מהו סוד ההצלחה של ביה"ס מודיעים בדרום ת"א?

סלבי וייסברט היא לא סתם מנהלת – היא מנהלת בחסד עליון של בית ספר מודיעים ביגאל אלון 31 שנמצא בדרום תל אביב. עושה רושם שהיא מצליחה לעשות קסמים בחינוך ילדינו…

מסתבר שבית הספר בתוך תקופה קצרה בהנהגתה הפך לאחד מבתי הספר המובילים בתל אביב וזכה בפרסי חינוך מדהימים – מקום ראשון במבחני המיצ"ב בין כל בתי הספר של החמ"ד בת"א והוא בית הספר מצטיין זה כבר שנה שניה ברציפות !

עוד זכיה מרשימה היא בשאלון אקלים שבו מודדים את מידת שביעות רצון של תלמידים, בית הספר "מודיעים" זכה גם בפעם השניה ברציפות במקום ראשון עם 100% שביעות רצון של התלמידים!!!!

הכול התחיל לפני שש שנים, כאשר המנהלת המיתולוגית של בית הספר שושי פריאל פרשה לגמלאות, וסלבי נקראה לדגל. באה מתחום המתמטיקה ומעולם האקדמיה והחלטה ללכת לניהול בית ספר על מנת לתת ולתרום לחינוך ילדי ישראל.

היא מספרת, "האווירה המיוחדת בחדר מורים, השותפות, הנתינה ותחושת השליחות החינוכית בבית חינוך מודיעים שבו את לבי מהיום הראשון!", היא ממשיכה בהתלהבות "מאז ועד היום אני לא מפסיקה לרקום חלומות ולהציב יעדים חדשים לתלמידנו האהובים והמקסימים. ישנם שלושה עקרונות שמנחים אותי, שבהם אני מאמינה ודוגלת והם סוד ההצלחה של בית הספר: ע"פ הפירמידה של מסלו תלמיד או מורה שמרגיש מוערך, יתפנה להגשים יכולות גבוהות ויעניק מיכולותיו לסביבה. מתן תחושת ביטחון, שייכות, אהבה והערכה הם המפתח למימוש עצמי.
אני מאמינה בתפיסה הפיגמליונית שככל שאתה מציב רף גבוה יותר, כך גוברים הסיכויים להצלחה. לא מתפשרים, לא עוצרים, לא מרפים, אצלנו השמיים הם הגבול!"

היכולת לתת מענה לכל ילד - מודיעים

בית הספר מתקדם במיוחד בתחום התקשוב ויוזם כל שנה פרויקטים עתירי טכנולוגיה: בניה של מרחבי למידה וירטואליים לשימושם של כל בתי הספר, הובלה של חידונים וירטואליים שבהם משתתפים בתי ספר רבים, הקמת אתרים ושלטי מידע עם ברקודים ועוד… ופרויקטים נוספים שנרקמים כל הזמן ומטרתם קידום הילדים בצורה חווייתית ומאתגרת .

הייחודיות של ביה"ס היא ביכולת שלה לתת מענה לכל ילד ולגרום לו הנאה תוך כדי הנעה, להתייחס- מתוך ראיה הוליסטית- לצרכיו הלימודיים, החברתיים והרגשיים ולהקשרים שביניהם.

תלמיד מחונן יוכל לתת ביטוי לכישוריו המיוחדים בתכניות העשרה והעמקה בין אם בתחומי דעת או באומנויות ותלמיד שמתקשה יקבל את מלוא התמיכה על מנת להתגבר על קשייו ולהדביק פערים.
כל תלמיד זוכה להשתתף בסדנה חברתית- רגשית על מנת להעצים אותו ולחנך אותו למעורבות חברתית.

סלבי סיפרה לנו את סוד ההצלחה: "בזכות הצוות המיוחד ועתיר הניסיון ובאמצעות מגוון גדול של תהליכי הוראה חדשניים, בית הספר מצליח לבנות לכל תלמיד סולם יעדים אישיים למיצוי מקסימלי של יכולותיו וכישוריו".

בשנתיים האחרונות חל שינוי מאוד משמעותי ביחס של ההורים כלפי בית הספר: הנהגת ההורים שותפה לתהליכים פדגוגיים וארגוניים ואף יוזמת פעילויות לרווחת התלמידים ולקידום בית הספר.

בית ספר מודיעים הפך לשם דבר ברחבי העיר ועכשיו כולם יודעים למה לאווירה המשפחתית יש תוצאות לא סתם סלבי קוראת לה "משפחת מודיעים".

ההרשמה לשנת הלימודים החדשה נפתחה בתרועה גדולה וסלבי מזמינה את הורים והילדים למפגשי היכרות וסיורים במרחבי הבית ספר.

לקביעת סיור ופגישת היכרות התקשרו – 03-5373668

Print Friendly, PDF & Email

השאר תגובה

דואל שלך לא יפורסם.

דילוג לתוכן