעוד שלפני שנים אחדות בתי ספר בודדים בלבד הציעו לימודי תיירות, הרי שכיום מדובר על כ-40 במספר.

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן